Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
is wat anders dan jou forum hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en trouwens: Hoi, ik ben MoBlo, ik ben een sheeple en vind het vermakelijk, eng en zorgwekkend om in BNW mee te lezen (en posten) maar begon de topics een beetje te ver-SC'en
Geen oog dicht gedaan vannachtquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
en Insomnia_ weer vroeg uit je bed gevallen? hitte zeker![]()
jup, dito was maar ff opnieuw begonnen met Heroes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen oog dicht gedaan vannacht
Uiteindelijk maar een paar episodes suits gekeken in bed en eruit gegaan omdat ik een afspraak met studieadviseur had
Ghehe, bijna welquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
is wat anders dan jou forum he![]()
je zou bijna een alu hoedje op zetten en een groot kruis om je nek dragen vanwege sommige rare snuiters hier
en Insomnia_ weer vroeg uit je bed gevallen? hitte zeker
i know lastig heb zelf 4 studies gedaan waarvan 3 afgerond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel.
Weet nog niet welke studie ik ga doen.
Studiekeuzes zijn bitchesquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel.
Weet nog niet welke studie ik ga doen.
Zal wel een gap year worden op deze manier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:
Of is er nog een mogelijkheid dat je later in het jaar nog kan instromen?
schopje BNW, vermaak me prima hier als, er weer eens geen hol te doen valt op werk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ghehe, bijna welen ja, anders dan beide fora waar ik mod...
al zie ik in R&P ook aardig wat psychoses voorbij komen van tijd tot tijd
been there done thatquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een gap year worden op deze manier.
Wat is SOG, of vraag ik nu wat stoms.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij is het SOG, waar ik eigenlijk geen tijd voor heb![]()
Welke branche?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef theguyver het volgende:
nu is half europa op vakantie, scandinavie spanje en rusland niet aanwezig, dus werkzaamheden gehalveerd![]()
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is SOG, of vraag ik nu wat stoms.
*zucht*, en weer verder!quote:The body in general is, as Juliet Corbin(2003) states following Merleau-Ponty,
more than just an object to be decorated and enhanced. It is more than a physiologic organism functioning according to a prescribed genetic code. It is more than a container of the self. It is more than a mediator between the self and the world. It is …the embodiment of who we are. The self becomes what it is through body. The body is the self’s representative in the world. (p.358)
Ja prima hier, daar ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |