abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:03:38 #51
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_129249229
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef And-raios het volgende:
Ik verveel me nu al dood deze vakantie en ik heb ook nog iets wat hiermee in combinatie gaat, het eindresultaat is dat mijn hersenen afbrokkelen.

Vlak voor de vakantie hoorde ik van een vriend dat een meisje mij leuk vind, ik, totaal verbaasd, normaal overkomt mij dit echt nooit, ik vroeg natuurlijk, maar mijn vriend wilde dat niet vrijlaten, zij durfde het blijkbaar ook niet tegen mij te zeggen.

Ik heb toen een beetje mijn vriend kapot gezeurd, niet zo'n slimme zet, hij werd een beetje boos.
Toch heb ik te horen gekregen dat hij haar probeerde over te halen het tegen mij te zeggen.
Op de laatste schooldag, een week later, hoorde ik van mijn vriend dat ze het tegen me wilde zeggen die dag, maar dat ze me niet heeft kunnen vinden, ik kon zo ongeveer door de grond zakken, het speelde al de hele week in mijn hoofd...

Daarna heb ik niet heel slim gehandeld, ik vroeg namelijk nog een keer aan mijn vriend wie het was, hij ontplofte zowat en zei dat hij niks meer zou doen.
Ik heb het nu wel bijgelegd, maar hij wil het er niet meer over hebben.
Tevens is hij nu op vakantie en vind ik dat ik hem niet meer mag storen.

Nu is het zomervakantie, ik verveel me al kapot, maar nu speelt dit ook nog in mijn hoofd....
Ik zou haar graag ontmoeten, weet ik ook of ik haar leuk vind, en zo ja, kunnen we samen in de vakantie nog wat leuke dingen doen.
Maar dat gaat denk ik niet meer op....

Het maakt mijn hoofd echt kapot en zorgt ervoor dat ik me dood verveel.
Ik snak naar het einde van de vakantie, zodat ik weet wie het is.
Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet?
Op het moment dat je 18 bent, en dus volwassen, dan ga je beter om met dit soort gedachten.

Maar ff serieus:

quote:
9s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef And-raios het volgende:
Hoe raar het ook klinkt, maar de vakantie vermoord me...
Mag ik kijken ?
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_129261980
Als je haar niet kent waarom ben je dan zo wanhopig? Misschien is het wel dat dikke enge meisje van wiskunde!
pi_129262067
Je vriend heeft loyaliteitsproblemen...
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129265661
Basisschool struggles
pi_129363423
laat je niet gek maken van dingen waarop je geen invloed hebt en concentreer je op dingen binnen jou bereik.. Je hebt nu heel veel tijd om andere meisjes te leren kennen en/of je skills om meisjes te leren kennen te verbeteren.. Straks heb je je heele tijd en breincapaciteit verspild voor een meisje dat mogelijk helemaal niets is voor jou...en als ze wel leuk is dan kan je daar ook nog achter komen als school weer begint. Algemeen verlaag je je kansen heel erg als je desperate bent. jij moet je zo opstellen als of je wel interesse hebt maar verder niet te gek gaan doen...

get them dog! ;)
Cheers
pi_129440831
Als je vriend weer terug is van vakantie kun je hem vertellen dat je graag wil weten wie het is. Waarschijnlijk wil dat meisje echt niet dat hij het doorvertelt, anders zou een goede vriend dat toch wel doen? Als ze te weten krijgt dat jij het erg graag wil weten, komt het vast wel goed :)
  zondag 28 juli 2013 @ 20:56:42 #57
379435 Tearsoftheriver
Keep on Dancing
pi_129444826
Als ze je het wilde zeggen waarom kan je vriend dan niet zeggen wie het is? Zij wil het dan toch ook vertellen? :?
pi_129517606
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef BMTH182 het volgende:
Als je haar niet kent waarom ben je dan zo wanhopig? Misschien is het wel dat dikke enge meisje van wiskunde!
[ afbeelding ]
_O-
pi_129525572
Hoeveel jaar ben je? Als ik zo kijk lijkt het erop dat het een basisschoolgrap is.
En waarom laat je je vakantie nou bepalen door andere mensen. Zeker door een meisje, je weet niet eens wie het is.
Ga gewoon leuke dingen doen. Al is het niet met je vrienden ga gewoon even rondfietsen op je fiets. Genieten van het weer. Ikzelf vind het leuk om te gamen ( meeste jongens natuurlijk ) dus dan doe ik het ook vaak.
1 ding: Als je je aandacht teveel op het liefdesleven legt dan kom je er niet.
Good Luck! ;)
pi_129538753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef And-raios het volgende:

[..]

Hij had misschien ook wel zijn mond moeten houden, heb ik ook al tegen hem verteld.
Overigens weet ik het nog maar 3 weken, niet 2 maanden.
En aangezien ik even op facebook heb gekeken, samen met een omschrijving die hij mij had gegeven, weet ik dat ze niet lelijk is, er zijn geen lelijke meisjes die aan de omschrijving voldoen ( gelukkig ;) )
Voeg ze allemaal toe. Dan begint ze misschien wel tegen je te praten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129541278
TS Heeft geen vrienden :@
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:51:54 #62
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_129715834
Dat meisje is je viend
Aer mea arena est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')