quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik wil niet gemeen dien echt niet maar alles was veel leuker zonder prom sof en jou. Jullie deden gemeen en blijven dus kan ik jullie niet laten gaanquote:
je loopt zelf sof uit te scheldenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen dien echt niet maar alles was veel leuker zonder prom sof en jou. Jullie deden gemeen en blijven dus kan ik jullie niet laten gaan
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je loopt zelf sof uit te schelden![]()
ga zelf lekker weg dan
bouw een tijdmachine jankbalquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.
appelstroopquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet boos doen
Wat eten jullie op je pannekoek?
pzoedersuikerquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet boos doen
Het is gewoon zo. Vind dat de rest inclusief jij mag opdonderen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG HOE DOM KUN JE ZIJN IK ZWEEEEER
En daarom mag jij lekker weg van mijquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zat hier al voordat het fucking JNG heette
je hebt het ook moeilijk he kereltjequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vind dat de rest inclusief jij mag opdonderen.
Hee ben je aan het chatten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Boter en suiker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet boos doen
GTFOquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je hebt het ook moeilijk he kereltje
Doe eens normaal gast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omg,quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
Ik had de eerste post van 2013 in deze sc
Congratulaties.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
Ik had de eerste post van 2013 in deze sc
zwertyquote:
Ene helft welquote:
Lijkt me wel dat ze mag blijven als ze mod isquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij mag blijven hoor jij bent aardig.
Mijn oud en nieuw was kut hahaha. was alleen leuk dat mijn vader rotjes gooide naar mijn broertjesquote:
van je vader moet je het maar hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw was kut hahaha. was alleen leuk dat mijn vader rotjes gooide naar mijn broertjes
Ik zat met oud en nieuw te gamen volgens mij hmmm of wat was het, te chatten? Maar niet hier iig ik weet niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw was kut hahaha. was alleen leuk dat mijn vader rotjes gooide naar mijn broertjes
hahahaa ja omg zo hard gelachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
van je vader moet je het maar hebben
Ik sliep om half een. nuff saidquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zat met oud en nieuw te gamen volgens mij hmmm of wat was het, te chatten? Maar niet hier iig ik weet niet meer
Gelukkig ingeënt tegen jou aangezien jij de ziekte zelve bent.quote:
ik ben kankerhard jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Gelukkig ingeënt tegen jou aangezien jij de ziekte zelve bent.
morgen leer je strijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gisteren geleerd hoe ik een T-shirt netjes opvouw
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij ben ik home alone, dat betekent dat ik alles kan doen wat ik wil!!!! Ik ga mijn record T-shirts aan doen verbeteren!
Cool, maar er komen er toch wel mee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben volgende week home alone.
sof en spatie zijn bij deze uitgenodigd voor partehh
jammer dat ik geen geld hebquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben volgende week home alone.
sof en spatie zijn bij deze uitgenodigd voor partehh
quote:
hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
oh hamer, hoe heette die vriend ook alweer
tjerk ofzo hahaha
hoezo nietquote:
Is this a clue?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik nodig SGY wel uit, anders is het zo rustig daar zo
Die is op kamp en ik begin hem een beetje zat te worden met zijn constante gehuil over zijn exquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die is op kamp en ik begin hem een beetje zat te worden met zijn constante gehuil over zijn ex
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
spatie loopt weer een watermeloen leeg te vreten
hoe weet je datquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
spatie loopt weer een watermeloen leeg te vreten
maar is echt ergquote:
haha oke. dan negeer je hem toch gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar is echt erg![]()
als ik zeg tegen hem dat ze haar gewoon moet negeren dan is het nee want het is mijn eerste
ik zo van ja dus boeiend. als het je laatste was zou het wat anders zijn maar komop man
Het is al bijna 3 uur!!!!quote:
is moeilijk want hij komt altijd hier of als ik bij een vriend zit komt hij daar ook altijd en dan is het jankjankjank huilhuilhuilquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
haha oke. dan negeer je hem toch gewoon
• Watermeloenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
****Boodschappenlijstje****
• avondeten
• aanstekers
• drinken
• snack
• ontbijt voor morgen
kan je toch negerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is moeilijk want hij komt altijd hier of als ik bij een vriend zit komt hij daar ook altijd en dan is het jankjankjank huilhuilhuil
Lekker meloen. Nu ook zin inquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gezond ja! Denk aan je gezondheid!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Net als mijik ga trouwens stoppen met de SC. Doeisluts
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik stop al helemaal niet voor jou en de rest. Ik stop omdat het niveau van de SC tering laag gedaald is.quote:
Dat denk ik ook altijd als je de TC verlaat, maar je komt toch steeds weer terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja het zou gepast zijn als je daar je excuses voor zou aanbiedenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik stop al helemaal niet voor jou en de rest. Ik stop omdat het niveau van de SC tering laag gedaald is.
sorryquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik stop al helemaal niet voor jou en de rest. Ik stop omdat het niveau van de SC tering laag gedaald is.
Je kunt beter goed ontbijten dan 's avonds teveel snacken. Daar word je dik van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap eindelijk waarom ik ben aangekomen, door het avond eten. Ik eet gewoon wanneer ik honger heb, maar het avond eten is altijd ongeveer om 5 tot 6 uur. En nu ik altijd uitslaap is het avondeten al snel na het ontbijt, en 's avonds en 's nachts heb ik dan weer honger :/
Door dat gekaap van jou kwam het onder andere ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja het zou gepast zijn als je daar je excuses voor zou aanbieden
Ja dat doe ik ook wel, maar het probleem is het avond eten, daar moet ik mee stoppen, ik moet gewoon avond snacken, niet een hele maaltijd in 1x!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt beter goed ontbijten dan 's avonds teveel snacken. Daar word je dik van.
je hebt een kutleven manquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Door dat gekaap van jou kwam het onder andere ook.
Goedzo, ik ben trots op jequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Heb vanmiddag mijn eerste kwakkie geloosd. Ben superblij! Kostte me wel een vermogen en extreme hoofdpijn, maaaar was het waard.
rooooooooooooquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef Rodawa het volgende:
Hoi
[..]
Dat denk ik ook altijd als je de TC verlaat, maar je komt toch steeds weer terug.
Ik vind het zó zielig voor je ouders dat ze jóu moesten opvoeden. Props for thatquote:
Precies. Misschien je dagritme een beetje veranderen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel, maar het probleem is het avond eten, daar moet ik mee stoppen, ik moet gewoon avond snacken, niet een hele maaltijd in 1x!
Bedoel je dat ik eerder dan 3 uur 's nachts moet gaan slapen en er vroeger uit? Maar dan mis ik het FOK! nachtleven!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Misschien je dagritme een beetje veranderen?
goed. Ik eet een broodje ei. Wat doe jij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hoi daar sof hier spreekt rodawa hoe gaat het
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik vind het zó zielig voor je ouders dat ze jóu moesten opvoeden. Props for that
Ik beweer dan ook niet dat het makkelijk isquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik eerder dan 3 uur 's nachts moet gaan slapen en er vroeger uit? Maar dan mis ik het FOK! nachtleven!
beetje chillings zetten thuis lkkr bammetje erbij met pindakaas en ik heb de laptop ook weer beschikbaar dus goed leventjequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
goed. Ik eet een broodje ei. Wat doe jij?
haha dat rijmt
oke tsjill man. vannacht weer tc danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
beetje chillings zetten thuis lkkr bammetje erbij met pindakaas en ik heb de laptop ook weer beschikbaar dus goed leventje
sst mag je niet hardop zeggen tc is als voldemortquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke tsjill man. vannacht weer tc dan
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
gadvur deze ei is niej goed gekookt X"D
Ik vind het wel lekker nummer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:07 schreef Rodawa het volgende:
Ik vind het maar een vreemd nummer sof, met name de clip geeft me een ongemakkelijk gevoel.
wil je ook een hapjuh?quote:
nee want lets jack heeft geen nette betekenis in het engels (is vies)quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker nummer.
lekker mee zingen
oh wat danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nee want lets jack heeft geen nette betekenis in het engels (is vies)
net had je nog jam op je brood :squote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
beetje chillings zetten thuis lkkr bammetje erbij met pindakaas en ik heb de laptop ook weer beschikbaar dus goed leventje
nou gebruik maar google translatequote:
maar dat waren de eerste 2 boterhammen, toen had ik honger dus nu eet ik nog 3 sjemquote:
http://translate.google.nl/#auto/nl/lets%20jackquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou gebruik maar google translate
[..]
maar dat waren de eerste 2 boterhammen, toen had ik honger dus nu eet ik nog 3 sjem
whaha gadverdamme je doet het nog egt ook !!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#auto/nl/lets%20jack
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#auto/nl/lets%20jack
Zo'n toon heb ik ook in mijn stem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
die google vrouw heeft echt zo beveel toon.
LAAT JACK
cool hhahiahiquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef Rodawa het volgende:
Dan zeg ik zo van, goudvis, eet gewoon je voer, en dan doet hij het.
haaha dus jij zegt jack eet je voer XD en dan doet ie dat Xpquote:
Ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef Rodawa het volgende:
Ja dat dus. Ik heb een leuk filmpje voor @deplekdienietgenoemdmagworden trouwens.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb 'm zelfs geliked op youtube dus dan is het wel een leuke video.
welke?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui
Zijn video.
Ja die is gaafquote:
Kijken jullie ook deze kutvideo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef zwerty het volgende:
Bij elke Fransdocent kijken we filmpjes van Remi Gaillard
Neequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kijken jullie ook deze kutvideo?
Die keken wij zo'n beetje elke les namelijk.
vid bedoelde ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
wat moet ik linken lb?
je weet de tc toch al?
welk waargebeurd verhaal?quote:
huh hoezo dat dan nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vid bedoelde ikLinks van tc mag niet in de SC
Dat je doe je maar via DMquote:
moet ik dan iedereen gaan dmen? Wat is dit voor belachelijk iets.quote:
JNG / [JNG SC #1645] Het beste is nog niet goed genoeg!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
moet ik dan iedereen gaan dmen? Wat is dit voor belachelijk iets.
ok. ik ga alle andere posts met linkjes dan tr'enquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #1645] Het beste is nog niet goed genoeg!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ok. ik ga alle andere posts met linkjes dan tr'en
Nahquote:
13*quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
welk waargebeurd verhaal?
dat ik een goeie zoon ben die veel over heeft voor zijn moeder? die niet erg lastig is?
dus ik moet me gedragen zoals ik in het echte leven ook gedraag?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
13*
Niet lastig? Laat je op dit forum niet merken x
jij zou toch weggaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
13*
Niet lastig? Laat je op dit forum niet merken x
LB haal die post weg want van haalde je het ook weg toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dus ik moet me gedragen zoals ik in het echte leven ook gedraag?kanker op joh. als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik in het echte leven normaal ben en internet een grote grap is.
ja maar toen GING ik ook echt weg voor een aantal weken totdat ik weer werd overtuigd om terug te komen door iemand andersquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
jij ook
onder een ander account
(ik vind je wel gezellig hoor)
Ga eens ergens anders huilen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
LB haal die post weg want van haalde je het ook weg toch?
ken m niet maar ik zeg steenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
helep,helep satan hellemeester,
ik wil genoeg wandelende kadavers voor mijn eigen rebellenleger.
ik wil de dood in zijn oog staren, ik wil iedereen dood maken en negen milimeter door mijn hoofd jagen.
kom tcquote:
hoiquote:
Luchtverplaatsingquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe kan het dat een ventilator het kouder maakt? Waarom is wind koud
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders huilen?
ik ben wel een beetje klaar met jou en ik ben niet de enige wanneer ik dat zeg heb ik zo het gevoel
Pfff, Dat is niks bij mijn DM van Yvonnequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef SGYENZO het volgende:
Misschien krijg ik hopelijk ban hiervoor.
LB DMDE ME DAT IK NORMAAL MOET POSTEN
Krijg ik nou eens een ban?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pfff, Dat is niks bij mijn DM van Yvonne
Niks tegen LB hoor
Mooi man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zodat ik niet met jullie kán praten.
Je kan ook niet met mij pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zodat ik niet met jullie kán praten.
Ik kan niemand vinden die op Spatie lijktquote:
Beetjequote:
Sommige mensen willen nog posten in andere topics dus geef nou maar een JNG SC ban van 3 jaar en dan ga ik kijken of het is opgeschoten. Dag heurquote:
Dat kan nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Sommige mensen willen nog posten in andere topics dus geef nou maar een JNG SC ban van 3 jaar en dan ga ik kijken of het is opgeschoten. Dag heur
Nice hoeveel dagen kan je weer vooruit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
hee ben ik weer ik heb drugs gekocht omdat ik dakloos ben
weet ik veelquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice hoeveel dagen kan je weer vooruit?
stoere boiiquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
hee ben ik weer ik heb drugs gekocht omdat ik dakloos ben
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef nodig het volgende:
lalalal anananananna lalalalal nannannananana
2:30 volgens mij, valt nog mee dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is camboy mientjeee
Gister nog laat geworden?
ey wollah wat jij steel mijn uiquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben en was een heel normaal kind mijn ouders hebben amper last van mij gehad tijdens het opvoeden.
quote:
roep hard u fucking cuntsquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
Ik zit in een skypegesprek met twee engelsen maar ik durf niet te praten. is dat gek?
hahahaha neeequote:
too much srryquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor liev0rdd
hhahah hoezo.quote:
ben je alleen met spatie doorgegaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, die was rond 0:00 ergens een keer weg.
euhm ik deed niks verkeerd dus ik snap niet waarom je me zou bannen ?quote:
vanwege je politieke voorkeurquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
euhm ik deed niks verkeerd dus ik snap niet waarom je me zou bannen ?
meisjesteen ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben jij wel een teen? ik geloof dat je een meisje bent
Hork weet dat soort dingen meestal. en anders moet je even vragen in dat GC topicquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef d4v1d het volgende:
Hoe maak ik een GIF van een 1080p .mov bestand?
(Ik wil de gif een stuk kleiner ook)
iemand hier wist dat ook dacht ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hork weet dat soort dingen meestal. en anders moet je even vragen in dat GC topic
Waarom durf je niet praten? Omdat je geen Engels kan, dat heb ik iigquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
Ik zit in een skypegesprek met twee engelsen maar ik durf niet te praten. is dat gek?
Howtobasic gekeken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Dearest het volgende:
Ik krijg zin om een baby in een blender te stoppen
Vind ik eng haha. En zij zijn engels dus dan lijk ik heel slecht. Of ja dan ben ik heel slecht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom durf je niet praten? Omdat je geen Engels kan, dat heb ik iig
Ik heb zin om een blender in een baby te stoppen ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Dearest het volgende:
Zeg gewoon: Hi, my name is Sof, nice to meetcha.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik eng haha. En zij zijn engels dus dan lijk ik heel slecht. Of ja dan ben ik heel slecht.
Doe haaiquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Dearest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |