en 26666?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, het is gewoon niet zo bijzonder
Dat laatste is zeker waarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop het zelf ook, ook al is het echt vréselijk kort dag!
5-6 daagjes om voor te bereiden als ik hem krijg
Nee, ook niet mooi. Je eerstvolgende die mooi is is 40.000quote:
2 Augustus heen vliegen, 3 Augustus intro dag en 5 Augustus beginnen, maar dan wel eerst trainingen of zo geloof ik.quote:
haterquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ook niet mooi. Je eerstvolgende die mooi is is 40.000
Dat gaat echt snel manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Augustus heen vliegen, 3 Augustus intro dag en 5 Augustus beginnen, maar dan wel eerst trainingen of zo geloof ik.
Inderdaad, ik zit al weg te dromen alleen ja... die drie stappen zijn niet niks en ze moeten eerst maar eens bellen, dat is namelijk al heel wat als ze interesse hebben. En anders regelt dat bedrijf vast wel iets anders voor me (het bedrijf dat bemiddelt) in Tsjechië of zo. Keuzes zijn er wel...quote:
Spannende dagen dus. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit al weg te dromen alleen ja... die drie stappen zijn niet niks en ze moeten eerst maar eens bellen, dat is namelijk al heel wat als ze interesse hebben. En anders regelt dat bedrijf vast wel iets anders voor me (het bedrijf dat bemiddelt) in Tsjechië of zo. Keuzes zijn er wel...
quote:
jawelquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
Okay, 26662 en 28882 zijn ook best cool dan LB
Dat zeker. Denk dat ze maandag bellen of zo, en dan zouden die testen bijv. woensdag zijn, donderdag de uitslag en donderdag/vrijdag het definitieve interview. Pff, al die rompslompquote:
Dat ben ik met je eens. Leuke ervaring en goed om te proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeker. Denk dat ze maandag bellen of zo, en dan zouden die testen bijv. woensdag zijn, donderdag de uitslag en donderdag/vrijdag het definitieve interview. Pff, al die rompslompMaar an sich ben ik al trots dat ik toch de stap zet.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Leuke ervaring en goed om te proberen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Godver ik heb mijn duim verbrand aan microwaved speklapjes T.T
Even onder de kraan 10 minuten en klaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Godver ik heb mijn duim verbrand aan microwaved speklapjes T.T
Dat duurt te lang!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even onder de kraan 10 minuten en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |