quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://news.sky.com/story(...)-two-killed-by-dronequote:A Saudi who was freed from Guantanamo Bay only to become second-in-command of al Qaeda in the Arabian Peninsula (AQAP) has been killed.
Said al Shehri died in a US-led drone strike in Yemen, senior AQAP official Ibrahim al Rubaish said in a video statement posted online.
"I present my condolences to all the Mujahideen on the martyrdom of Said al-Shehri who was killed in a US drone attack," said Rubaish.
He did not say when the strike took place.
Shehri was taken to the Cuban detention facility in 2002 after Pakistan handed him to US authorities.
He was returned to Saudi Arabia in late 2007 and later fled to Yemen to join the al Qaeda branch there.
Shehri's death has been announced several times by the Yemeni authorities, most recently on January 24.
Last October, Shehri himself denied a September announcement by Yemen's defence ministry that he had been killed in an army raid, in an audio message posted on extremist internet forums.
An official Yemeni statement in January called him "one of the (al Qaeda) leaders who played a major role in the planning of local, regional and international terrorist acts".
It said he was "the military commander of terrorist elements" during deadly clashes with the army in the southern Abyan province, which Islamist rebels largely controlled for a year before Yemeni forces recaptured it in June 2012.
In April, AQAP released an audio message purported to be a newly-delivered address by him.
AQAP, which has planned attacks on international targets including airliners, has been described by Washington as perhaps al Qaeda's most dangerous and innovative affiliate.
AQAP took advantage of the weakness of Yemen's central government during an uprising in 2011 against now-ousted president Ali Abdullah Saleh to seize large swathes of territory across the south.
But after a month-long offensive launched in May last year by Yemeni troops, most militants fled to the more lawless desert regions of the east.
AQAP is led by Nasser al Wuhayshi, who in July 2011 reaffirmed the group's allegiance to Ayman al Zawahiri, head of the worldwide al Qaeda network since the killing in May 2011 of its founder, Osama bin Laden.
[ Bericht 3% gewijzigd door desiredbard op 17-07-2013 16:36:34 ]Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Tja. Erg vervelend dat hij "onschuldig" vastzat van 2002 tot 2007. Neemt niet weg dat de wereld in 2013 beter af is zonder zo'n terrorist.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
FACKING STOER ECHT
ff met een drone wat mensen kapot schieten die volledig ontspoord en geflipt zijn door de behandeling in guantanamo, zo kun je ook terroristen'(kuch) creëren hey.
En na dat met een joystick mensen afmaken zullen ze vast een vibrator op die drone gebonden hebben om zichzelf ff lekker hard in hun kontje te batsen. Mensen zowel mentaal als lichamelijk afslachten is sexueel opwindend voor ze immers. USA USA
YAHOOOOOO YIPPEEEEEE
Kut joh zwaar bewolkt hierquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je moet niet de hele dag in de zon zitten. Met zo een TT wordt het volgens mij niks.
Bewolkt, beneveln over pakweg 40 minuten , ik ben nu nog aan het doen of ik aa het werken benquote:
Ik hoop dat ze jou 5 jaar in guantanamo waterboarden en sleep depriven, kijken of jij dan nog zon amerika 'liefhebber' bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja. Erg vervelend dat hij "onschuldig" vastzat van 2002 tot 2007. Neemt niet weg dat de wereld in 2013 beter af is zonder zo'n terrorist.
Ik ben helemaal geen Amerika liefhebber.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze jou 5 jaar in guantanamo waterboarden en sleep depriven, kijken of jij dan nog zon amerika 'liefhebber' bent.
Ik zou er minder problemen mee hebben als ze hun bek dan wel houden over mensenrechten, land of the free, freedom of speech blablablabla.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Amerika liefhebber.
Ik heb een bloedhekel aan die vadsige uebermensch mentaliteid van die ignoramussen
Maar om nou te zeggen dat ze alles verkeerd doen, nee Guantanamo hebben ze prima gedaan
Ik ben er helemaal voor om onze bloemkool jihadis bij eventuele "thuis"komst een door de nederlander gesponsorde vakantie JFK te doen... har har har
Dat ben ik wel met je eens , dat is dubbelle standaard.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zou er minder problemen mee hebben als ze hun bek dan wel houden over mensenrechten, land of the free, freedom of speech blablablabla.
Tuurlijk, die mensen zijn terrorist geworden omdat ze in Guantanamo Bay zaten..quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
FACKING STOER ECHT
ff met een drone wat mensen kapot schieten die volledig ontspoord en geflipt zijn door de behandeling in guantanamo, zo kun je ook terroristen'(kuch) creëren hey.
En na dat met een joystick mensen afmaken zullen ze vast een vibrator op die drone gebonden hebben om zichzelf ff lekker hard in hun kontje te batsen. Mensen zowel mentaal als lichamelijk afslachten is sexueel opwindend voor ze immers. USA USA
YAHOOOOOO YIPPEEEEEE
Verklaring komt uit hun eigen kamp, dus propaganda wil ik in dit geval uitsluitenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk, die mensen zijn terrorist geworden omdat ze in Guantanamo Bay zaten..
Voor de rest valt nog maar te bezien of de man wel werkelijk dood is, gezien de diverse doodsverklaringen die onjuist bleken.
Je bent blijkbaar niet bekend er mee hoe mensen in guantanamo terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Amerika liefhebber.
Ik heb een bloedhekel aan die vadsige uebermensch mentaliteid van die ignoramussen
Maar om nou te zeggen dat ze alles verkeerd doen, nee Guantanamo hebben ze prima gedaan
Ik ben er helemaal voor om onze bloemkool jihadis bij eventuele "thuis"komst een door de nederlander gesponsorde vakantie JFK te doen... har har har
Nee maar het feid dat ze er zitten maakt het wel veiliger.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet bekend er mee hoe mensen in guantanamo terecht zijn gekomen.
Komen we een beetje van die wereldbevolking af.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Shawn het volgende:
Nummer 2 van AQAP (Arabisch Schiereiland) en niet al-Qaeda.
Die drones terroriseren de gehele bevolking, constant gezoem, het anti-Amerikanisme neemt alleen maar toe, honderden staan klaar om één dode militant te vervangen, de centrale regering van Jemen (bondgenoot VS) verliest legitimiteit en wordt gehater bij de bevolking, etc.
Sjongejonge, jij bent ook simpel zeg..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar het feid dat ze er zitten maakt het wel veiliger.
Nu al een paar keer gebeurd dat die oranje surfers daar in Duitsland de UK of waar dan ook toch betrokken blijken.
Aangezien niet iedere US moslim in guantanamo zit valt het wel mee
Ik vraag me af of belangrijke mensen in de USA daar echt mee zitten. Hoe meer Al Qaida, hoe meer geld naar de wapenindustrie. Misschien is meer Al Qaida wel in het voordeel van bepaalde mensen in de USA.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Shawn het volgende:
Die drones terroriseren de gehele bevolking, constant gezoem, het anti-Amerikanisme neemt alleen maar toe, honderden staan klaar om één dode militant te vervangen, de centrale regering van Jemen (bondgenoot VS) verliest legitimiteit en wordt gehater bij de bevolking, etc.
Huilie huilie huilquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sjongejonge, jij bent ook simpel zeg..
FYI; veel mensen zijn opgepakt en naar gtb gebracht omdat er ala heksenjacht mensen door hun buren werden aangegeven na een simpele ruzie e.d.
Jou boeit het duidelijk niet of mensen onschuldig vast zitten, ik zou bijna hopen dat jij in een 1 bij 1 hok gegooid wordt omdat je 'strijder of niet' in een voor hun 'opeens' vijandelijk land woont.
streep dat bijna maar weg trouwens.
Niemand wil je psychopatisch geraaskal horen. Ik hoop ernstig dat je snel bij een matig ongeluk je vingers verliest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Huilie huilie huil
Als ik een klein viooltje voor jou en die pleurisleiders in guantanamo kan vinden zal ik lessen nemen.
In die tussentijd lach ik me dood over dat soort achterlijken dat als ze je al niet doden...je tot zelfmoord dwingen:
http://english.alarabiya.(...)erself-to-death.html
Heb je last van opgekropte frustraties ofzo jezus zeg. Wat is er lachen aan een meisje dat nagenoeg gedwongen is tot het plegen van zelfmoord?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Huilie huilie huil
Als ik een klein viooltje voor jou en die pleurisleiders in guantanamo kan vinden zal ik lessen nemen.
In die tussentijd lach ik me dood over dat soort achterlijken dat als ze je al niet doden...je tot zelfmoord dwingen:
http://english.alarabiya.(...)erself-to-death.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |