abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:11:50 #1
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890002
In de aankomende vernieuwde msn versie zitten proggies verwerkt die ervoor zorgen dat je sommige illegale spellen, mp3, divx, etc etc niet meer kan spelen of kijken of luisteren. Dit zit in de aankomende msn versie flink verwerkt. Dus U zijt gewaarschuwd.
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:13:13 #2
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5890009
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:11 schreef Chamilan het volgende:
In de aankomende vernieuwde msn versie zitten proggies verwerkt die ervoor zorgen dat je sommige illegale spellen, mp3, divx, etc etc niet meer kan spelen of kijken of luisteren. Dit zit in de aankomende msn versie flink verwerkt. Dus U zijt gewaarschuwd.
oeps.... en hoe verwijder je de nieuwe versie?? misschien dat ik daardoor geen gekopieerde datacd's kan afspelen met mijn dvd-speler. heb je ook een bron van het bericht??
fok you ja!
pi_5890015
Bij elke versie komen er dit soort geruchten in de wereld. Wat is je bron?

Het lijkt me erg sterk namelijk omdat ze bij MS nooit kunnen weten of je kopie een legele backup is of niet etc etc etc.

Lawsuit mogelijkheden genoeg..

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5890021
Sjee ! Is dit waar ?
pi_5890033
Dit geloof ik niet, heb je een bron van dit bericht.
Er kan namelijk niet zomaar van alles geblokt worden.
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:19:21 #6
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5890046
maar toch is het zo dat mijn dvdspeler loopt te k*tten sinds ik hem geupgrade heb. toeval misschien??
fok you ja!
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:19:38 #7
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890048
Dit komt ook weer uit net zoals bij kazaa (spyware).
De nieuwere msn versies bevatten al dit soort fratsen van dit soort proggies. Oh bronnen. Tik bij google "Msn corrupt???" en je zal er wel iets over vinden waarschijnlijk. Oh nog de vraag om de nieuwe msn versie te verwijderen. Nou je gaat gewoon naar configscherm-software
klik msn aan en verwijderen. Dan verwijdert ie de nieuwe versie inclusief die rotzooi daarna ga je naar www.msn.be en download een oude versie van msn.
pi_5890062
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:19 schreef Chamilan het volgende:
De nieuwere msn versies bevatten al dit soort fratsen van dit soort proggies. Oh bronnen. Tik bij google "Msn corrupt???" en je zal er wel iets over vinden waarschijnlijk. Oh nog de vraag om de nieuwe msn versie te verwijderen. Nou je gaat gewoon naar configscherm-software
klik msn aan en verwijderen. Dan verwijdert ie de nieuwe versie inclusief die rotzooi daarna ga je naar www.msn.be en download een oude versie van msn.
Ik heb ook nog voor de geintresseerde mensen een super oude msn versie die (jawel met arabische tekenens) meerdere keren kan op starten gewoon msn.exe runnen. Werkt super!
Mocht je het willen hebben ik kan een link posten
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:21:58 #9
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890064
Overigens lezen blijft moeilijk voor sommigen onder ons. Sommige van de illegale files worden geblockt niet alles. Maar das alsnog niet zo grappig.
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:22:12 #10
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_5890068
Heb ik ook, klopt dus. Ik run nu een Kazaa versie van een half jaar terug en MSN loopt bij mij al een jaar te zeuren dat-ie ge-update wil worden... mooi niet dus ! Ik heb alles 1 keer ge-update en vervolgens werkte helemaal NIX meer !!! Lekker ouwe versies blijven draaien dus !
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:23:41 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5890080
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:19 schreef Chamilan het volgende:
ik had het iets duidelijker moeten formulere. ik weet dat ik hem zo kan verwijderen maar stel dat msn sjit op je pc heeft gezet dan kan je lang zoeken naar de bestanden die blijven staan na installatie want die zullen ze heus geen msn noemen (denk bijv aan je registry) najah, gooi er daarna wel adaware en norton overheen
fok you ja!
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:25:37 #12
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890092
Zoals jullie zien zijn hier al meerdere mensen die het ook al ervaren hebben. Met de rotzooi van Msn en Kazaa. Ik draai hier een van de eerste msn soorten (lekker stabiel en prima en Kazaa lite geen probs meer) Dit scheelt je een heleboel gezeik.c
pi_5890115
heb zonet ff gekeken op de Micro$oft pagina...... maar er staat niks in de overeenkomst over deze toegevoegde shit.....als er niks instaat mag het dus ook niet ! ook al is het grati$. Je moet bij de verkoop van een huis ook alle aspecten noemen.... anders kun je er gewoon voor aangeklaagd worden. Het enige wat er staat is dat het niet de bedoeling is om Msn te gebruiken om illegale shit te versturen.
Waar komt dit te staan?
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:32:21 #14
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890163
Had kazaa bij de licentie overeen komst het vermeld dan. (NOT) Dus als MS dat wilt doen, doen ze dat zodat er minder illegale zooi over het internet gaat. Snappe
pi_5890220
Hoax nummer zoveel ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:37:31 #16
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5890224
het is wel toevallig dat ik toen de nieuwste msn had gehaald en dat toen me Divx player en films het niet meer deden. Dus alles erweer afgehaald van msn. En toen deden de divx players en films het weer. Toeval denk het niet. , Oh en in de licentie staat dat msn het systeem optimaal wilt houden daaronder valt dat illegale spullen niet altijd je systeem optimaal houden.
pi_5890251
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:37 schreef Chamilan het volgende:
het is wel toevallig dat ik toen de nieuwste msn had gehaald en dat toen me Divx player en films het niet meer deden. Dus alles erweer afgehaald van msn. En toen deden de divx players en films het weer. Toeval denk het niet. , Oh en in de licentie staat dat msn het systeem optimaal wilt houden daaronder valt dat illegale spullen niet altijd je systeem optimaal houden.
op mijn XP bak met de nieuwste updates en nieuwste MSN draait gewoon alles . ille games ille divx neergens geen last van , sterker nog af en toe haalt de media player zelfs automatisch de codex op als ik een divx afspeel die ik heb gehaalt met kazaa lite.

Dus volgens mij moet je gewoon je systeem beter configureren

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 20-09-2002 09:52]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_5890297
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]
sterker nog af en toe haalt de media player zelfs automatisch de codex op als ik een divx afspeel die ik heb gehaalt met kazaa light.

Waar kan je kazaa light downloaden
pi_5890373
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:44 schreef Enemyforce het volgende:

[..]

Waar kan je kazaa lite downloaden

Geen idee try google
pi_5890397
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Geen idee try google

Lol
  vrijdag 20 september 2002 @ 09:56:15 #21
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_5890407
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoax nummer zoveel ..
en dan zijn er toch nog die er heilig van overtuigd zijn
pi_5890445
De kans dat dit bericht waar is is net zo groot als de kans dat de paashaas bestaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5890448
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De kans dat dit bericht waar is is net zo groot als de kans dat de paashaas bestaat.
Die bestaat toch
pi_5890503
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 10:01 schreef Enemyforce het volgende:

[..]

Die bestaat toch

en de kerstman ook En ik geloof heilig in Sinterklaas

Maar als je systeem niet meer werkt als je MSN installeerd dan is er iets mis met je Systeem , misschien dat een reg clean wat kan helpen

pi_5890547
Wat misschien een oplossing is: Trillian (www.trillian.cc) Is een gratis chatprogramma, msn/icq en nog veel meer instant messengers. Allemaal in 1 programma. Werkt perfect en geen gezeur van MS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')