ja dat zijn wel de maten van guess en replay en dat soort merken he, volgens mij is 27 bij normale broekmaten 36 en 26 zal dan 34 zijn? ik draag nooit echt broeken van andere merkenquote:
Weet ik beeb,ik ben vaker met jou pashokjes in geweest bij Guess en toen moest je ook een 27, en toen zat ik ook van DAFUQ bestaat dat/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zijn wel de maten van guess en replay en dat soort merken he, volgens mij is 27 bij normale broekmaten 36 en 26 zal dan 34 zijn? ik draag nooit echt broeken van andere merken
Zie je zoveel tet?quote:
ohjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weet ik beeb,ik ben vaker met jou pashokjes in geweest bij Guess en toen moest je ook een 27, en toen zat ik ook van DAFUQ bestaat dat/
nee helemaal nix trouwens, geen goeden tettenjurkquote:
Als ik die foto zo zie denk ik het ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee helemaal nix trouwens, geen goeden tettenjurk
maar voglens mij ben k dus wel iets afgevallen, vanavond ff op de weegschaal
niet opzettelijk btwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik die foto zo zie denk ik het ook
ja maar je hebt nu toch ook nieuwe meds?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet opzettelijk btw
doordeweeks eet ik gewoon goed, dus niet verhongeren. t enige wat anders is dat ik ealleen in t weekend nog twee pakken koek wegnom en niet meer elke avond doordeweeks
neinz daar ben k alweer vanaf nadat mijn lichaam zwaar panisch ging doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar je hebt nu toch ook nieuwe meds?
hm naja misschien dat je daarom afgevallen bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neinz daar ben k alweer vanaf nadat mijn lichaam zwaar panisch ging doen
Snap ik wel, en in jouw lichaam is er zoveel gaande dat er waarschijnlijk toch geen peil op te trekken isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet opzettelijk btw
doordeweeks eet ik gewoon goed, dus niet verhongeren. t enige wat anders is dat ik ealleen in t weekend nog twee pakken koek wegnom en niet meer elke avond doordeweeks
nee nee gewicht is okay, wou alleen wat gezonder eten dus alelen in t weekend nog koekjes. afgelopen weekend pak koek, zak snoep en hambugers opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Snap ik wel, en in jouw lichaam is er zoveel gaande dat er waarschijnlijk toch geen peil op te trekken is![]()
Als je maar niet denkt dat het nog nodig is om wat af te vallen of op je eten te letten ofzo
braafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee nee gewicht is okay, wou alleen wat gezonder eten dus alelen in t weekend nog koekjes. afgelopen weekend pak koek, zak snoep en hambugers op![]()
en drie rollen mellers btw :'9~quote:
Mellersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en drie rollen mellers btw :'9~
of naja, SF heeft misschien vier snoepjes van die rollen gehad, elke keer als hij er een wou was de rol alweer op enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |