PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Kiek m goan die moser!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat Moser het nog een dag kan, Sagan miss op zijn Hushovds
Iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kiek m goan die moser!
denk niet dat hij power vandaag nog heeft om hem af te gaan maken
Het is nog 160 kilometer en er komen nog 4 goede bergen aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddIk ben wel fan van hem dus is goed maar had het niet verwacht
De koers is wel heel matig tot dusverre, dat Gesink op de Madeleine eens even dat groepje uitdunt en naar Hesjedal gaat
Wat is de loting van de andere wedstrijden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hopen op een verrassing van Norsjealland of Grashoppers, maar ik zie het somber in
Heenwedstrijden (30 en 31 juli):quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is de loting van de andere wedstrijden?
Okéquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heenwedstrijden (30 en 31 juli):
FC Nordsjaelland (Den) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Red Bull Salzburg (Oos) - Fenerbahçe (Tur)
PAOK (Gri) - Metalist Kharkiv (Oek)
PSV (Ned) - Zulte Waregem (Bel)
Olympique Lyon (Fra) - Grasshopper (Zwi)
Lyon of Zenit moet er uitvliegen
Doet Fener toch mee ondanks dat ze alles omgekocht hadden ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heenwedstrijden (30 en 31 juli):
FC Nordsjaelland (Den) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Red Bull Salzburg (Oos) - Fenerbahçe (Tur)
PAOK (Gri) - Metalist Kharkiv (Oek)
PSV (Ned) - Zulte Waregem (Bel)
Olympique Lyon (Fra) - Grasshopper (Zwi)
Lyon of Zenit moet er uitvliegen
Ja beslissing/schorsing is uitgesteld, ze gaan er nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doet Fener toch mee ondanks dat ze alles omgekocht hadden ?
Fenerbahce mag dit seizoen sowieso meedoen Europees. Als ze eind augustus ook schuldig worden verklaard door het CAS zijn we uitgesloten voor Europees voetbal in 2014-2015 en 2015-2016 mits Fenerbahce zich via de nationale competitie/beker plaatst voor de Champions League of Europa League.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja beslissing/schorsing is uitgesteld, ze gaan er nog even over nadenken
Dat is wat StijnDa zegt in minder woorden ja...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fenerbahce mag dit seizoen sowieso meedoen Europees. Als ze eind augustus ook schuldig worden verklaard door het CAS zijn we uitgesloten voor Europees voetbal in 2014-2015 en 2015-2016 mits Fenerbahce zich via de nationale competitie/beker plaatst voor de Champions League of Europa League.
Ja zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fenerbahce mag dit seizoen sowieso meedoen Europees. Als ze eind augustus ook schuldig worden verklaard door het CAS zijn we uitgesloten voor Europees voetbal in 2014-2015 en 2015-2016 mits Fenerbahce zich via de nationale competitie/beker plaatst voor de Champions League of Europa League.
Ik denk, maak het iets duidelijker.quote:
Jammer ook dat Puush weer kapot isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk maar jammer van de formatie
Hier nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jammer ook dat Puush weer kapot is
Ja die formatie is echt kutje befquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier niet
http://wefut.nl/squad/2894
Wat is het thema?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
Best een leuke hybrid met een leuk thema volgens mij
http://wefut.nl/squad/2895
Lullig voor Pellequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Dat ze allemaal meerdere klinkers in hun naam hebben?
Wel leuk jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
Best een leuke hybrid met een leuk thema volgens mij
http://wefut.nl/squad/2895
Scandinaviëquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Dat ze allemaal meerdere klinkers in hun naam hebben?
De eerstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/squad/2478
of
http://wefut.nl/squad/2896
Vandaag is het echt heerlijk met die wind erbij..gisteren ging ik echt kapot als ik ff buiten lagquote:
wide cam is bij mij alleen maar naar binnen komen en op doel rammenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel leuk ja
Alleen Hysen brakke passing en Anderson met zijn linkerpoot op rechts vond ik niet ideaal.
Dan boeit het minder ja..bij mij geven ze wel erg veel vieze balletjes de 16 in..steekpass, cross, stiftje..van alles wat eigenlijk. Als ze dan niet kunnen passen is het wel irritant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
wide cam is bij mij alleen maar naar binnen komen en op doel rammendus passing is niet heel erg nodig ofzo
Je hebt mij niet eens gepaintquote:
Ja dan is passing wat belangrijker ja, maar hysen heeft volgens mij 68 short passing en dat is wel genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan boeit het minder ja..bij mij geven ze wel erg veel vieze balletjes de 16 in..steekpass, cross, stiftje..van alles wat eigenlijk. Als ze dan niet kunnen passen is het wel irritant.
Vorig jaar toch ook alquote:
Plovdiv was dat. En Anzhi.quote:
Jawel hoor, maar dat was een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en AZ wint dan gewoon met 3-0 tegen MVV. Daar hoor ik dan weer niemand over.
65 zie ik..en 60 crossing. Maarja..als er iets niet boeiend is dan zijn het wel die passing stats in FUT volgens mij. Met iemand als Ramires geef je net zo makkelijk steekpasses als met Xaviquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja dan is passing wat belangrijker ja, maar hysen heeft volgens mij 68 short passing en dat is wel genoeg.
El arabi heeft dat ook en die doet het ook fantastisch
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat was een paar dagen geleden.![]()
Johansson is los
Oh,sorry ik lees het nu pas. Johansson wordt een hele goede. Scoorde vorig seizoen ook al een flink aantal keer als invaller. Van Duinen erbij halen voor de breedte zou slim zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat was een paar dagen geleden.![]()
Johansson is los
Ik zie niet zo heel veel in Rooie Mike eigenlijk..harde werker, maar totaal niet technisch en verder geen bijzondere kwaliteiten..En die komt niet naar AZ om pinchhitter te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Oh,sorry ik lees het nu pas. Johansson wordt een hele goede. Scoorde vorig seizoen ook al een flink aantal keer als invaller. Van Duinen erbij halen voor de breedte zou slim zijn
Hij staat op cam in 41212 dus dat is wel weer anders natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
65 zie ik..en 60 crossing. Maarja..als er iets niet boeiend is dan zijn het wel die passing stats in FUT volgens mij. Met iemand als Ramires geef je net zo makkelijk steekpasses als met Xavi
El Arabi vond ik op wide CAM echt episch kut gewoon.
Oke, probeer ik als eerste die formatie. Ben alleen bang dat het verdedigend kwetsbaar is en de workrates niet gaan werkenquote:
Ja, dat zal wel schelen. Overigens lijkt Anderson me daar ook beter dan op de flank.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij staat op cam in 41212 dus dat is wel weer anders natuurlijk..
Ik ga het allemaal wel even uitproberen en als het niet loopt verkoop ik de aanval, cams en de rcdm en verzin ik weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel schelen. Overigens lijkt Anderson me daar ook beter dan op de flank.
TOTAAL NIET TECHNISCH?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel veel in Rooie Mike eigenlijk..harde werker, maar totaal niet technisch en verder geen bijzondere kwaliteiten..En die komt niet naar AZ om pinchhitter te worden.
Ben benieuwd naar Johansson in ieder geval. Vorig jaar 3 uit 5 was erg goed, maar ook een sample van niks, zeker niet omdat het volgens mij allemaal nutteloze goals waren toen het al lang en breed beslist was. Heel ander type dan Altidore, dus het spel moet daar op worden aangepast..
Aan de workrates zal het niet liggen. Med/med op LM is fijner, maar je hebt er een goede CM naast staan die met h/h overal zal zijn en ook nog een hele goede en snelle CB erachter. Verder is alles prima in balans. Die h/m CB centraal merk je doorgaans niets van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke, probeer ik als eerste die formatie. Ben alleen bang dat het verdedigend kwetsbaar is en de workrates niet gaan werken
AZ was goed hoor toefjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Oh,sorry ik lees het nu pas. Johansson wordt een hele goede. Scoorde vorig seizoen ook al een flink aantal keer als invaller. Van Duinen erbij halen voor de breedte zou slim zijn
Ja er zijn niet zoveel opties andersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan de workrates zal het niet liggen. Med/med op LM is fijner, maar je hebt er een goede CM naast staan die met h/h overal zal zijn en ook nog een hele goede en snelle CB erachter. Verder is alles prima in balans. Die h/m CB centraal merk je doorgaans niets van.
Alleen de 41def van je RM is wat minder. En die RCB heeft natuurlijk geen goede stats, maar die zat in beide teams
Per ongeluk dusquote:
Ja daag, dat is super knap. En in zijn schoten op doel zie je echt wel wat techniek hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Per ongeluk dus
Totaal niet technisch is overdreven, maar echt bijzonders vind ik het niet dat zo'n actie een keer lukt..dat kan Lukoki ook
Al is Lukoki wel een fenomeen natuurlijk.
Linnes is wel de ultieme RM met die workrates en verdedigende statsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja er zijn niet zoveel opties andersDie CB is handig voor de links.
Hovland Linnes zou kunnen
Mehh, ik zie het nog niet zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daag, dat is super knap. En in zijn schoten op doel zie je echt wel wat techniek hoorTalentje!
Doe ik datquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linnes is wel de ultieme RM met die workrates en verdedigende stats
En Hovland is sowieso een held.
Laatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
wel laat, maar je verdient een schouderklopje
Japquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe ik dat
T_T Ga je vnv naar MvB?
Iwan loopt altijd wat achter..die heeft net de eerste ronde transfers ontdekt gok ikquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Gaan ze dat nog uitzenden eigenlijk? Die wedstrijd van Lothar?
quote:
quote:
Godver.quote:Luiz Gustavo zou mogen vertrekken bij Bayern München en dat bericht is ook in Londen aangekomen. José Mourinho ziet namelijk wel heil in de komst van de middenvelder en bereidt met Chelsea een bod voor op de 25-jarige Braziliaan. Gustavo is door de komst van Thiago Alcántara overbodig geworden in Beieren en the Blues hopen de linkspoot te kunnen verleiden tot een transfer naar de Premier League. (talkSPORT)
Oh, tegelijk met Ajax zie ik, nvmquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het niet echt leuk dat van Bommel hier even Lothar wordt genoemd.
Maar verder gaat weer niemand? Wat een nep PSV supporters hier toch
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het niet echt leuk dat van Bommel hier even Lothar wordt genoemd.
Maar verder gaat weer niemand? Wat een nep PSV supporters hier toch
quote:
nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik snap niet dat je hier niet gewoon heen gaat
Hoe vaak ga jij kijken naar PSV
Raarquote:
quote:
Mooiquote:
Als je supporter bent van een ploeg wil je toch dat team ook in het echt zien voetballen, sfeer meemaken (ja er is sfeer in het Philips stadion) en alles eromheen.quote:
Nja mijn maten zijn allemaal voor Ajaxquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je supporter bent van een ploeg wil je toch dat team ook in het echt zien voetballen, sfeer meemaken (ja er is sfeer in het Philips stadion) en alles eromheen.
Dat je geen seizoenskaart neemt, daar zijn veel redenen voor te begrijpen, maar nooit gaan kijken
quote:
Zhano's schuldquote:
Mij niet. Die wordt vast net zo behouden als zijn schoonvaderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
Dat muziekje
MvB lijkt me wel een goeie trainer
Leg eens ff uit wat dat isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
http://fantasy.premierleague.com/
Doe hier aan mee. Ik maak wel een fok groep aan
Is wel een leuk iets jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
schrijf me wel in als ik thuis benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
Geen plaatje maar wel een link: http://wefut.nl/squad/2776quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij had een bronze team met 7 if's toch? Heb je daar een plaatje van?
Nee, On top of the world (1 van de betere nummers vind ik)quote:
Je selecteert 15 spelers van BPL waarvan jij denkt dat ze het beste gaan presteren. Assits/goals/ basis of niet en clean sheet telt volgens mij allemaal. Elke speler heeft ook een prijs en je hebt maar een beperkt budgetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Leg eens ff uit wat dat ishad er al eens van gehoord maar snap er niks van
Aah okequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je selecteert 15 spelers van BPL waarvan jij denkt dat ze het beste gaan presteren. Assits/goals/ basis of niet en clean sheet telt volgens mij allemaal. Elke speler heeft ook een prijs en je hebt maar een beperkt budget
Begint inderdaad een hitje te worden, komt ook veel op 3FM.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen plaatje maar wel een link: http://wefut.nl/squad/2776
[..]
Nee, On top of the world (1 van de betere nummers vind ik)
vind ik ook. imagine dragonsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen plaatje maar wel een link: http://wefut.nl/squad/2776
[..]
Nee, On top of the world (1 van de betere nummers vind ik)
Ik wil wel meedoen. Heb je al een groep aangemaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je selecteert 15 spelers van BPL waarvan jij denkt dat ze het beste gaan presteren. Assits/goals/ basis of niet en clean sheet telt volgens mij allemaal. Elke speler heeft ook een prijs en je hebt maar een beperkt budget
221960-60749 Dat is de code om mee te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen. Heb je al een groep aangemaakt?
tv maar eens aanzetten dan..heb geld staan op etappewinst vandaagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben de enige met Costa in zijn poule tochToch iets goed gedaan
serero en vd hoorn ook slecht schijnbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Ajax heeft gewonnen![]()
Boilesen en Klaassen![]()
Bazoer en Ligeon![]()
Boerrigter
Van costa? Netjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tv maar eens aanzetten dan..heb geld staan op etappewinst vandaag
ja @35..dus even biddenquote:
Serero was niet heel slecht volgens de mensen op VZ, alleen wat slordig. Overigens deed Loties ook mee bij Osasuna.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
serero en vd hoorn ook slecht schijnbaar
Ik vond van der Hoorn prima spelen hoor. Serero was idd niet zo goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
serero en vd hoorn ook slecht schijnbaar
Heerenveen moet ook tegen Osasuna komende week ofzo, toen dacht ik ook al Lotiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero was niet heel slecht volgens de mensen op VZ, alleen wat slordig. Overigens deed Loties ook mee bij Osasuna.
Niet mijn eigen tip ofzo overigens..heb er geen verstand van, maar is van iemand die ik altijd volgquote:
OP WZV zijn ze er niet al te positief over. Op twitter bij de verslagen las ik ook dat De Boer steeds helemaal flipte door zijn foutenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero was niet heel slecht volgens de mensen op VZ, alleen wat slordig. Overigens deed Loties ook mee bij Osasuna.
Slim man. Wat heb je ingezet? Ik had Costa en Gesink voor vandaag opgeschrevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet mijn eigen tip ofzo overigens..heb er geen verstand van, maar is van iemand die ik altijd volg
Oke, gelukkig maar. Ging overigens vooral over zijn passing, niet zozeer verdedigend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik vond van der Hoorn prima spelen hoor. Serero was idd niet zo goed.
20quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Slim man. Wat heb je ingezet? Ik had Costa en Gesink voor vandaag opgeschreven
Is op EL. Ajax - Werder ook vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaat de wedstrijd van van Bommel nog uitgezonden worden op tv? Ik wil Ibra wel even zien spelen.
20 euro op iets waar je zelf niets van weetquote:
Vanaf 1 augustus heeft het officieel Fox Sports toch? Tot die tijd nog EL? Ook al hebben ze alles al aangepast..quote:
Nee, is echt nog niet zeker hoor. Maar ziet er wel erg goed uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
20 euro op iets waar je zelf niets van weet?Lol
Maar gefeliciteerd want dit heeft ie gewonnen
Rijke tataquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is echt nog niet zeker hoor. Maar ziet er wel erg goed uit
Maar dit is iemand die ik al jaren volg. Ik ga niet iemand volgen waar ik niet van weet hoe goed/betrouwbaar hij is. En 20 euro is voor mij een erg kleine bet
1 minuut voor bijna op de top. Dat is echt wel zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is echt nog niet zeker hoor. Maar ziet er wel erg goed uit
Maar dit is iemand die ik al jaren volg. Ik ga niet iemand volgen waar ik niet van weet hoe goed/betrouwbaar hij is. En 20 euro is voor mij een erg kleine bet
Neerhoeken die homo's.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:42 schreef Zhano het volgende:
Wtf is met al die gasten in hun onderbroek?
Die zoeken een vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:42 schreef Zhano het volgende:
Wtf is met al die gasten in hun onderbroek?
Je moet investeren om winst te maken braddaquote:
Had dan gewoon 100 euro ingezet armoedzaaierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet investeren om winst te maken bradda
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had dan gewoon 100 euro ingezet armoedzaaier
Wat is die waard?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig om mijn DeLorean om te bouwen tot tijdmachine zodat ik even een Sports Almanac op kan pikken in de toekomst.
Nice packquote:
Kan ook. Maar in de huidige tijd blijven leven vind ik wel prima. Al is rijk zijn in de jaren 80 ook niet verkeerd. Ondanks al het schaamhaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ga dan gewoon met die tijdmachine terug in de tijd en zet in op dingen die je al weet
Je kan ook gewoon terug naar vorige week?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook. Maar in de huidige tijd blijven leven vind ik wel prima. Al is rijk zijn in de jaren 80 ook niet verkeerd. Ondanks al het schaamhaar.
Nice cgzquote:
Lol, die 2 slokken bier hebben mijn denkvermogen al aangetast I guessquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon terug naar vorige week?
Lag..niet ligtquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, die 2 slokken bier hebben mijn denkvermogen al aangetast I guess
Dat kan iequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceAls hij goed kan dalen ben je binnen.
Wel iets minder, gaat nog 5% commissie vanaf bij Betfair, maar die hadden de hoogste odd. Kan ik wel mee leven thoughquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Naja je verdient vandaag 700 euro dus wat boeit het
Meer dan 600 pure winstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel iets minder, gaat nog 5% commissie vanaf bij Betfair, maar die hadden de hoogste odd. Kan ik wel mee leven though
Dat programmaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
Overigens ben ik net wel in mijn teen gestoken door een of ander beest, dus het is niet allemaal Rozengeur en Wodka Lime in huize Immers.
Met alleen die ene bet..tel maar uit die winstquote:
Stoppen op je hoogtepunt. Of heb je weleens meer verdiend met een bet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met alleen die ene bet..tel maar uit die winst
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt. Of heb je weleens meer verdiend met een bet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zet jij allemaal op in dan dat je dat eruit haalt
Maar feli![]()
Gesink
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja die man kan niets hèquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WtfWaar zet jij allemaal op in dan dat je dat eruit haalt
Maar feli![]()
Gesink
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gratsquote:
Hij hoeft van mij geen fatsoenlijke etappe te winnen, als ie er maar een wint.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die man kan niets hèZal nooit een fatsoenlijke etappe winnen zo. Valt nooit aan.
Het is godverdomme belachelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij geen fatsoenlijke etappe te winnen, als ie er maar een wint.
Als er maar een Nederlander een keer een wint. Is godverdomme 8 jaar geleden. 17 Nederlanders in koers en de beste uitslag is gereden door een 19-jarige
quote:
Nope. Zou wat zijn als al die Armstrong backers ineens hadden moeten terugbetalenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim, als nou later blijft dat Costa aan de doping zat en de overwinning wordt ingetrokken, moet jij dan geld terugbetalen?
[..]
Ja iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Zou wat zijn als al die Armstrong backers ineens hadden moeten terugbetalen
hij heeft volle bak geredenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja iddMaar toch ook wel weer vreemd
Dat interview van Gesink!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij reageerde heel vinnig op Mollemaquote:
Hedde cookies al verwijderd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
kan ik godverdomme nog steeds niet op die kutwebapp
logisch, fut zou langer offline zijn en het is manne seksie weerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik twijfelde eerst nog of de transfers wel in packs zitten maar ik kwam er net toch eindelijk een paar tegen op de markt. Ik heb er nog geen 1 gepulld trouwens.. wel een 4-3-2-1 formatie in een silver pack.
Deze info heb ik toch wel gemist.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik twijfelde eerst nog of de transfers wel in packs zitten maar ik kwam er net toch eindelijk een paar tegen op de markt. Ik heb er nog geen 1 gepulld trouwens.. wel een 4-3-2-1 formatie in een silver pack.
Ik heb wel bijna de hele dag binnen gezeten ook al deed FUT het niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
logisch, fut zou langer offline zijn en het is manne seksie weer
moest je niet naar buiten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna de hele dag binnen gezeten ook al deed FUT het niet.
Ik ben de afgelopen dagen genoeg buiten geweest. Ik ging binnen aan mijn level voor JJ2 werken en radio luisteren.quote:
kan dat nog hoger dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen genoeg buiten geweest. Ik ging binnen aan mijn level voor JJ2 werken en radio luisteren.
moest het ook 2x lezen, den kdat ie bedoelt eigen map makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan dat nog hoger dan?
Speel je geen andere games dan FIFA uit deze eeuw eigenlijk?
Ook wel een beetje, gelukkig zaten er in ons hotel geen Limburgers. Sowieso geen Nederlanders.quote:
Ja, ik speel ook andere nieuwere games maar ik vind oude spellen ook leuk. Maar ik bedoelde inderdaad mijn eigen level (met een level editor) Dat doe ik ook al jaren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan dat nog hoger dan?
Speel je geen andere games dan FIFA uit deze eeuw eigenlijk?
Kamikaashoofdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje, gelukkig zaten er in ons hotel geen Limburgers. Sowieso geen Nederlanders.
Schiet niet echt op danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook andere nieuwere games maar ik vind oude spellen ook leuk. Maar ik bedoelde inderdaad mijn eigen level (met een level editor) Dat doe ik ook al jaren.
Het scheelt dat ik er normaal gesproken ook weinig van bak. Heb geen Suarez, RVP of Bale .. misschien toch maar 1 van die in mijn team zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben wel echt manneslecht in dit soort dingen, dus ik zal wel laatste worden ofzo
die kan ik niet boyen on this timequote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik er normaal gesproken ook weinig van bak. Heb geen Suarez, RVP of Bale .. misschien toch maar 1 van die in mijn team zetten
Zwaai even als je me ziet, of gooi bier over me heen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongons, ik ga MvB uitzwaaien toedeloe
Waar zit je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zwaai even als je me ziet, of gooi bier over me heen.
Ik ga er ook heen.
Dreetje zou blij zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
20:30 persconferentie Barça. Vilanova vertrekt omdat de ziekte weer terug gekeerd zou zijn.
Vervelend voor Vilanova, maar voor Barca denk ik toch goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
20:30 persconferentie Barça. Vilanova vertrekt omdat de ziekte weer terug gekeerd zou zijn.
Nou, de kanker is terug. Hiep hoi voor Barca.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vervelend voor Vilanova, maar voor Barca denk ik toch goed
Ja je kan alles lekker negatief interpreteren, terwijl het duidelijk is dat ik het niet zo bedoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de kanker is terug. Hiep hoi voor Barca.
Verkeerde link wtf?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben echt een gigantische idioot_____________________________________________!
de webapp deed het niet omdat ik de verkeerde link gebruikte
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben echt een gigantische idioot_____________________________________________!
de webapp deed het niet omdat ik de verkeerde link gebruikte
ik had voor de webapp een bladwijzer en die gebruikte ik, maar de webapp is verplaatst naar een andere locatie dus werkte die link helemaal niet meerquote:
Uit zo'n bericht iets positiefs halen vind ik eigenlijk pas ongepast.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je kan alles lekker negatief interpreteren, terwijl het duidelijk is dat ik het niet zo bedoel
Ja of dit:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:BE WARNED! PSG president Sheikh Nasser Al-Khelaifi will sign Lionel Messi from Barcelona for ¤250 million if the Catalans choose to meet Thiago Silva's buy-out clause this summer.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had voor de webapp een bladwijzer en die gebruikte ik, maar de webapp is verplaatst naar een andere locatie dus werkte die link helemaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kneusik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FullGastwitter:RGUpdate twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 18:16:42A day in the break, gave it all I had, too bad I wasn't worth more than 7th place! Tomorrow again a day #FullGas with the @TeamBelkin Boys reageer retweet
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet ik eerst een team maken en daarna joinen?
laat je team zien danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had ik bij de Leeuwarder Courant ook al altijd
Gejoindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
221960-60749 Dat is de code om mee te doen.
Deze van EA Forum kan je ook meedoen als je wil:
29211-9166
Rekik zal veel punten opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:47 schreef Zhano het volgende:
Gewoon een team maken met Assaidi, Rekik etc...
Marcelotwitter:PSV twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 18:50:48OPSTELLING PSV tegen Team Bommel: Tyton, Willems, Marcelo, Bruma, Brenet, Maher, Hiljemark, Wijnaldum, Depay, Matavz en Bakkali. #psvbom reageer retweet
Ja dat bedoel ik. Ze lopen nog wat achter met transfers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rekik zal veel punten opleveren denk ik.
Was eerder voor Bony gegaan dan voor Wolfswinkelquote:
Bony is konkoduurquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
6 van de laatste 7 potjes m'n tegenstander laten ragequiten
[..]
Was eerder voor Bony gegaan dan voor Wolfswinkel
Dan verkoop ik ze weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook netjes. Vraag me alleen af of Benteke bij AVL blijft en of Lukaku gaat spelen..
Kan dat? Ik heb de regels niet echt gelezen eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan verkoop ik ze weer.
Lukaku gaat spelen ja!
Tot 17 augustus ofzo kun je je team blijven veranderenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan dat? Ik heb de regels niet echt gelezen eigenlijk..
En daarna ook weer elke speelronde tot de bepaalde deadline.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tot 17 augustus ofzo kun je je team blijven veranderen
[ afbeelding ]
Misschien wil TT wel met jou facetimenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Afund!
Tijd niet meer geweest hier, was zeker wel lekker rustig?Heeft iemand een goedwerkende stream voor PSV - v Bommel? Kan door omstandigheden met pa er niet heen..
Alleen maar prut gevonden..
Ik hoop op dezequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Afund!
Tijd niet meer geweest hier, was zeker wel lekker rustig?Heeft iemand een goedwerkende stream voor PSV - v Bommel? Kan door omstandigheden met pa er niet heen..
http://foxsports.nl/wedstrijd/709812/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Afund!
waz met jou, ik ben skir jwzquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/709812/
Daar maar op hopen dan.. anders deze, ook nog gevonden juist: http://www.usagoals.me/li(...)p/en/vivo/tv/gratis/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop op deze
http://www.webfirstrow.eu(...)mel-and-friends.html
Maar is nog offline.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef rolls-reus het volgende:
Er zijn hier volgens mij genoeg mensen die verstand hebben van computers, ik heb namelijk een probleem
Mijn laptop doet niks meer, als ik hem opstart lijkt windows niet meer te reageren ofzo, de programma's zoals word staan wel op m'n scherm maar als ik het aanklik gebeurt er niks, iemand weet hoe ik dit kan verhelpen?
Klinkt heel ouderwets, maar maak je PC is helemaal schoon of als je het diskje nog heb installeer Windows opnieuwquote:
Alsof dat er invloed op heeft..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Jovetic naar City, it's official. Zonde zeg, nog meer Premier League teams in de volgende FIFA FUT.
Ja, meer goede spelers in Premier League = meer mensen die Premier League team maken.quote:
En de 5* skiller Bernard bij Arsenal (geruchten dit dat mja Arsenal he)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, meer goede spelers in Premier League = meer mensen die Premier League team maken.
Simpel, toch?
Ok, misschien 3 mensen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, meer goede spelers in Premier League = meer mensen die Premier League team maken.
Simpel, toch?
Zag het ook wtf manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
Marquinhos voor 35 miljoen naar PSG, de tering
Ik had hem in carrière naar Ajax gehaald. Keihard gefloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
En de 5* skiller Bernard bij Arsenal (geruchten dit dat mja Arsenal he)
Jij bent geen Arsene Smookz natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik had hem in carrière naar Ajax gehaald. Keihard geflopt
Eljero niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebreselassie, Makiadi en Astronautovic spelen zo
had die gekke dreetje toch gelijk dat het een talent isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
Marquinhos voor 35 miljoen naar PSG, de tering
Dat is waar. Die houd zich met veel belangrijkere dingen bezig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent geen Arsene Smookz natuurlijk.
hahahahaha houdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is waar. Die houd zich met veel belangrijkere dingen bezig.
[ afbeelding ]
Goh echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Er zitten weer wat leuke transfers bij
Elyou, Russell, Nigris, Ogbonna, alleen mis ik Fer.
Reqs? En prijzen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
Een nieuw brons toernooiontgrendeling 10 trofeeën en het schijnt het laatste toernooi te zijn dat zal komen
Engelse bronze spelers dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
4k en bronze jumbo met oplopende prijzen na vaker winst
Geen eisen
N00bquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:06 schreef Zhano het volgende:
Shit man, weet niet eens of ik wel 10 trophies heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |