quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Als het zo warm is kom ik echt niet in slaapquote:
wotquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
http://www.thekingofpop.nl/
Allemaal even reactie achter laten op deze bazensite
Dat schiet niet op ouwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het zo warm is kom ik echt niet in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je hebt gelukkig vakantie. Toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
@Stu
Misschien ja of mn biologische klok is kapot :S nieuwe batterijen kopen
Morgen werkenquote:
Oh dear, dan is het wel al laat nuquote:
Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet trouwens ook nog ontslag nemen. Hoe pak je zoiets aan?
Kan je niet naar filiaal in Rotterdam worden overgeplaatst?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet trouwens ook nog ontslag nemen. Hoe pak je zoiets aan?
Omdat ik naar R'dam gaquote:
Nou, dan is het toch het makkelijkst om dat aan te geven?quote:
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet naar filiaal in Rotterdam worden overgeplaatst?
Haha, naja ik zou me sowieso inderdaad alleen op je studie richten.. Maar misschien zou je nog iets van 8-12 uurtjes per week kunnen werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin in
Werk is niet leuk inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, naja ik zou me sowieso inderdaad alleen op je studie richten.. Maar misschien zou je nog iets van 8-12 uurtjes per week kunnen werken.
Of vind je het werk toch niet leuk genoeg?
Aan de andere kant snap ik wel dat je toch wat geld wil verdienenquote:
ergerquote:
Wat voor werk wil je dan doen...?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hmm kan vragen ja maar stiekem heb ik daar ook geen zin in
Waarbij je meer kan doen dan alleen bliepenquote:
Ga in een fotozaak werken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarbij je meer kan doen dan alleen bliepen
Bakkerij misschien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarbij je meer kan doen dan alleen bliepen
Lijkt me ook leuk jaquote:
Gewoon even met je (a)sm in gesprekquote:
Ik las astmaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon even met je (a)sm in gesprekAls je overplaatsing wil komt het al gelijk een stuk minder hard dan ontslag
Maar ze wilt geen overplaatsing?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon even met je (a)sm in gesprekAls je overplaatsing wil komt het al gelijk een stuk minder hard dan ontslag
Ergens met gewoon even met je astma in gesprekquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens met gewoon even met je astma in gesprek
Oh je bedoelt de bakkerij binnen de AH?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan niet multiquoten.. maar lees dat over bakkerij
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de bakkerij binnen de AH?
Nu wel?quote:
Oja, logisch wel dan. Gefeliciteerdquote:
dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Daar is toch niets mis mee? Logisch dat je blij bent man. Maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry stu
Dat ik aandacht vraag, maar ik ben nu gewoon nog zo blij.
weet ik veel straks troll je weer zo maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Logisch dat je blij bent man. Maak je niet zo druk
Je maakt je druk om nietsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik veel straks troll je weer zo maar.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:57 schreef Toto69 het volgende:
Moggeh. Dus ik werd wakker van de huistel en word rond 11 weer gebeld
Werk in het buitenland, had 4 sollicitaties gedaan maar dit ging volgens mij meer om de algemene zaken.quote:
Als ik jou was zou ik trouwens ook vragen hoe het zit met die opzegtermijn, niet dat je daar straks 2 weken zit en eigenlijk weer naar huis wil maar dat je ''verplicht'' bent om te blijven werken voor bijv. 3 maandenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk in het buitenland, had 4 sollicitaties gedaan maar dit ging volgens mij meer om de algemene zaken.
Goed plan maar er is nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik trouwens ook vragen hoe het zit met die opzegtermijn, niet dat je daar straks 2 weken zit en eigenlijk weer naar huis wil maar dat je ''verplicht'' bent om te blijven werken voor bijv. 3 maanden
Just sayingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed plan maar er is nog helemaal niks.
Spannend!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk in het buitenland, had 4 sollicitaties gedaan maar dit ging volgens mij meer om de algemene zaken.
Falert :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Lol ik moest om half 9 beginnen ipv 9
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
Wachten duurt lang tot die telefoon weer gaat![]()
Te drukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn broer vroeg me mee naar het strand
Waarom zeg ik geen ja ?!
Ik bedoel teveel mensen op het strand dusquote:
Iets met luiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh even kijken of moeders nog eten voor me gefixt heeft grgr
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die grote is Goliath en die ander is toch echt David![]()
[ afbeelding ]
* Stuart kijkt naar beneden wie daar iets roeptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
doe niet zo uit de hoogte stu ;s ;s ;s
Proberen man. Je kunt altijd nog later een beslissing nemen maar op zich leuk om het proces al te doorlopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Dus. Ik ben net gebeld door het bemiddelbedrijf en hij heeft veel vragen gesteld en vond mij bijzonder geïnteresseerd, enthousiast en wijs over komen, ook qua kennis van zaken. Vanmiddag om 3 uur moet ik het 'ja' of 'nee' woord gaan geven of ik definitief wil solliciteren. Mocht ik dat doen dan word ik klantenservice aanspreekpunt in Belfast (noord-Ierland) voor Apple.(Als ik aangenomen word)
Doe ik ook 99% zeker wel! Dus, nog 2.5 uur en dan kan ik echt ja gaan zeggen voor die solli. Ben ik btw al bijna weg als 't luktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Proberen man. Je kan altijd nog later een beslissing nemen maar op zich leuk om het proces al te doorlopen
Hopelijk krijg je dan een iphone dan heb je fatsoenlijk toestelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe ik ook 99% zeker wel! Dus, nog 2.5 uur en dan kan ik echt ja gaan zeggen voor die solli. Ben ik btw al bijna weg als 't lukt
Zo snelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe ik ook 99% zeker wel! Dus, nog 2.5 uur en dan kan ik echt ja gaan zeggen voor die solli. Ben ik btw al bijna weg als 't lukt
Bedrijfstoestel, wie weetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan een iphone dan heb je fatsoenlijk toestel
Daar zou ik maar niet op rekenenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedrijfstoestel, wie weet
Of een macbook
OMG dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5 Augustus beginnen. Reken dus maar van wel
Ja inderdaad. Snap je dus ook vast wel dat ik nu een beetje nerveus ben voor van alles, mocht ik het echt doenquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap je dus ook vast wel dat ik nu een beetje nerveus ben voor van alles, mocht ik het echt doen
Klanten zien toch niet wat hij heeft of doetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als ze zien dat hij android heeft mag hij daar niet werken hoor ;s ;s;s;s;s
Dat welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon doen
Yolo en het zal vast beter verdienen dan vakkenvullen bij de appie
Je kunt ook 'gewoon' solliciteren en in de tussentijd er echt over nadenken zonder deze tijdsdruk van een paar uurtjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap je dus ook vast wel dat ik nu een beetje nerveus ben voor van alles, mocht ik het echt doen
Ja ik weet het. Het is niet 100% dat ik aangenomen word maar volgens mij is de kans groot als ik deze man zo hoorde...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook 'gewoon' solliciteren en in de tussentijd er echt over nadenken zonder deze tijdsdruk van een paar uurtjes
Nou ja, begin aan het gesprek en bedenk dan wat je wilt. Je kunt altijd wel een smoes vinden mocht je je bedenkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is niet 100% dat ik aangenomen word maar volgens mij is de kans groot als ik deze man zo hoorde...
Precies. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Mijn ouders zijn ook laaiend enthousiast en dat is al helemaal nieuw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, begin aan het gesprek en bedenk dan wat je wilt. Je kunt altijd wel een smoes vinden mocht je je bedenken
Dat is wel relaxed dat ze zo achter je staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Mijn ouders zijn ook laaiend enthousiast en dat is al helemaal nieuw.
Precies. Eerste week gratis hotel en veel hulp bij bankzaken, accommodatie, en al die dingen. Hoewel het papierwerk akelig mee zou vallen daar. Tevens kon ik overleggen om bijv. na 2 weken al een leuk loon te krijgen zodat ik beter op eigen benen staquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dat ze zo achter je staan
Klinkt zeker niet verkeerd. De grootste uitdaging is denk ik het vinden van betaalbare woonruimte maar als ze daarbij adviseren is dat al heel watquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Eerste week gratis hotel en veel hulp bij bankzaken, accommodatie, en al die dingen. Hoewel het papierwerk akelig mee zou vallen daar. Tevens kon ik overleggen om bijv. na 2 weken al een leuk loon te krijgen zodat ik beter op eigen benen staKlonk allemaal bijzonder attractief.
Ze zullen er zelfs actief bij helpen werd mij verteld, zodat je echt niet in de problemen komt. Betaalbare woonruimte is daar wel, ik hoef natuurlijk niet in een krot te wonen maar ik hoef ook geen ultieme luxe. Een leuk kamertje in een mooi appartementje is al prima bijv.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet verkeerd. De grootste uitdaging is denk ik het vinden van betaalbare woonruimte maar als ze daarbij adviseren is dat al heel wat
Ja, precies. Gewoon in redelijkheid qua ruimte inderdaad. Ken het bedrijf overigens nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zullen er zelfs actief bij helpen werd mij verteld, zodat je echt niet in de problemen komt. Betaalbare woonruimte is daar wel, ik hoef natuurlijk niet in een krot te wonen maar ik hoef ook geen ultieme luxe. Een leuk kamertje in een mooi appartementje is al prima bijv.
Bedrijf heet trouwens: Concentrix
Is een soort tussenbedrijf geloof ik, dat biedt de klantenservice voor Cisco, Microsoft, Apple, EA sports, etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, precies. Gewoon in redelijkheid qua ruimte inderdaad. Ken het bedrijf overigens niet![]()
Nicequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is een soort tussenbedrijf geloof ik, dat biedt de klantenservice voor Cisco, Microsoft, Apple, EA sports, etc.
25+ jaren ervaring, klinkt allemaal helemaal prima op zichquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Dat zegt toch wel wat over dat tussenbedrijf als zulke grote spelers daarop vertrouwen
Ja, zeker. Spannend manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
25+ jaren ervaring, klinkt allemaal helemaal prima op zich
Wat heb je te verliezen? Gewoon doen johquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Over 2 uur moet ik dus beslissen of ik wil solliciteren ja of nee.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Gewoon doen joh
Leuk, dat geeft je extra bedenktijd en met een direct nee nemen ze je vast niet serieus bij een volgende baanquote:
Nou ja ik mag nu gewoon nee zeggen zonder problemen. maar als ze me dan aannemen en ik zeg dan nee dan wordt het wel minder jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, dat geeft je extra bedenktijd en met een direct nee nemen ze je vast niet serieus bij een volgende baan
Doe wat je gevoel je ingeeftquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik mag nu gewoon nee zeggen zonder problemen. maar als ze me dan aannemen en ik zeg dan nee dan wordt het wel minder ja
Succes!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus nog 2 uurtjes over denken
Hij mag mij ook doen, maar wil die niet ;squote:
snap ik volkomenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij mag mij ook doen, maar wil die niet ;s
Leg uit? ;squote:
Van onder welquote:
Uitslag psych Ff afwachten. Augustus/September jaquote:
Yeschquote:
Wie weetquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitslag psych Ff afwachten. Augustus/September ja
Bij jou kan het ook behoorlijk snel lees ik? 5 augustus is echt al snelquote:
Moet zelfs snel, enige optiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou kan het ook behoorlijk snel lees ik? 5 augustus is echt al snel
Die zitten vooral in Pattayaquote:
Alles is daar goedkoop. Veel mensen laten in Bangkok ook maatpakken maken enzoquote:
Maak een topic eroverquote:
ik wil een tattoo maar ik mag hem niet laten zetten in Tsjechië want ik moet 18 zijn van oudersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles is daar goedkoop. Veel mensen laten in Bangkok ook maatpakken maken enzo
aquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik wil een tattoo maar ik mag hem niet laten zetten in Tsjechië want ik moet 18 zijn van ouders
is iets simpels. kan hem wel sturen via whatsapp andersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
a
Wat voor tat wil je?
Ik zou daar trouwens nooit tattoo laten zetten in Thailand, met hygiënische shit enzo
Doe maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is iets simpels. kan hem wel sturen via whatsapp anders
Ik zag dat topic hierquote:
Jep. ik ben links mijn broertje is rechts bovenste is vader en onderste is (overleden) oomquote:
Die stage in Parijs #snel cursus Spaans nemenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stage in Parijs #snel cursus Spaans nemen
Geweldig
Tof.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep. ik ben links mijn broertje is rechts bovenste is vader en onderste is (overleden) oom
alle mannen van de afgelopen 2 generaties
Werken in België, even een cursus Nederlands nemen :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Werken in noord-Ierland snel cursus Kantonees nemen!
Nee die was beetje jammer inderdaadquote:
Bovenarmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof.maar kleintje is het niet hoor
gaat je wel wat kosten. Weet je al waar je hem wilt?
Hypquote:
Alles goed?quote:
Oei, klaar met FOK!?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jawel
weet ik. Dit is dan ook een eenmalige actie.
Ik ook wel klein beetje. Maar wens me dan maar alvast plezier want ik ben er straks ook 2quote:
wat doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel klein beetje. Maar wens me dan maar alvast plezier want ik ben er straks ook 2
Maanden niet
Backpackenquote:
quote:
Singapore, Maleisië en Thailandquote:
Kerel gaat 2 maanden wegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel klein beetje. Maar wens me dan maar alvast plezier want ik ben er straks ook 2
Maanden niet
Tijdsverschil van 8-9 uur? Moet lukkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kerel gaat 2 maanden wegspreek ik je geeneens man
ik ken jou nogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jou heb ik lang niet gezien
Ken je mij nog?
Wordt Heppie boos ;squote:
Jij mag hem doordeweeks hebben, ik in het weekend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij hebt hem al zolang, ik wil hem ook eens
Ff kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijdsverschil van 8-9 uur? Moet lukken
Ik hou wel contact hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ff kijken.
6 uur met Maleisië, 7 uur met noord-Ierland, dus wordt lastig aangezien ik dan bijv. om 18.00 wat stuur en het daar dan 1 uur is.
Wil je dan wel in bars gaan dansen enzo? Hebben we weer wat extra geld XDXDquote:
Ja maar goed ik ben dan als het doorgaat ook gewoon overdag's aan het werk héquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou wel contact hoorlaptop mee enzo
dan werk ie das niet eerlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij mag hem doordeweeks hebben, ik in het weekend.
Stikt daar van de backpackers, ik red me welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
Met wie ga je, Fok-it? Of ga je alleen?
Whatsapp heb je toch? Komt wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar goed ik ben dan als het doorgaat ook gewoon overdag's aan het werk hédus dan spreek je me toch amper nog en FOK!ken zal ik dan ook niet veel meer doen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je dan wel in bars gaan dansen enzo? Hebben we weer wat extra geld XDXD
OMGquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Ik ga volgende zomervakantie misschien naar Nepal![]()
![]()
Ja heb ik en anders Kik messenger. Maar goed we wachten het maar af hé. Mocht het allemaal doorgaan dan voelt het best gek dat het binnen nu en 2 weken al zo ver is...quote:
Kathmandu jongeeequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMG
alsof dat niet Nice iswil ik ook echt graag heen
mijn motivatiebrief moet goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMG
alsof dat niet Nice iswil ik ook echt graag heen
Inderdaad. Spannundquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja heb ik en anders Kik messenger. Maar goed we wachten het maar af hé. Mocht het allemaal doorgaan dan voelt het best gek dat het binnen nu en 2 weken al zo ver is...
Vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn motivatiebrief moet goed genoeg zijn.
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik had brownie op kik vroeger en toen ging ze beschamende foto's sturen die ze van me gemaakt had
Das wel vetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Gaat via school. Drie weken rondreizen.
Chillquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Gaat via school. Drie weken rondreizen.
Nee okequote:
Hoe gaat het met je pfeiffer trouwens?quote:
Primaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pfeiffer trouwens?
Mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Primatenminste
met de pfeiffer gaat het slecht
hij is er niet meer
watdanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook van SC af trouwens. Dm anders maar Hyp