quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef knakworstje het volgende:
stuur maar een PM met kort verhaaltje wat je er mee wil gaan doen wil ze wel geven aan iemand die het echt kan gebruiken
whut, heel nederland heeft die dingen in de bus gekregen en dan moeten ze je uit gaan leggen waarom ze dat ding willenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef knakworstje het volgende:
stuur maar een PM met kort verhaaltje wat je er mee wil gaan doen wil ze wel geven aan iemand die het echt kan gebruiken
Stuur maar een pm met je gegevens doe ik er dinsdag wat op de bus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ik zit zelf ook nogal krap de laatste tijd en ga veel met de trein in de zomer. Dus als mensen nog meereiskaartjes over hebben zou top zijn.
Misschien iets voor je (stief) kinderen : http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/tienertoer op die manier kunnen je kinderen voor 33 euro heen en terug (mits ze in de juiste periode reizen).quote:Op maandag 22 juli 2013 06:32 schreef camaron het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in 1 meereiskaartje voor de maand augustus.
Ik ga een midweekje weg met mijn 2 (stief-)kinderen en ze mogen hun vriendje meenemen. Dat wil zeggen als hun ouders niets hoeven bij te dragen want dat kan eventjes niet.
Let er wel op dat het meereiskaartje niet icm de ah kaarten kan.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:45 schreef camaron het volgende:
Frederik, dat ik daar niet goed naar gekeken heb, ik dacht dat het 3 aansluitende dagen waren.
Dank je wel, dat kan nog goed van pas komen!
Ik heb 4 AH kortingskaarten, en 1 meereiskaartje voor augustus. Dan ben ik al voor 3 personen onder de pannen. Als het mij niet lukt om nog een meereiskaartje te bemachtigen kan ik altijd nog een tienertoerkaart kopen, of 2 (en geef dan losse kaartjes aan hun vader die ook een enkele keer wil treinen).
Ik was ervan uitgegaan dat ik als enige volwassene het volle pond zou betalen, zowel heen als terug en dat een van de kinderen dan van het meereiskaartje gebruik zou maken.
(Wij bezitten zelf geen auto, vandaar het gegoochel met treinkaartjes).
Ja hoor. Pm maar gegevens. Camaron dat geld ook voor jou.quote:
Het zijn tieners, 15 (2x) en 17quote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef frederik het volgende:
Camaron, ik hield geen rekening met de leeftijd van je kinderen, indien ze 11 jaar of jonger zijn hoeven ze niet eens een tienertoer te kopen (kan ook niet eens), maar kunnen ze mee op een railrunner (2,50 per kind, maximaal 3 kinderen per betalende 18+ persoon), of betalen ze niet (onder 4 jaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |