1 2 3 4 5 6 | Km 13.0 - Col de Manse 6.6 kilometre-long climb at 6.2% - category 2 Km 45.0 - Rampe du Motty 2.4 kilometre-long climb at 8% - category 3 Km 95.0 - Col d'Ornon (1 371 m) 5.1 kilometre-long climb at 6.7% - category 2 Km 122.5 - Alpe d'Huez 1 12.3 kilometre-long climb at 8.4% - category H Km 131.5 - Col de Sarenne 3 kilometre-long climb at 7.8% - category 2 Km 172.5 - Alpe d'Huez 2 13.8 kilometre-long climb at 8.1% - category H |
http://nos.nl/artikel/530191-bau--laugekte-op-alpe-dhuez.htmlquote:De Alpe d'Huez komt steeds voller te staan met Nederlanders. Al dagen staan tientallen Nederlanders met hun caravan op de Nederlandse berg en het wordt steeds moeilijker om nog een plekje te krijgen.
Donderdag staat de Tour-etappe met de Alpe d'Huez op het programma. Alle Nederlanders hopen op eindelijk weer een Nederlandse winnaar en dat Bauke Mollema en Laurens ten Dam goede zaken doen voor het klassement.
"Liefst Alpe d'Huez"
Ruim een week geleden zei Ten Dam nog dat hij droomt van een overwinning op Alpe d'Huez. Hij zei toen dat hij liever de etappe wint, dan dat hij hoog in het klassement eindigt.
Als Ten Dam aanvalt op de berg moet hij waarschijnlijk rekening houden met een nat wegdek. Franse weerstations verwachten zware regenbuien en mogelijk ook onweer.
Movistar-kopman Alejandro Valverde kondigde ook al aan dat hij zijn pijlen heeft gericht op de Alpe d'Huez. "Mijn doel is nu een ritzege, liefst op Alpe d'Huez", zei de Spanjaard gisteren. Door de waaier-etappe van afgelopen vrijdag kan Valverde zijn klassement vergeten.
Theunisse
De duizenden aanwezigen op de Alpe d'Huez krijgen in ieder geval de renners twee keer te zien. In etappe achttien beklimmen de renners aan het slot twee keer de Nederlandse berg.
In de Tour de France eindigde 27 keer een etappe op de Alpe d'Huez. Acht keer daarvan won een Nederlander, met Gert-Jan Theunisse in 1989 als laatste winnaar. Sindsdien waren het vooral Italianen die op Alpe d'Huez wonnen. In de jaren '90 zorgden Gianni Bugno (twee keer), Roberto Conti, Marco Pantani (twee keer) en Guiseppe Guerini voor Italiaans succes op 'onze' berg.
Fuglsang gaat Bauke waarschijnlijk nog wel voorbij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef pfaf het volgende:
Het lijkt alsof het klassement staat zoals het ongeveer hoort te staan. Wellicht Valverde iets te laag en Ten Dam te hoog.
Hij oogde kwetsbaar vandaagquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Oh mijn god, wat een kneuzengelul... elke dag zeggen dat Froome het moeilijk heeft en ondertussen heeft hij elke dag alleen maar meer voorsprong genomen
Dit was zeker geen hongerklop inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef starla het volgende:
Wielrenpro's die niet weten wat een hongerklop is
Wat nu binnen is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef NaturalScience het volgende:
Andy Schleck staat op 2 na laatste in het algemeen klassement
Gisteren was plek 3 al niet meer reëel...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef Revanches het volgende:
Jammer van de podium plaats voor Mollema
Die is weer boos, en gaat straks weer twitteren dat we er allemaal maar niets van snappen, en nog meer van dat soort dooddoeners. Wat valt hij me tegen dit jaar, ook qua persoon...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Benieuwd wat hoogerland te zeggen heeft..
Mooi jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef Ereinion het volgende:
Tijden van Rooks en Theunisse herleven. Dan wel van 1992.
Inderdaad, was vorig jaar echt een baasquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is weer boos, en gaat straks weer twitteren dat we er allemaal maar niets van snappen, en nog meer van dat soort dooddoeners. Wat valt hij me tegen dit jaar, ook qua persoon...
Eigenlijk is het gewoon een vervelende gozer... verongelijkte gezeur altijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is weer boos, en gaat straks weer twitteren dat we er allemaal maar niets van snappen, en nog meer van dat soort dooddoeners. Wat valt hij me tegen dit jaar, ook qua persoon...
Hij verdient daar dan ook een Oscar voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Wespensteek het volgende:
Als Froome een hongerklop had dan kon hij wel erg hard doorfietsen en was hij erg snel herstelt nadat hij iets had gegeten. Ik kan me niet herinneren iemand met een hongerklop gezien te hebben die zo goed reed.
Vooral qua persoon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was 'ie al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef NaturalScience het volgende:
Froome nu in het bezit van zowel geel als de bolletjes>?
Ik moet aan Tankink denken die zijn puddingbuks staat te legenquote:
quintana heeft bolletjes trui toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef NaturalScience het volgende:
Froome nu in het bezit van zowel geel als de bolletjes>?
En als hij 8e wordt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
Als Mollema zijn zesde plaats kan behouden vind ik het een topprestatie en een prima Tour van zijn kant.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quintana heeft bolletjes trui toch?
Nee die heeft wit. Froome heeft de bollen maar hij kan moeilijk 2 truien aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De menselijke maat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Ten Dam ziet eruit als een renner in de derde week, niet zoals die andere grappenmakers...
+1 voor de verslaggever die een replica van een oscar beeldje aan froome cadeu geeftquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij verdient daar dan ook een Oscar voor.
Bleekmiddelprijsquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom draagt Quintana de witte trui ?
Jongerenklassement.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Omdatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
BS idd. Zelfs licht verteerbaar voedsel blijft nog zeker 20 tot 30 minuten in je maag. Het effect verwacht je niet veel eerder. Kun je beter koolhydraatrijke dranken drinken, valt niks te verteren en wordt vrij direct opgenomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Wespensteek het volgende:
Als Froome een hongerklop had dan kon hij wel erg hard doorfietsen en was hij erg snel herstelt nadat hij iets had gegeten. Ik kan me niet herinneren iemand met een hongerklop gezien te hebben die zo goed reed.
Inderdaad, gewoon goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
Als Mollema zijn zesde plaats kan behouden vind ik het een topprestatie en een prima Tour van zijn kant.
Bij de NOS hebben we hem al lang al gehad. Maar bedankt.quote:
Scheelt niet veel volgens mij. Zal voor een deel wel pure vermoeidheid zijn. Als hij weer wat herstelt, gaat het denk ik wel weer beter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij klinkt altijd alsof ie ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Omdat hij de lijer in het jongeren klassement is. Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
2010 was beter. Ging toen ook niet als een nachtkaars uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef ZoDiep het volgende:
Ach ja, ze blijven er zelf gelukkig rustig onder. Dit is sowieso de beste tour in jaren voor dat team en dit land, als Mollema alleen al in de top-10 kan blijven is het geslaagd, want zelfs dat zal lastig worden.
Renaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij de NOS hebben we hem al lang al gehad. Maar bedankt.
Hij vindt geel niet zo mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef ZoDiep het volgende:
Ach ja, ze blijven er zelf gelukkig rustig onder. Dit is sowieso de beste tour in jaren voor dat team en dit land, als Mollema alleen al in de top-10 kan blijven is het geslaagd, want zelfs dat zal lastig worden.
Nee, naar verwachting denk ik.quote:
Nee, hij is gewoon een Limburgerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Scheelt niet veel volgens mij. Zal voor een deel wel pure vermoeidheid zijn. Als hij weer wat herstelt, gaat het denk ik wel weer beter.
Dan wint hij nog met 5 minuten voorsprong.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, want Froome krijgt 10 minuten tijdstraf vanwege bevoorrading in de laatste 5 km
Nievequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen bolletjestrui!Die heeft Froome
Gesink was daar toen ook de eerste anderhalve week het best. Maar hield wel stand ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
2010 was beter. Ging toen ook niet als een nachtkaars uit.
1. FROOME Christopher 1 SKY PROCYCLING 104 ptsquote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die van de bollentrui zijn altijd het mooist
Godverquote:
Moet 'ie wel Quintana op 4'30 rijden. (Contador ook nog op 4'50 trouwens)quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan wint hij nog met 5 minuten voorsprong.
Klimburgerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een Limburger
Ambro moet gewoon weer wat te zeiken hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zin van dat hij hem mag dragen, snap je ook wel..
Toch leuk om mee te nemen.quote:
Jawelquote:
Ik vind deze wat epischer anders, een mannetje op 2, die geniale tijdrit, waaier etappequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
2010 was beter. Ging toen ook niet als een nachtkaars uit.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ambro moet gewoon weer wat te zeiken hebben
Triest persoon.
Alsof in het EPO tijdperk iedereen in dezelfde tijd binnenkwamquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Ja D&D het is niet dat je met doping niet meer hoeft te eten
En Evans verloor toen 20 minuten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Toen ik een keer een hongerklop had kwam ik het kleinste bultje of een viaduct niet met meer dan 10-15 kmh omhoog
ok, welterusten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogerland is binnen, we kunnen weer rustig slapen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef muzas het volgende:
die kwintana lijkt op die gasten die vroeger op utrecht CS dikke indianenmuziek maakten.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Greenpeas het volgende:
Nairo gaat in Parijs met z'n palmfluit optreden.
Gewoon wattage gaan rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Lars, 5 kilo afvallen en hij wint de Tour in 2015
Komt heel verlegen over maar ook als je dat interview met NOS kijkt zie je dat hij echt weet wat hij wil.quote:
Ontkennen is ook een soort bekennen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat benadrukken door Herbert van de menselijke maat, dat het ook mensen van vlees en bloed zijn en dat het een heel andere tour is geworden, begint licht ergerlijk te worden eerlijk gezegd.
Nu pas?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat benadrukken door Herbert van de menselijke maat, dat het ook mensen van vlees en bloed zijn en dat het een heel andere tour is geworden, begint licht ergerlijk te worden eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat voor fluit?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Greenpeas het volgende:
Nairo gaat in Parijs met z'n palmfluit optreden.
Hij probeert zichzelf met name heel hard te overtuigen dat de tour dopingvrij is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Zag ik ook al. Andy nog gewoon in de top 20.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:47 schreef TheArt het volgende:
Nummer 20 in het klassement op 40 minuten
Het loont dus om in de finale de regels te overtreden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:47 schreef kilon het volgende:
Froome zou een straf van 20 seconden hebben gekregen.
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:47 schreef TheArt het volgende:
Nummer 20 in het klassement op 40 minuten
Palmfluit, een fluit gemaakt van palmbomen..quote:
Terecht, Porte mag het dan gehaald hebben maar het was voor Froome.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:47 schreef kilon het volgende:
Froome zou een straf van 20 seconden hebben gekregen.
als het een Nederlander was geweest gelijk 2 uur tijdstrafquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het loont dus om in de finale de regels te overtreden.
Gemaakt van pannen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Palmfluit, een fluit gemaakt van palmbomen..
Panfluit dan.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Dimauro het volgende:
[..]
als het een Nederlander was geweest gelijk 2 uur tijdstraf
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef Panthera. het volgende:
Dus volgens Froome verdient hij geen straf omdat hij er toch geen voordeel van had waarschijnlijk (waarom dan erom vragen...).
Zien we hier de redenatie van een doper? Of zoek ik te ver.
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
Deze zogenaamde hongerklop van Froome, dan kan je toch niet meer zo hard fietsen?
Kijk gewoon naar de verschillen, dan weet je het toch.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iemand tijden van slotkilometers van Froome met hongerklop vergeleken met Quintana/Rodri en Riblon?
Ja dit was geen hongerklop. Wat het wel was, geen idee. Het enige dat ik kan bedenken: theater.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Evans verloor toen 20 minuten.
Breukink ook op de Campalongo, en klim van niets.
Vrij simpel: voor de hongerklop was 'ie in de groep met Quintana. Aan de finish 1'08 achter 'm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iemand tijden van slotkilometers van Froome met hongerklop vergeleken met Quintana/Rodri en Riblon?
Zouden ze daarom allebei op hetzelfde moment hebben lopen bellen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dit was geen hongerklop. Wat het wel was, geen idee. Het enige dat ik kan bedenken: theater.
Nee en op het vlakke wil het nog een beetje , maar gat de weg maar een klein beetje omhoog dan parkeer je (normaal gesproken)quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
Deze zogenaamde hongerklop van Froome, dan kan je toch niet meer zo hard fietsen?
Mwa. Vorig jaar was het na de laatste etappe 42 minuten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat het belachelijk grote verschillen zijn met nog 2 bergetappes te gaan.
iets met menselijke maat of zotwitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 18-07-2013 om 17:46:36#TDF, Alpe d'Huez (13.8km), All-Time TOP 200 List. 37. Quintana, 40. Rodriguez, 90. Porte, 91. Froome, 100. Valverde. Only 5 riders in 2013. reageer retweet
Is met zo'n kop ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef nomenklatura het volgende:
Zow, die Rivka wordt steeds lekkerder
Hoe kan je daar nog naar kijken op het moment dat ze begint te pratenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef marcodej het volgende:
Zo, Rivkah heeft wél een goede dag zeg.
Met een goede hongerklop kom je idd niet meer vooruit. Op een vlakke weg heb ik er ook wel eens eentje gehad. Toen kon ik nog net 20 km/u fietsenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee en op het vlakke wil het nog een beetje , maar gat de weg maar een klein beetje omhoog dan parkeer je (normaal gesproken)
En eten neemt niet zo snel op
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is met zo'n kop ook niet heel moeilijk.
Ik 15km/h met elke km rusten. Wat een helquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met een goede hongerklop kom je idd niet meer vooruit. Op een vlakke weg heb ik er ook wel eens eentje gehad. Toen kon ik nog net 20 km/u fietsen
Stoer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met een goede hongerklop kom je idd niet meer vooruit. Op een vlakke weg heb ik er ook wel eens eentje gehad. Toen kon ik nog net 20 km/u fietsen
Van Sinterklaas of?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
Evans heeft 25 minuten gekregen.
Komt natuurlijk door je glaasje melk vanmiddagquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die geen hongerklop heeft.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef Revanches het volgende:
Ik ben ook mentaal gekraakt na deze rit
Het is Molleneusquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef knep het volgende:
Hopelijk kan Bokkema nog wat herstellen voor morgen en zaterdag anders zakt ie wellicht door de ondergrens. Laat Nordhaug maar knechten en Gesink aanvallen aub.
En waarom verliest hij dan een minuut?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef Wespensteek het volgende:
De suiker was aan het opraken bij Froome maar er was dus nog geen tekort.
Had nog een zak bastardsuiker bij zichquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waarom verliest hij dan een minuut?
Heb het interview niet gezien, maar Froome ging nog echt beweren tegenover een camera dat het een hongerklop was?quote:
Om Quintana nog wat hoop te geven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij zette z'n wattage 10% lager.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, na de laatste etappe. Nu komen er nog 2 bergetappes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa. Vorig jaar was het na de laatste etappe 42 minuten.
Running out of sugar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb het interview niet gezien, maar Froome ging nog echt beweren tegenover een camera dat het een hongerklop was?
"I was running out of sugar"quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb het interview niet gezien, maar Froome ging nog echt beweren tegenover een camera dat het een hongerklop was?
Ik vind het jammer dat Gesink niet mee zat vandaag. Al had hij waarschijnlijk niet snel van Riblon gewonnen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef knep het volgende:
Hopelijk kan Bokkema nog wat herstellen voor morgen en zaterdag anders zakt ie wellicht door de ondergrens.
Laat Nordhaug maar knechten en Gesink aanvallen aub.
De menselijke maat is terug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, na de laatste etappe. Nu komen er nog 2 bergetappes.
Kijk anders naar de verschillen de jaren ervoor. Toen zaten de nummers 20 respectievelijk op 33.04, 29.38, 34.48, 28.33, 38.16 enz enz
Herstellen zal ie zeker niet doen. Het is gewoon een kwestie van de schade beperken nu, zo lang mogelijk blijven aanklampen, op tijd zijn eigen tempo zoeken om geen grote inzinking te krijgen. Door de ondergrens gaan noem ik dat niet, gewoon de schade beperken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef knep het volgende:
Hopelijk kan Bokkema nog wat herstellen voor morgen en zaterdag anders zakt ie wellicht door de ondergrens.
Laat Nordhaug maar knechten en Gesink aanvallen aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat hebben we geleerd vandaag?We staan 2x top 10, hoezo faal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat hebben we geleerd vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij staan voor in het Tour du Jour-klassementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat hebben we geleerd vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6e is echt een kutpositie, is de tweede nog maar 10e ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat hebben we geleerd vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat een Nederlander 6e in het klassement en het is een faaltour. Dat verwachtingspatroon van mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ten Dam valt nog wel uit de top 10.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
We staan 2x top 10, hoezo faal?
CJ wil gewoon ff trollen, omdat Belg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er staat een Nederlander 6e in het klassement en het is een faaltour. Dat verwachtingspatroon van mensen
Parijs is nog ver anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er staat een Nederlander 6e in het klassement en het is een faaltour. Dat verwachtingspatroon van mensen
Voor hoelang nog?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
We staan 2x top 10, hoezo faal?
Dan is het inderdaad meer dan ik dacht. Misschien is het peloton door de bank genomen toch schoner geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, na de laatste etappe. Nu komen er nog 2 bergetappes.
Kijk anders naar de verschillen de jaren ervoor. Toen zaten de nummers 20 respectievelijk op 33.04, 29.38, 34.48, 28.33, 38.16 enz enz
Wow een waarzegger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ten Dam valt nog wel uit de top 10.
En Mollema moet niet nog 2 zulke dagen hebben, want dan ligt hij er ook uit.
Poulinho heeft ergens een pizza met melk genuttigd?quote:
twitter:mrconde twitterde op donderdag 18-07-2013 om 17:56:20Quintana before the stage: "I'm tired, I just hope not to lose any time" - Purito after the stage: "I'm not as good as the best riders" HUH? reageer retweet
En wat hebben we geleerd vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is twee man in de top 10 faal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat ie zeker krijgen, hij is alleen maar minder en minder geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ten Dam valt nog wel uit de top 10.
En Mollema moet niet nog 2 zulke dagen hebben, want dan ligt hij er ook uit.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
6e is echt een kutpositie, is de tweede nog maar 10e ook
Morgen staan ze alletwee buiten de top 10, die mannen zijn doodopquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over 4 dagen is de Tour inderdaad afgelopen ja.
Nou ik mag hopen dat ie herstelt, sommigen pakken er zelfs een helikopter voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Herstellen zal ie zeker niet doen. Het is gewoon een kwestie van de schade beperken nu, zo lang mogelijk blijven aanklampen, op tijd zijn eigen tempo zoeken om geen grote inzinking te krijgen. Door de ondergrens gaan noem ik dat niet, gewoon de schade beperken.
Even op de foto met z'n Portugese fans.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Poulinho heeft ergens een pizza met melk genuttigd?
Je moet je tegenstanders niet te wijs maken hè. Gesink verloor ook expres 8 minutenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef TheArt het volgende:
twitter:mrconde twitterde op donderdag 18-07-2013 om 17:56:20Quintana before the stage: "I'm tired, I just hope not to lose any time" - Purito after the stage: "I'm not as good as the best riders" HUH? reageer retweet
Denken dat Mollema nog buiten de top-10 valtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Morgen staan ze alletwee buiten de top 10, die mannen zijn doodop
twitter:adpertijs twitterde op donderdag 18-07-2013 om 17:56:52Tom Veelers is binnen, dik op tijd #tdf http://t.co/SoUA54Bvtf reageer retweet
quote:Zieke Mollema 'gewoon niet fit'
"We wisten dat Bauke Mollema ziek was, de we zijn op zich nog wel tevreden", zei Belkin-ploegleider Nico Verhoeven na de teleurstellende dag van zijn ploeg in de Tour de France. "Hij was gewoon niet fit, gisteren voor de tijdrit eigenlijk al niet. Gelukkig was hij vanmorgen fit genoeg om te starten."
"We waren al bang dat het fout zou gaan tijdens de etappe", ging Verhoeven verder. "We waren al blij dat hij er na de eerste keer Alpe d'Huez nog bij zat. Aan de voet van de tweede klim kwam hij al snel in de problemen."
Mollema zakte na de koninginnerit van de vierde naar de zesde plaats in het algemeen klassement.
Telesport
Nou, nu weet je hoeveel vliegen er precies in je huis zitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je stelling is dat het een faaltour is, niet wordt.
?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou, nu weet je hoeveel vliegen er precies in je huis zitten?
Inderdaad, faal van me, minstens 7dequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat Mollema nog buiten de top-10 valt__________________________!!!!!!!!!
Waarom zei hij dat zelf dan niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef TheArt het volgende:
Als dit waar is, dan valt het tijdsverlies nog wel mee, maar dan verwacht ik de komende 2 dagen nog wel een inzinking:
[..]
Ziek? Bye bye top 10quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef TheArt het volgende:
Als dit waar is, dan valt het tijdsverlies nog wel mee, maar dan verwacht ik de komende 2 dagen nog wel een inzinking:
[..]
Niet zelf excuses willen aandragen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zei hij dat zelf dan niet?
Dan gaat 'ie de komende 2 dagen nog flink tijd verliezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat verklaart ook zijn gehoest. Vorig jaar was 'ie ook al ziek in de Tour toch, of het jaar ervoor?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon vermoeidheid natuurlijk. Zit er gewoon door.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef marcodej het volgende:
Is ook al de tweede keer dat Mollema ziek wordt tijdens de Tour.
gek,hequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef marcodej het volgende:
Is ook al de tweede keer dat Mollema ziek wordt tijdens de Tour.
onzinquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef Panthera. het volgende:
Geruchten dat Contador uit race gezet zou worden vanwege te lichte fiets.
Nu ligt het imho aan het feit dat hij in de 2e week teveel over de limiet heeft gereden om aan te kunnen klampen. Rustdag erbij en dan kan je snel ziek worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
Zou het feit dat Mollema makkelijk ziek wordt in grote rondes iets te maken kunnen hebben met het feit dat 'ie in het verleden Pfeiffer gehad heeft? Kan zoiets je herstelvermogen permanent aantasten?
Nee, in principe niet. Of je bent een 50-jarige vrouw met een slecht huwelijk die het chronisch vermoeidheidssyndroom heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
Zou het feit dat Mollema makkelijk ziek wordt in grote rondes iets te maken kunnen hebben met het feit dat 'ie in het verleden Pfeiffer gehad heeft? Kan zoiets je herstelvermogen permanent aantasten?
Wow, fantastisch. 20 hele secondenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Froome trouwens definitief 20 seconden straftijd.
Ja, met zulke straffen gaat niemand die regel meer serieus nemen als je er een hongerklop mee kunt voorkomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wow, fantastisch. 20 hele seconden![]()
.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Die moet Porte toch krijgen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Dan zou het dus lonen om dit soort fratsen uit te halen, zolang je het een ander maar laat doen.quote:
Dat kan je toch niet voorkomen met een gelletje of wat het ook was?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, met zulke straffen gaat niemand die regel meer serieus nemen als je er een hongerklop mee kunt voorkomen.
twitter:Vaughters twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:08:27Fairly odd thing that they announced "unannounced" bike control around 30 kms to go today. reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:08:27Fairly odd thing that they announced "unannounced" bike control around 30 kms to go today. reageer retweet
Wel als je het net voor bent. En gelletje werkt snel. Maar niet zo snel als het bij Froome leek te werken, want die verloor gewoon niksquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet voorkomen met een gelletje of wat het ook was?
Dat lijkt me wel heel vreemd. Geloof er helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef Panthera. het volgende:
Geruchten dat Contador uit race gezet zou worden vanwege te lichte fiets.
Standaard regel in de koers. Geen bevoorrading in de eerste 50 en laatste 20 km. Waarschijnlijk om in de finale te vermijden dat de volgauto's de hele tijd naar voren willen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom mag je geen eten uit de auto halen? Of wat de regel ook is die ze overtraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |