quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Als het zo warm is kom ik echt niet in slaapquote:
wotquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
http://www.thekingofpop.nl/
Allemaal even reactie achter laten op deze bazensite
Dat schiet niet op ouwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het zo warm is kom ik echt niet in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je hebt gelukkig vakantie. Toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
@Stu
Misschien ja of mn biologische klok is kapot :S nieuwe batterijen kopen
Morgen werkenquote:
Oh dear, dan is het wel al laat nuquote:
Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet trouwens ook nog ontslag nemen. Hoe pak je zoiets aan?
Kan je niet naar filiaal in Rotterdam worden overgeplaatst?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet trouwens ook nog ontslag nemen. Hoe pak je zoiets aan?
Omdat ik naar R'dam gaquote:
Nou, dan is het toch het makkelijkst om dat aan te geven?quote:
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet naar filiaal in Rotterdam worden overgeplaatst?
Haha, naja ik zou me sowieso inderdaad alleen op je studie richten.. Maar misschien zou je nog iets van 8-12 uurtjes per week kunnen werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin in
Werk is niet leuk inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, naja ik zou me sowieso inderdaad alleen op je studie richten.. Maar misschien zou je nog iets van 8-12 uurtjes per week kunnen werken.
Of vind je het werk toch niet leuk genoeg?
Aan de andere kant snap ik wel dat je toch wat geld wil verdienenquote:
ergerquote:
Wat voor werk wil je dan doen...?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |