sasja grijs mofoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet Sasha...over wie hebben we nou hele tijd..
hahahhaquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb haar alleen eens een kraai zien doen op youtube: arghhh arghh riep ze toen.
Ik ben al 4 dagen clean, mattie. Come at me.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
ok i cant meer, even fapje zetten en dan rennen
netjes, ik kan niet man, testosteron piekt als een mallen in zomermaandenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik ben al 4 dagen clean, mattie. Come at me.
en ik heb die foksters geknuffeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat Fanta ooit lesbische fratsen heeft uitgehaald met een andere FOKchick. Ik weet uiteraard wie, maar ga ik dat vertellen?? Mmhmmmmmm
Ik gebruik gewoon WTF.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik ben al 4 dagen clean, mattie. Come at me.
Gaat pr0n bij jou altijd samen met masturberen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
netjes, ik kan niet man, testosteron piekt als een mallen in zomermaanden
whats the point dan, zelfde als "schat we kunnen ook gewoon vrienden blijven"quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gaat pr0n bij jou altijd samen met masturberen?
Ow, ja, daar heb je punt. Nog actrices aan te raden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
whats the point dan, zelfde als "schat we kunnen ook gewoon vrienden blijven"
Lukte zelfs hun zoenen niet Dima? Omgquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en ik heb die foksters geknuffeld
ik voel me zo vies
gewoon allesquote:
strikvraag ditquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ow, ja, daar heb je punt. Nog actrices aan te raden?
Je bent toch wel echt achterlijk als je op straat in een gevecht bent belandt en je gaat zulke technieken gebruikenquote:
Spuit 11quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lukte zelfs hun zoenen niet Dima? Omg
Ik heb hem teruggeslagen met een voorwerp voor handen. Volgens mij een swiffer achtig iets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja heb ook gehorod dat fanta op haar kont werd geslagen door feyenorodfan ofzo en dat ze alles toeliet volgens mij zijn daar gekke dingen gebeurd
Ok.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou wel van chicks met hoge tolerantiegrens, shit windt me op
Wou je de dancefloer schoonvegen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb hem teruggeslagen met een voorwerp voor handen. Volgens mij een swiffer achtig iets.
Ik vraag me af hoeveel er natty zijn van hun. Allon is in ieder geval het hele jaar door shredded.quote:
Te kinds.quote:
Was zon themafeest. Op bezoek bij sanne ofzo heette het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wou je de dancefloer schoonvegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |