quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik wil niet gemeen dien echt niet maar alles was veel leuker zonder prom sof en jou. Jullie deden gemeen en blijven dus kan ik jullie niet laten gaanquote:
je loopt zelf sof uit te scheldenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen dien echt niet maar alles was veel leuker zonder prom sof en jou. Jullie deden gemeen en blijven dus kan ik jullie niet laten gaan
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je loopt zelf sof uit te schelden![]()
ga zelf lekker weg dan
bouw een tijdmachine jankbalquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet gemeen wil doen. Het was gewoon prima met spatie, zwer, VA, Etsu en de rest in die periode.
appelstroopquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet boos doen
Wat eten jullie op je pannekoek?
pzoedersuikerquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet boos doen
Wat eten jullie op je pannekoek?
Het is gewoon zo. Vind dat de rest inclusief jij mag opdonderen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG HOE DOM KUN JE ZIJN IK ZWEEEEER
En daarom mag jij lekker weg van mijquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zat hier al voordat het fucking JNG heette
je hebt het ook moeilijk he kereltjequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vind dat de rest inclusief jij mag opdonderen.
Hee ben je aan het chatten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vind dat de rest inclusief jij mag opdonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |