Nachtdiensten killen je brains en ik stond al niet vooraan bei het uitdelen ervan.quote:
Dank je Fanta. Ik zie ons in de toekomst samen tjiks bangen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Doe maar zo jongens, maar in het echt trappen jullie haar echt niet jullie eenpersoonsbedje uit hoor.
nou ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:06 schreef Montelly het volgende:
alles boys hier die fanta hun zaadje willen geven..gvd![]()
[ [url= :D ]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kilo gram, SUKKEL!!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kilo golf...
Is nato alfabet van defensie
"Spaart u ook esso tank vooruitgang zegels?"quote:
ken je die uit je hoofdquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kilo golf...
Is nato alfabet van defensie
YES SIR!1!!1!1!!1!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie mochten willen dat jullie moeders, denkbeeldige tjiks en toekomstige nazaten ook maar een tiende van haar facial aesthetics zouden hebben. Mooie vrouwen lopen afkraken voor een ego boostquote:
Pls, 2 van de 3 die jij opnoemt hebben een mooier smoeltje (en dat is omdat ik nog geen nazaten heb)quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie mochten willen dat jullie moeders, denkbeeldige tjiks en toekomstige nazaten ook maar een tiende van haar facial aesthetics zouden hebben. Mooie vrouwen lopen afkraken voor een ego boost. Stelletje prutsers.
nou en is bijbaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
"Spaart u ook esso tank vooruitgang zegels?"
Those bold internet statements forever absent of visual proof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls, 2 van de 3 die jij opnoemt hebben een mooier smoeltje (en dat is omdat ik nog geen nazaten heb)
lekker, die schouders naar vorenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
Rhona Mitra staat op twee bij mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suck a dick, dan ben in je element en dan hoef je ook niet meer af te geven op vrouwen.quote:
Ah: de nieuwe White Knight.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie mochten willen dat jullie moeders, denkbeeldige tjiks en toekomstige nazaten ook maar een tiende van haar facial aesthetics zouden hebben. Mooie vrouwen lopen afkraken voor een ego boost. Stelletje prutsers.
volgens mij, kan jij slecht tegen warmtequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suck a dick, dan ben in je element en dan hoef je ook niet meer af te geven op vrouwen.
In steel armor riding on a full bred stalion!quote:
btje mannelijk gezicht vrindquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze was wel spang in die wolven filmquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een sterkere kaaklijn, maar mooi desondanks.quote:
Meerdere users kunnen 1 van die 2 beamen (en dan bedoel ik niet mijn moeder lolol)quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Those bold internet statements forever absent of visual proof.
je zus en je andere moeder?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meerdere users kunnen 1 van die 2 beamen (en dan bedoel ik niet mijn moeder lolol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |