abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129103446
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

(Of: hier komt een lijstje)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129103461
Echt niet de bedoeling 8)7 :D
pi_129103486
Nu is te wel de laatste :D
pi_129103522
_O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:37:50 #5
381212 Gulara
From the future
pi_129103570
Het topic waarin we afscheid nemen van kz. Dus dan missen we nog meer kzmoppiefoto's. -O-
pi_129103597
Luuk is in training voor michelin mannetje, hij kreeg voor het eerst een beker met water. Hij dronk alsof ie het al veel vaker zo gedaan heeft!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_129103601
Beterschap voor je meisje Son :*

LB, hier valt ze sinds een paar weken overdag ook zelf in slaap. Afgelopen 3 dagen was ik dus overdag werken en toen heeft ze ook gewoon dutjes gedaan. Soms ligt ze te spelen en valt dan langzaam in slaap, zo schattig O+

kz, morgen de grote dag *O*
pi_129103818
LB: Hier slaapt ze alleen in op mij of man :@ sinds een paar maanden. En bij ons in bed dus.
Wel in de wagen/MC/Drager.

Balonnen en slingers hangen, taart staat te koelen. Nu naast mn (baby) meisje liggen :Z O+
Truste ! Morgen feest *O*
pi_129103843
DIe spekjes van Luuk O+

Elise dronk altijd wel voor het slapen, maar op gegeven moment viel ze niet meer in slaap en kon ik haar zo wegleggen. Geen idee meer precies hoe oud ze toen was. Denk een maand of 3/4.
Ze heeft tegenwoordig ook haar Nijntje nodig om te slapen. Vanavond had ze een pop in haar handen, die vond ze ook leuk, tegen kletsen enzo (voor ik haar flesje gaf). Toen ik haar daarna in haar bed legde was ze gelijk aan het zoeken naar Nijntje. Zodra ze die had viel ze in slaap O+

KZ, alvast een fijne dag morgen! Je meisje 1 O+
Bijzondere dag!
pi_129103913
Luuk zoekt ook steeds naar zijn konijn in bed. Hij duwt hem steeds in zijn gezicht. Zo lief!
*poef* nu is het weg
pi_129103947
Luuk wordt groot KJ ! Blijft een directeurtje ! 8-)
pi_129103967
Dank alvast dames. O+
pi_129104102
Die Luuk! Ohh, om op te vreten! O+
pi_129104142
Wat een kerel is Luuk toch al! O+

En LB hier dus ook pas net he! Het was ineens dat we dachten: misschien lukt t m wel zelf. Hij bleef ook rustiger liggen als hij wakker werd, eerst moest hij dan METEEN UIT BED!
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:54:20 #15
381212 Gulara
From the future
pi_129104274
Luuk! O+
pi_129105593
oh Luuk, lekkere spekjes!!

Iemand zei vandaag echt op een hele rare manier over Nena, wat een dik kind!!
En toen dacht ik aan al die dikkerdjes hier van fok(ook Mex enzo) en moest ik keihard lachen. Raar mens gewoon!
pi_129105598
Haha die taaldiscussie in t vorige topic. Daar let ik niet zo op.
En hier ook een ons mam/jullie mam/ben aangereden Brabo!

Oh en ik zag dat ik op mn donder kreeg van Mineola! Je hebt pm!
Pas geleden veel mensen verwijderd op fb, helaas ook mensen die het dus wel interesseert!
pi_129105998
Sonnetje, beterschap voor je meisje!

Wow, morgen een heel jaar mama KZ O+

Luuk, lekker mannetje!

LB, hier valt ze overdag ook (nog) niet zomaar zelf in slaap. Als ik d'r gewoon neerleg, dan gaat ze steeds harder huilen tot ze helemaal overstuur is... Ze valt wel in slaap in de draagdoek of in de kinderwagen (ze is vertrokken zodra ze d'r duim dan heeft gevonden!). Aan de borst ook, maar ze wordt dan vaak weer wakker als ze los laat. 's avonds laat valt ze meteen na de borst in slaap in het bed, zelfde geldt voor de nachtvoeding.
pi_129106097
Ik zit morgen klaar voor de fotos van kz. Nog nooit een gezien!
pi_129106122
hoe laat doe je het kleinzusje?
pi_129106572
Rosalie slaapt waar je haar neerlegt :D
Wel graag met speentje en haar doekje. Ze heeft zo'n zacht doekje met knoopjes op de hoeken en die is echt favoriet.

Vanmorgen lag ze even in de wipstoel en ik had haar een speeltje gegeven. Ze deed er amper wat mee en flikkerde het na 2 minuten op de grond. Vervolgens gaf ik dus maar haar doekje en daar heeft ze heel lang mee liggen spelen (in dr mond proppen, in beide handjes een knoopje en dan trekken enzo).

Als ik haar 's avonds een flesje geef om 23.00 wordt ze amper wakker. Als hij dan op is ligt ze redelijk rechtop totdat ze een boer heeft gelaten. Daarna legt ze gaar hoofdje neer en wurmt ze zich helemaal in mijn nek O+

Oh en over het taalgebruik: kennen, kunnen en kannen door elkaar gebruiken vind ik ook bloedirritant! (Is echt iets uit regio Rotterdam)
pi_129106880
Ik zeg ook vaak kennen, een stukje plat haags wat ik er maar niet uit krijg, maar door elkaar zeg ik het niet :P

[ Bericht 45% gewijzigd door Troeta op 19-07-2013 00:08:18 ]
pi_129106905
Oh en ik ga mijn fb ff checken. Ik verwacht veel vriendschapsverzoeken natuurlijk :7
pi_129107401
-O-
pi_129110883
Kz gefeliciteerd!

Luuk wat knap al met zon beker! Djen stikt zowat in der tuitbeker dus nog maar even niet. Komt vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')