Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Zo, ben net dankzij één geslaagde aanval leider van zowel de Fighters als de Thieves geworden. Nu nog even flink advancen bij de Cult en de Temple zodat ik overal de baas ben (moet ook nog even wat dingen voor de Mages doen) en dan ga ik verder met de MQ.
Jeuj, Archmage van de Mage's Guild, moest alleen Trebonius ff verslaan in de Arena Pit. Altijd leuk om een mede-magiër te verslaan met een jinkblade en hem vervolgens te backstabben met een silver kris
En Archmage-dinges van Telvanni, genot. Mooi ook dat ik de Rise of House Telvanni-mod nog heb waardoor we heel Vvardenfell kunnen controleren
Ook mooi is het feit dat ik dankzij een ring en een amulet 65% beschermd ben tegen standaardwapens, iets wat me heel goed van pas gaat komen in Mournhold.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡