die christinayang op zon meetquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat Fanta ooit lesbische fratsen heeft uitgehaald met een andere FOKchick. Ik weet uiteraard wie, maar ga ik dat vertellen?? Mmhmmmmmm

Heb in wandelgangen gehoord dat op die meet best baldadig aan toe ging.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:21 schreef Kesefkesef het volgende:
k ga vanavond beerflesjes kapotslaan op de grond en mensen aanrijden met een fiets, wie gaat er mee?

, dat kan toch niet man. Hoe kan je hier nou van leven
 , dat kan toch niet man. Hoe kan je hier nou van leven  , twee happen en het is weg. Ik heb nog kkveel honger, wat is dit
 , twee happen en het is weg. Ik heb nog kkveel honger, wat is dit  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s

ja heb ook gehorod dat fanta op haar kont werd geslagen door feyenorodfan ofzo en dat ze alles toeliet volgens mij zijn daar gekke dingen gebeurdquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb in wandelgangen gehoord dat op die meet best baldadig aan toe ging.

Hou wel van chicks met hoge tolerantiegrens, shit windt me opquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja heb ook gehorod dat fanta op haar kont werd geslagen door feyenorodfan ofzo en dat ze alles toeliet volgens mij zijn daar gekke dingen gebeurd

quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Montelly het volgende:
Ik besloten om wat te minderen met avondeten. dus met porties. 200gr. pasta bolognese in een kleine kom, dat kan toch niet man. Hoe kan je hier nou van leven
, twee happen en het is weg. Ik heb nog kkveel honger, wat is dit

ik heb nog fucking veel in pan liggen 400 gr groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
400 gr groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lkr als vrouwtjes suprise buttsex toelatequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja heb ook gehorod dat fanta op haar kont werd geslagen door feyenorodfan ofzo en dat ze alles toeliet volgens mij zijn daar gekke dingen gebeurd

heerlijk man, dan is poepertje nog helemaal dicht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lkr als vrouwtjes suprise buttsex toelate

Maar zou je haar serieus doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hou wel van chicks met hoge tolerantiegrens, shit windt me op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

yess sirrquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef G.R.S. het volgende:
Montelly is ook klaar met werken zo te zien

quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maar zou je haar serieus doen?Daarom juist, vuige sex met haar. Gewoon spugen en alles...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s

quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef Montelly het volgende:
Fanta before Montelly
[ afbeelding ]
Fanta After Montelly
[ afbeelding ]
 bro
 bro  zij is een stekkerdoos
 zij is een stekkerdoos

no worries, gewoon temmen die brasquote:

19 jaar, moet nog redelijk straks zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zij voelt niets meer van jouw dingetje.

Niet Sashaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
Sasha Grey 19? No way bro.
Perenijsje gepakt
 ...over wie hebben we nou hele tijd..
 ...over wie hebben we nou hele tijd..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |