En nou nog een keer met lege mond?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeee kloon! waar toefdet ghij so lange?
de harde of de zachte?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Heb een koffer gekocht voor mijn dochter,komt ze gisteren thuis na 2 weken portugal is de rits helemaal uitgescheurd...heb geen bonnetje meer natuurlijk...ga straks een nieuwe halen en lever de oude na mijn vakantie in met de bon
balen!quote:
Hij was prima,rits doet het verder ook goed maar hij is naast het stiksel gescheurd,koffer zat niet echt propvol, in ieder geval stond er geen spanning op,quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
balen!
k ga er morgen ook een halen
goed controleren dus
Je wilt wel weer zo'n zelfde koffer? Zelfs nadat deze dus kapot gegaan is?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Heb een koffer gekocht voor mijn dochter,komt ze gisteren thuis na 2 weken portugal is de rits helemaal uitgescheurd...heb geen bonnetje meer natuurlijk...ga straks een nieuwe halen en lever de oude na mijn vakantie in met de bon
Ja ik wil dezelfde, ik ga amper op vakantie,dit is de eerste keer in 15 jaar,mocht het nu zo zijn dat ik wel vaker ga dan koop ik wel eens een duurderequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wilt wel weer zo'n zelfde koffer? Zelfs nadat deze dus kapot gegaan is?
Wel de goede maat kopen hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef Mirjam het volgende:
splinternieuwe huishoudhandschoenen gehaald, eerste keer gebruiken, scheur ik gelijk de rechterhandschoen in 2en
Vrouwen kopen graag een maatje te klein, dat weet je best!quote:
misschien was dat net een maandagmorgenmonsterquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wilt wel weer zo'n zelfde koffer? Zelfs nadat deze dus kapot gegaan is?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien was dat net een maandagmorgenmonster
Je bent gewoon te sterk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zegt niks hoor, ik heb in mijn werk heel wat steuskous-aantrekhandschoenen gesloopt
Nee joh, die zijn zo te slopen (vooral met warm weer in een warme omgeving, lekker zweten in die handschoentjes en ze dan weer uit moeten doen...niet altijd even makkelijkquote:
Jij bent ook gewoon te sterkquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn zo te slopen (vooral met warm weer in een warme omgeving, lekker zweten in die handschoentjes en ze dan weer uit moeten doen...niet altijd even makkelijk)
Bedankt voor je mededeling.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:57 schreef Pap89 het volgende:
Action: Je koopt er altijd een hoop zooi, dat je alsnog een hoop hebt uitgegeven.
Meeste van de zooi is binnen no-time verrot, dus goedkoop-duurkoop gevalletje.
Voor shampoo's en shit kun je er nog wel wat leuks halen qua prijs.
Het ligt wel bij de Xenos in de schappen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Mirjam het volgende:
helaas nog geen coca cola vanille bij mijn action gezien (mapima jij kunt me vast wel vertellen wanneer dat binnenkomt)
wel 2 pakjes van die chicken mix meegenomen
quanta costa?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt wel bij de Xenos in de schappen.
Ik weet het niet precies meer, maar ik vond het aan de prijzige kantquote:
Ja, precies, bij de action zouden ze 69 cent gaan kosten nl.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, maar ik vond het aan de prijzige kant
Vind ik nog duur als je er vanuit gaat dat een normaal blikje coca-cola bij Albert Heijn 55ct kost.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, precies, bij de action zouden ze 69 cent gaan kosten nl.
ja, en bij de digros 53 cent. maar vanille is maar moeilijk verkrijgbaar, en als je het al in blik koopt kost het je minstens 99 cent per blikje, dus dan is 69 cent een goeden dealquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind ik nog duur als je er vanuit gaat dat een normaal blikje coca-cola bij Albert Heijn 55ct kost.
(toevallig net opgezocht)
Oh daar heb je op zich ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en bij de digros 53 cent. maar vanille is maar moeilijk verkrijgbaar, en als je het al in blik koopt kost het je minstens 99 cent per blikje, dus dan is 69 cent een goeden deal
Bij mijn Action zag ik toevallig een langwerpige doos van die Cola in de bijvul winkelwagen liggen klaar voor het schap. Dus ik vroeg meteen of ik een blikje kon krijgen. Het prijzen ding voor het schap had ze in de hand. Toen zei ze dus 69 cent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Mirjam het volgende:
helaas nog geen coca cola vanille bij mijn action gezien (mapima jij kunt me vast wel vertellen wanneer dat binnenkomt)
wel 2 pakjes van die chicken mix meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |