PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Gewoon echt 3 euroshopper repen! Kosten noch moeite gespaard...quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kneus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er even niet en wat denk je? Er wordt over mij gepost en natuurlijk heeft Thad zoals altijd geluk. Maar hij opent dan ook hele dagen silver packs en dat doe ik niet.
Was mijn 4de pack van de dag, maar oke stefanquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er even niet en wat denk je? Er wordt over mij gepost en natuurlijk heeft Thad zoals altijd geluk. Maar hij opent dan ook hele dagen silver packs en dat doe ik niet.
Rot op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je helemaal geluk. Mag ik dat programma waar je packs mee kan editen ook hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was mijn 4de pack van de dag, maar oke stefan
Ja jonge Ten dam heeft voor zijn doen goed gereden. Mollema valt wel heel erg tegen hoor. Rodriguez kan echt niet tijdrijden maar rijdt met zoveel Grinta. En Mollema hoort veel beter zon tijdrit te rijden dan hij.quote:
Voor het eerst in weet ik hoeveel jaar staat een Nederlander op 4 in het algemeen klassement. Met zo'n instelling kun je nergens van genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jonge Ten dam heeft voor zijn doen goed gereden. Mollema valt wel heel erg tegen hoor. Rodriguez kan echt niet tijdrijden maar rijdt met zoveel Grinta. En Mollema hoort veel beter zon tijdrit te rijden dan hij.
Het is echt een tegenvaller dit. Natuurlijk is het netjes dat er 2 in de top 10 staan, maar tis echt een dikke tegenvaller qua hoe ze ervoor stonden.
Wat maakt dat nou uit? Als er meer inzit mag je daar toch van balen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor het eerst in weet ik hoeveel jaar staat een Nederlander op 4 in het algemeen klassement. Met zo'n instelling kun je nergens van genieten.
Kreuziger, Contador en Froome zijn gewoon iets beter. Ik ben allang blij dat Nederland weer meedoetquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als er meer inzit mag je daar toch van balen?
Tjah ik ook, maar ik ben er nog heel bang voor wat er komende dagen gaat gebeuren. Ik vind niet dat Mollema er fris bij zat afgelopen dagen, en aanvallen heeft hij uberhaupt nog niet gedaan. En morgen is er veel tijd te winnen, maar ook te verliezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kreuziger, Contador en Froome zijn gewoon iets beter. Ik ben allang blij dat Nederland weer meedoet
Als die zelfs al fatsoenlijk gaat tijdrijden kun je het vergeten jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Goede dag voor mij in de tourploeg volgens mij. Sta nog maar 1 puntje achter Thorb en volgens mij loop ik ook wat in op Suarez. Maar ik ben toch een beetje bang voor Quintana....
Mollema zit op zijn limiet maar hij presteert ver boven zijn kunnen. Hij is 26, hij gaat nog wel een paar jaartjes mee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ook, maar ik ben er nog heel bang voor wat er komende dagen gaat gebeuren. Ik vind niet dat Mollema er fris bij zat afgelopen dagen, en aanvallen heeft hij uberhaupt nog niet gedaan. En morgen is er veel tijd te winnen, maar ook te verliezen.
Ok, maar dan moeten anderen zich ook maar gedragen en niet ineens gaan schelden. Sowieso wordt bijna elke post die ik de laatste dagen plaats onder de loep genomen.quote:
De top 5 van vandaag heb ik in mijn ploegquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als die zelfs al fatsoenlijk gaat tijdrijden kun je het vergeten ja
noobquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:33 schreef BDIL het volgende:
Henry Leonardo Vargas [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
volgens mij heb ik er 5 uit de top 10 ... hoe kan je nou nog steeds in lopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Goede dag voor mij in de tourploeg volgens mij. Sta nog maar 1 puntje achter Thorb en volgens mij loop ik ook wat in op Suarez. Maar ik ben toch een beetje bang voor Quintana....
Naja ik weet niet hoeveel jij volgt van het wielrennen op de tour na, maar ik krijg aardig wat mee en dit belooft gewoon niet veel goeds. Ik laat me graag verrassen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
Nou, tegen zoveel somberheid kan ik niet op.
Miss heeft hij er idd teveel energie in liggen. Maar in de Vuelta kan hij bergop veel 'gemakkelijker' mee en kan hij zelfs aanvallen, die indruk maakt hij nu niet eens. Maar vandaag was normaal gesproken een dag om tijd te winnen voor hem, hij wordt een paar weken geleden nog 2de in en bergtijdrit. Maar nu rijdt eigenlijk iedereen hem op 1 minuut. Dat is zondequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mollema zit op zijn limiet maar hij presteert ver boven zijn kunnen. Hij is 26, hij gaat nog wel een paar jaartjes mee.
Jij hebt nummer 6 en nummer 10. Ik heb nummer 4 en 5quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er 5 uit de top 10 ... hoe kan je nou nog steeds in lopen.
weet echt niet meer wat ik er aan moet doen
Het ligt eraan wat ze gaan doen. Als Kreuziger zijn eigen klassement mag blijven rijden wint jij, maar gaat Contador nog een uiterste poging doen kan Kreuziger daar zijn plek mee verliezen aan Quintanaquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij hebt nummer 6 en nummer 10. Ik heb nummer 4 en 5. Maar jij hebt wel Quintana die weer 3 puntjes mee sprokkelt voor de witte trui dus het gaat maar langzaam.
Ja Kreuziger zal zich moeten opofferen voor Contador. Maar dat betekent niet automatisch dat Quintana mee kan. Het is zeker nog niet bepaald, het gaat spannend worden!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat ze gaan doen. Als Kreuziger zijn eigen klassement mag blijven rijden wint jij, maar gaat Contador nog een uiterste poging doen kan Kreuziger daar zijn plek mee verliezen aan Quintana
Welke kledingsponsor?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de kledingsponsor van AS Roma zal hier blij mee zijn![]()
Sowieso een karige presentatie
Ja dat is echt Bullshit man. Dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
Net thuis, laatste paar kilometer meegepakt (Bauke uit de bocht), beetje een tegenvaller. Wel duidelijk dat hij op dit moment de mindere klimmer is, hij zal voor plek 5 moeten strijden maar zie hem nog wel 6e worden als hij zich niet herpakt. Wel knap dat hij er zondag en dinsdag aan bleef hangen want nu blijkt hij toch wat minder te zijn dan de rest
En wie had voorspeld dat Rodriguez ooit 3e zou worden in een tijdrit
Diadora ofzo. Laat ie zich even presenteren in een shirt met zo groot mogelijk Nike eropquote:
Wat is een daasquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
Vandaag ook 4 keer gestoken door een daas, grote bulten
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Diadora ofzo. Laat ie zich even presenteren in een shirt met zo groot mogelijk Nike erop
Ik heb hem eigenlijk alleen in mijn team gedaan omdat hij best hoog stond op de UCI ranking...quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
En wie had voorspeld dat Rodriguez ooit 3e zou worden in een tijdrit
Geen kledingsponser, wtfquote:
Ja mijn achterkant, die moeten jullie zien!quote:
gewoon een klimtijdrit, zo heel gek is het dan niet dat rodriquez nog redelijk goed scoort.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is echt Bullshit man. Dat kan gewoon niet.
Ik heb het net gezien, maar ik geloof het gewoon nog steeds niet
Hij heeft nog nooit zo goed gereden in een tijdrit, hoeveel klimmen het ook was. Rijdt echt nooit top 10.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon een klimtijdrit, zo heel gek is het dan niet dat rodriquez nog redelijk goed scoort.
kan nog beter dalen dan sommige ook.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden volgend seizoen door Nike gesponsord
Ja de Aso ontkent hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
Ik hoorde dat ze misschien maar 1x over de Alp gaan. Is daar al meer info over?
Je kan niet alles wetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit zo goed gereden in een tijdrit, hoeveel klimmen het ook was. Rijdt echt nooit top 10.
[..]
Oh dat wist ik niet
Gelukkig zijn er genoeg waarbij dat niet zo isquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik een vrouw was zou T_T in mijn friendzone zitten.
ik denk gewoon sensatie journalisten. vandaag zou het ook enorm slecht weer worden spekglad en levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
Ik hoorde dat ze misschien maar 1x over de Alp gaan. Is daar al meer info over?
Ik heb het over de situatie zoals ik hem schets. Jeweet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg waarbij dat niet zo is
Mooi!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het over de situatie zoals ik hem schets. Jeweet.
Oke, ja op zo'n berg is de kans op slecht weer nog wel wat groter maar regen maakt het wel spectaculairderquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk gewoon sensatie journalisten. vandaag zou het ook enorm slecht weer worden spekglad en levensgevaarlijk.
zette de tv aan en je zag contador toch naar beneden rijden, paar spatjes regen.
Mollema reed zelfs gewoon tegen een hek aan net.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze reden in de afdaling gewoon tegen de 100 aan net
Die heb ik een paar dagen geleden al gezienquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:25 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
Grats ZhanoEn Rijst was jij nou echt jarig of wat laatst?
If so ook nog grats natuurlijk
en ohja Tim!! groot nieuws:
Sharknado 2013 HDTV x264-2HD
Dan overschat je de mensheidquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die met dat Harvey tenue moet nep zijn. Dat kan toch niet dat je hem dan niet herkent
Ik heb het ook opstaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef Zhano het volgende:
Toefjes, kijk je nog dat vrouwen'voetbal'? Echt niet om aan te gluren..
Het staat op, maar ik ben meer bezig met het eten klaarmaken eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef Zhano het volgende:
Toefjes, kijk je nog dat vrouwen'voetbal'? Echt niet om aan te gluren..
Roma heeft dit jaar geen kledingsponsor. Hebben nu een tussenjaar en alles in eigen beheer..vreemd verhaal. En na dit seizoen krijgen ze Nike.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de kledingsponsor van AS Roma zal hier blij mee zijn![]()
Sowieso een karige presentatie
Daar was je de vorige keer ook al achter toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
Kutwijven. Dit is een persiflage op voetbal. Wat een contrast met de mannen in de Tour die zich helemaal leeg rijden
Wie is je nichtje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Tsjongejonge het niveau van vrouwenvoetbal komt misschien net boven de F'jes uit van mijn oude voetbalclub
Of dat van Marcelquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Tsjongejonge het niveau van vrouwenvoetbal komt misschien net boven de F'jes uit van mijn oude voetbalclub
Dat schot daarvoor was best aardigquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik zet hem aan en ik zie alleen maar G-voetbal in de 16![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb haar gespotDegene met de longshot
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb haar gespotDegene met de longshot
Vergeleken met dit is het zelfs een feest om naar Marcellis te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar was je de vorige keer ook al achter toch?
Ik snap ook echt niet dat de NOS dit gaat uitzenden. Dit team heeft nog niet eens de A-status bij het NOC*NSF..niemand die het boeit..Pik dan evt de halve finale op als ze zover komen, maar al die wedstrijden..wtfquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergeleken met dit is het zelfs een feest om naar Marcellis te kijken.
Het erge is dat deze uitzending door onze belasting centen betaald wordt. Je ziet aan alles dat dit niet zo hoort. Het inzicht, de motoriek... God heeft het zo niet bedoeld. De vrouw is niet gemaakt om te voetballen. En toch doen ze het
*proest*quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef Zhano het volgende:
Beter doen ze gewoon in de kleedkamer filmen na de wedstrijd. Ha. Ha.
Vorige keer waren ze derde/vierde op een toernooi toch, daar zal het mee te maken hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de NOS dit gaat uitzenden. Dit team heeft nog niet eens de A-status bij het NOC*NSF..niemand die het boeit..Pik dan evt de halve finale op als ze zover komen, maar al die wedstrijden..wtf
Maarja, in de zomermaanden krijgen ze de programmering vaak amper vol en was er anders een herhaling van Man bijt hond ofzo geweest
Als ze dat doen wordt dit een kijkcijferkanon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef Zhano het volgende:
Beter doen ze gewoon in de kleedkamer filmen na de wedstrijd. Ha. Ha.
In 2009 hadden ze het goed gedaan ja, maar daarna zijn ze die A-status allang kwijtgeraakt en was het een groot faalfeest qua resultaten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze derde/vierde op een toernooi toch, daar zal het mee te maken hebben.
Die A-status zegt niet zoveel, vooral niet nadat ze het aantal sporten beperkt hebben. Die beachvolleyballers werden ook wereldkampioen zonder A-statusquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 2009 hadden ze het goed gedaan ja, maar daarna zijn ze die A-status allang kwijtgeraakt en was het een groot faalfeest qua resultaten.
Staat er niet bij...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand wanneer die Nordic cup afloopt?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Behoorlijk rare vraag. Silva natuurlijk.
Oke thanks. Heb Sagna nog niet geprobeerd, dus heb niet echt een idee van hem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Behoorlijk rare vraag. Silva natuurlijk.
Als je naar zijn lengte kijkt zou hij al af moeten vallenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oke thanks. Heb Sagna nog niet geprobeerd, dus heb niet echt een idee van hem.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden al gezien
[..]
Dan overschat je de mensheid
Nice. Hier heb je een pen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu op 2 accounts samen al meer dan 4000 2.5k packs geopendOp mijn 3e account ook al 456.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu op 2 accounts samen al meer dan 4000 2.5k packs geopendOp mijn 3e account ook al 456.
en dan zeg je iets van tedje kasteelquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
?? En? Dat open ik dagelijks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik met een pen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Hier heb je een pen.
[ afbeelding ]
Als ik zeg dat hij addict is is dat als grap bedoeld (omdat ik zelf ook best wel veel packs open) Dat hij geluk heeft is niet een grap, dat is echt wel zo als je mijn pulls vergelijkt met zijn pulls.quote:
Ondankbaar sekreet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een pen?
[..]
Als ik zeg dat hij addict is is dat als grap bedoeld (omdat ik zelf ook best wel veel packs open) Dat hij geluk heeft is niet een grap, dat is echt wel zo als je mijn pulls vergelijkt met zijn pulls.
terwijl jij toch van alles hebt gedaan om goede karma te krijgenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een pen?
[..]
Als ik zeg dat hij addict is is dat als grap bedoeld (omdat ik zelf ook best wel veel packs open) Dat hij geluk heeft is niet een grap, dat is echt wel zo als je mijn pulls vergelijkt met zijn pulls.
En al dat gelul over WE als je daar in de studio zit. Flikker toch opquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Zhano het volgende:
Wat gaat er fout? Nou ja, de score...Wat een inzicht. Die dude moet zich ook kapot ergeren.
hahahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht?
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXX
kut spel man kwacht wel tot we met 4 zijnquote:
Ik heb net torchlight 2 gekocht ook, zag er vet uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahaha![]()
[..]
kut spel man kwacht wel tot we met 4 zijnniet leuk genoeg om het met z'n tweeën te doen
Ja idd, wat een domme snol.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En al dat gelul over WE als je daar in de studio zit. Flikker toch op
had die ook gehaald, 10 min gespeeld ofzo. Leek wel leuk, moet alleen weten hoe je die map kan vergroten. anders wel een kut spel zonder overzicht als dat niet kanquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb net torchlight 2 gekocht ook, zag er vet uit
ok EAtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-07-2013 om 15:09:21No news about transfers. You'll get confirmation as and when they happen reageer retweet
WAKKER WORDEN.quote:
Interceptions en att. position waren omgedraaidquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Er zit trouwens een fout bij IF Sagna op wefut..interceptions naar -9 tov de NIF
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Interceptions en att. position waren omgedraaid
Geen aparte bierkoelkast hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
Heb net nog wat witbiertjes koud gelegd.
Die liggen in de bierkoelkast tussen al het andere bier. Ik heb echt nog te veel bier gewoonquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die liggen in de bierkoelkast tussen al het andere bier. Ik heb echt nog te veel bier gewoon
Nee, hij had de 7 misgetikt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft 'ie van FUTHEAD overgetypt. Die hebben het precies andersom namelijk.
HEB IK NIET GEDAAN VUILE >...............quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft 'ie van FUTHEAD overgetypt. Die hebben het precies andersom namelijk.
noobquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
HEB IK NIET GEDAAN VUILE >...............
Alles beter dan de vorige.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, hij had de 7 misgetikt.
Kut UI trouwens, dacht dat je een newb was
voor 60 miljoen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Hulk --> Monaco (gerucht, maar hij schijnt zelfs al in Monaco te zijn atm)
Hij wil FC Porto opnieuw opbouwenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Hulk --> Monaco (gerucht, maar hij schijnt zelfs al in Monaco te zijn atm)
of Serero'squote:
Ik vind 'm wel cool.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, hij had de 7 misgetikt.
Kut UI trouwens, dacht dat je een newb was
De TOTS (of hoe ze het ook noemen) versie komt er toch aan. Zal wel daarom zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat een kutupgrade van Henryalleen maar +1 en +2tjes
ik had net ook de Kaizer Chiefs home kit. In het pack daarvoor de away kit van Kaizer chiefs.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg Almeback best wel vaak in een pack, nu ook weer en hij is 4-1-2-1-2 + ook nog de Kaizer Chiefs home kit in hetzelfde pack. #ikhebtochgeluk
Ze hebben vast niks beters.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik had net ook de Kaizer Chiefs home kit. In het pack daarvoor de away kit van Kaizer chiefs.
Ik heb een deel van de wedstrijd gemist. Waarom is die negerin nog niet gewisseld?
Rijstquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Stamina krijgt wel een upgrade hoor.
[ afbeelding ]
Woow sick, 99 stamina.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Stamina krijgt wel een upgrade hoor.
[ afbeelding ]
ik kan vanaf 8u welquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik heb zin om zombies af te knallen. MO,Iwan, Patrick?
Stamina is gewoon de fitness. Dus dat kan elke waarde hebben tussen 1 en 99 afhankelijk van hoe vaak je wisselt/kaartjes geeftquote:
PES. Duhhh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Zhano het volgende:
Ik snap ineens waar EA hun inspiratie voor FIFA vandaan heeft gehaald
Moet 51 zijn, kan jij het aanpassen want ik moet alles opnieuw invoeren. Weet niet of jij het sneller kan, denk het wel.quote:
Waar zijn die stats van futhead dan op gebaseerd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stamina is gewoon de fitness. Dus dat kan elke waarde hebben tussen 1 en 99 afhankelijk van hoe vaak je wisselt/kaartjes geeft
Jep, donequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet 51 zijn, kan jij het aanpassen want ik moet alles opnieuw invoeren. Weet niet of jij het sneller kan, denk het wel.
Domheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Waar zijn die stats van futhead dan op gebaseerd?
$stat = rand(1,99);quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Alle IF's hebben 80quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Bogarde gaat helemaal los op twitterquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen, vrouwenvoetbal. Passjes die niet aankomen of nergens op slaan, impact engine etc.
Ook in-game als je totw challenge doet. Maar dat kan je zien als uit pakje komend ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
...fitness als ze uit een pakje komen.
Hoeveel hits heeft wefut nu per dag ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
Het zou fijn zijn als EA die stats gewoon openbaar maakt. Dat overtypen is zo verrot.
Tsja als de fitness 93 is is de stamina in-game 93. Idem voor 80, 39, 45 etc... dusja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik snap er niks meer van. Het lijkt me toch niet dat fitness en stamina dezelfde stats zijn maar goed.
Acceleration en gk speed zijn ook hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik snap er niks meer van. Het lijkt me toch niet dat fitness en stamina dezelfde stats zijn maar goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht altijd dat stamina bepaalde hoe snel je fitness omlaag ging...
elke speler heeft 99 stamina op FUTquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Als 'ie 99 fitness heeft ja. Als je de wedstrijd begint met 45 fitness, heeft 'ie ook voor stamina 45.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
elke speler heeft 99 stamina op FUT
Geen idee. Sommige mensen houden zelfs een bestandje bij wie de vrienden zijn. Zo ben ik een keer binnen de 5 minuten betrapt toen ik een meisje uit mn fb gegooid hadquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Oh zo ja. Ik dacht meer dat iemand misschien eerst boos had gereageerd en je toen verwijderd had ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige mensen houden zelfs een bestandje bij wie de vrienden zijn. Zo ben ik een keer binnen de 5 minuten betrapt toen ik een meisje uit mn fb gegooid had
Ik dacht ook stamina = uithouingsvermogen ( hoe snel een speler herstelt nadat fitness verbruikt word tijdens sprinten en hoe moeilijk dat balkje opraaktquote:
Als je met 60 fitness start is de stamina 60, als je met 80 fitness begint is de stamina 80. Steeds hetzelfde dus...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Fitness is hoe fit je een wedstrijd in gaat. Stamina betekent uithoudingsvermogen. Dat is toch iets heel anders dan fitness?
Klopt,maar bij Fut hebben ze daar 1 stat van gemaakt. Begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Fitness is hoe fit je een wedstrijd in gaat. Stamina betekent uithoudingsvermogen. Dat is toch iets heel anders dan fitness?
Ben je dat net gaan onderzoekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je met 60 fitness start is de stamina 60, als je met 80 fitness begint is de stamina 80. Steeds hetzelfde dus...
Bassong ipv die rcb met mindere workrates?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
Heren.
Ik heb weer eens leuks gepuzzeld.
[ afbeelding ]
Nee dat wist ik al maar ik stip het nog even aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je dat net gaan onderzoeken? Dat was al bekend toch
?
Waarom niet Bassong CB?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
Heren.
Ik heb weer eens leuks gepuzzeld.
[ afbeelding ]
Oh ja, ik dacht dat Bassong hier verboden was, maar dat was natuurlijk Mariappa.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet Bassong CB?
Jarstein is wel slecht helaas
Wat is dat nou voor flauwekul. Als 2 tennissers top fit aan een wedstrijd beginnen. Zeg maar Nadal tegen Haase. En het wordt een 5-setter. Dan zal Nadal deze toch waarschijnlijk gaan winnen, omdat hij een groter uithoudingsvermogen heeft. Met de opvatting van Fut zouden ze dus de gehele wedstrijd even fit moeten blijvenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt,maar bij Fut hebben ze daar 1 stat van gemaakt. Begrijp ik ook niet helemaal.
Cassowarriequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik schrik me al meerdere malen kapot in Far Cry 3Zit je rustig in de bosjes een piratenkamp te bespioneren, draai je je ff om en word je aangevallen door een of andere loopvogel.
[ afbeelding ]
Far Cry 3quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik schrik me al meerdere malen kapot in Far Cry 3Zit je rustig in de bosjes een piratenkamp te bespioneren, draai je je ff om en word je aangevallen door een of andere loopvogel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bij Fut houden ze daar dus geen rekening mee, maar worden er alleen conditiepunten afgehaald voor de hoeveelheid gespeelde minuten en de workrates.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flauwekul. Als 2 tennissers top fit aan een wedstrijd beginnen. Zeg maar Nadal tegen Haase. En het wordt een 5-setter. Dan zal Nadal deze toch waarschijnlijk gaan winnen, omdat hij een groter uithoudingsvermogen heeft. Met de opvatting van Fut zouden ze dus de gehele wedstrijd even fit moeten blijven
Fucking vetquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem alleen niet gekocht omdat Far Cry 2 zo kut was. Miss binnekort nog maar even kopenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Far Cry 3echt een tof spel
![]()
wacht maar tot je wordt aangevallen door een leeuw of een beer
Ik weet niet eens waar hij speelt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna geen deals op de markt. Is NIF Leonardo nu alleen zo duur vanwege de IF of was hij voor de IF ook al zo duur? Ik heb zijn prijs namelijk niet echt gevolgd.
Op PS3 is hij goedkoop.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna geen deals op de markt. Is NIF Leonardo nu alleen zo duur vanwege de IF of was hij voor de IF ook al zo duur? Ik heb zijn prijs namelijk niet echt gevolgd.
Een sprinter tegen een hardloper een afstand van 25km laten rennen ( visa versa ) , hardloper minder vermoeid en sprinter vermoeid terwijl beiden even fit kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flauwekul. Als 2 tennissers top fit aan een wedstrijd beginnen. Zeg maar Nadal tegen Haase. En het wordt een 5-setter. Dan zal Nadal deze toch waarschijnlijk gaan winnen, omdat hij een groter uithoudingsvermogen heeft. Met de opvatting van Fut zouden ze dus de gehele wedstrijd even fit moeten blijven
Far Cry 3 is echt vele malen beter dan 2 als ik gamefaqs mag geloven. Ik vond het in ieder geval echt een goed spelquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen niet gekocht omdat Far Cry 2 zo kut was. Miss binnekort nog maar even kopen
Far Cry 2 was ruk. Vooral de multiplayer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Far Cry 3 is echt vele malen beter dan 2 als ik gamefaqs mag geloven. Ik vond het in ieder geval echt een goed spel
JAquote:
Eaidsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Ik vind het echt raar dat die volleystat in Creation Centre bij geen enkele speler klopt. Weet iemand wat hier aan de hand is?
En je hield zijn prijs niet in de gaten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie net dat Leonardo zijn prijs alweer is gedaald naar minder dan 2k, vanmiddag toen net bekend werd dat hij een IF ging krijgen was hij even 5k.
Volgens mij heeft Rik weer eens op de verkeerde knop gedrukt en heeft 'ie alle volleystats overschreven.quote:
Waarom ik nietquote:
Nee, ik kan niet de prijzen van alle spelers weten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je hield zijn prijs niet in de gaten?
quote:
Maar je weet wel dat hij gedaald is t.o.v. vanmiddag omdat hij toen even de 5K aantiktequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet de prijzen van alle spelers weten.
Godver, ik dacht wie is die nieuwequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand ff Rob Hutsjon twitteren waarom die volleystats niet kloppen?
Dat is omdat ik hem net even opzocht en ook vlak nadat bekend werd toen hij een IF ging krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat hij gedaald is t.o.v. vanmiddag omdat hij toen even de 5K aantikte
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand ff Rob Hutsjon twitteren waarom die volleystats niet kloppen?
Hi papiquote:
Ik heb me al in het algemeen verontschuldigd. En ik ben Dreetje zelf geen excuses schuldig. Hij heeft mijn post helemaal niet begrepen, want ik bedoelde daarmee helemaal niet dat hij of het vmbo dom is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je je verontschuldigen en fc3 kopen
Ik had die kit vandaag ook in een pack en ik verkocht hem ook voor 2.9k. De away kit had ik laatst ook voor het eerst in een pack. Nog steeds heb ik niet alle kits en badges van het spel want ik ben te lui om de rest te kopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de away kit nog, dan heb ik alle dure kits wel gehad denk ik
goeie keuzequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb me al in het algemeen verontschuldigd. En ik ben Dreetje zelf geen excuses schuldig. Hij heeft mijn post helemaal niet begrepen, want ik bedoelde daarmee helemaal niet dat hij of het vmbo dom is.
Maar dat laatste ga ik wel doen denk ik
Wat een domme deal zegtwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:59:57#Chelsea kan #Bruma, als hij zich bij #PSV goed ontwikkelt, terugkopen voor 5 miljoen euro. In ruil daarvoor was zijn prijs laag. reageer retweet
Dat is ook toevallig, allebei voor 2.9K. Zo zie je maar, er is meer tussen hemel en aardequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kit vandaag ook in een pack en ik verkocht hem ook voor 2.9k. De away kit had ik laatst ook voor het eerst in een pack. Nog steeds heb ik niet alle kits en badges van het spel want ik ben te lui om de rest te kopen.
Over 2 jaar als PSV hem kan verkopen voor 10M aan een andere club, snel ingrijpen met 5M en zelf verkopen voor 9M.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een domme deal zegtwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:59:57#Chelsea kan #Bruma, als hij zich bij #PSV goed ontwikkelt, terugkopen voor 5 miljoen euro. In ruil daarvoor was zijn prijs laag. reageer retweet
2 ton korting gekregen en straks miljoenen mislopen ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Over 2 jaar als PSV hem kan verkopen voor 10M aan een andere club, snel ingrijpen met 5M en zelf verkopen voor 9M.
Ik hoop dat Bruma er ook nog wat over te zeggen heeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2 ton korting gekregen en straks miljoenen mislopen ?
vreemde deal idd
gewoon ajacieden in je club hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |