quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Oke?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 17 juli 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval vijf minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te lang.
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic
[..]
ja ik doe dat altijd verkeerdquote:
Niet meer doen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik doe dat altijd verkeerd
dan druk ik op quote hahahaha
againquote:
hihi ;squote:
ja dat was bullshitquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:01 schreef AppelCake het volgende:
IK VIND HET LEUK DAT WOLVEN WEER NAAR NEDERLAND KOMEN
Ga mij niet gestoord noemen!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tc was leuk. spatie is echt GESTOORD. hij had 20 t shirts aan
ik wil later wolfhonden om mee te jagen op kutusersquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vossen zijn te klein, geen mij maar wolven
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga mij niet gestoord noemen!!En het waren er 21 of 22!!!
Hoi mowgli, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ben opgevoed door wolven in de jungle
noem me mowgli
Hoor ik bij die kutusers?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik wil later wolfhonden om mee te jagen op kutusers
ik heb je op whatsapp druiloorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi mowgli, ik ben Ryan, nice to meetcha.
hoi ik ben nadine ik ben 13 jaar en geil, kom je straks langs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hoi ik ben nadine ik ben 13 jaar en geil, kom je straks langs?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hoi ik ben nadine ik ben 13 jaar en geil, kom je straks langs?
jij vroeg op skype of ik gemene dingen tegen je wilde zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga mij niet gestoord noemen!!En het waren er 21 of 22!!!
Tegen me ja, niet OVER me! Zeg ze dan direct tegen mij, zoals van Hey Spatie, je bent echt gestoord!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vroeg op skype of ik gemene dingen tegen je wilde zeggengast
hallo...?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegen me ja, niet OVER me! Zeg ze dan direct tegen mij, zoals van Hey Spatie, je bent echt gestoord!!
En niet zo van; 'Spatie is echt GESTOORD'.
Nee, toen was ik denk ik nog niet eens geborenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
kent iemand dit nummer nog van vroeger?
Ja maar jij lacht heel snelquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
ik moet er al om lachen als ik het typ HAHAH
jaquote:
Oh jawel. komt 2006, was in 2007 een hit in nederlandquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, toen was ik denk ik nog niet eens geboren
Toen was ik 8...quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh jawel. komt 2006, was in 2007 een hit in nederland
woef woef ik ben een wolfquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik las de TT als 'welkom'
Hoi kindjes
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
Hoi kindjes
Hallo papa Stuquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
Hoi kindjes
Hey, zo oud ben ik nou ook weer niet jaquote:
stewiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
Hoi kindjes
Ben ik alquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, zo oud ben ik nou ook weer niet ja
Ga naar je kamer
Ik las op 'Stu'quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
prima prima
beetje van mijn vakantie genieten enzo
waarom?quote:
Ik vind het erg jammerquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Spatieloos het volgende:
Hey Stu, is het erg dat ik geen apart hoi meer tegen je zeg, ik bedoel ehh. Het is beetje dubbelop als je 2x hoi zegt en ik heb het gevoel alsof het nutteloos is!
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Tijd niet gezien hier trouwens
Ik ben een en al beautyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef AppelCake het volgende:
Heeft iemand van jullie een beautyspot?
Dat blijktquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jetlag! Dat uur verpest gewoon je leesvaardigheden!
Ik ben een en al beautyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef AppelCake het volgende:
Denk het niet, wat is dat?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef AppelCake het volgende:
Fair enough, daar heb ik ook wel eens last van, zulke momentenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
He
[..]
ach ja, geen zin meer enzo
Alleen maar goed toch?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
en ik was veel bij vrienden te vinden en
ik wil je vriend wel worden hoor stewiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch?!
Ik heb geen vrienden dus dat zal mij niet gebeuren
Ja ik ga vet lang levenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat jij zoveel lacht, ik wil ook lachverslaafde zijn!
./jellyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
ik moet er al om lachen als ik het typ HAHAH
Ooooh, gezelligquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik wil je vriend wel worden hoor stewie
maar jij moest gisteren toch ook lachen. of was dat omdat ik lachte?quote:
Jij bent dan ook, nou ja, andersquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo'n ringetje door de neus
ik ben niet gekquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
als sofje dat doet ga ik met haar trouwen
Meen je dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
als sofje dat doet ga ik met haar trouwen
Wat een walgelijk wijfquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo'n ringetje door de neus
Het lijkt wel een jongen met een pruik op. Ik vind het afstotelijkquote:
Nee? Is die bijzonder?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef AppelCake het volgende:
Hebben jullie de teens react to we can't stop gezien?
OMG was je stoutquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
hamer weetje. ik heb voor gisteren twee notes gekregen
Ik vind haar ook niet knapquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef AppelCake het volgende:
Miley heeft ook een beautyspot
[ afbeelding ]
blijkbaarquote:
Zo, goede levensles man! Zit er ook nog wat achter of is het gewoon zo letterlijk bedoeld ?quote:
Wat voor stouts heb je gedaan dan?quote:
Ik zou je je daar niet druk om maken hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
hamer weetje. ik heb voor gisteren twee notes gekregen
In een goede of slechte manier?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van Miley, maar sje wat is zij veranderd in die videoclip
Maar Super is toch een goodie goodiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou je je daar niet druk om maken hoor
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo, goede levensles man! Zit er ook nog wat achter of is het gewoon zo letterlijk bedoeld ?
doe ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou je je daar niet druk om maken hoor
Ja ehhh, ik weet niet wat je wil dat ik zeg, dus ik zeg maar niks voordat je me ineens gaat haten :/quote:
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, Ik kan er echt niet tegen als iemand zegt 'wat denk je zelf?' Ik heb geen idee ja, ik vraag het toch niet voor niks!?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ehhh, ik weet niet wat je wil dat ik zeg, dus ik zeg maar niks voordat je me ineens gaat haten :/
En terecht. Je bent zelfs op de fiets een groot gevaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:28 schreef AppelCake het volgende:
Ik mag geen scooter rijden als ik mijn autorijbewijs heb omdat ik na 1996 ben geboren
Moet je maar niet zo jong zijn!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:28 schreef AppelCake het volgende:
Ik mag geen scooter rijden als ik mijn autorijbewijs heb omdat ik na 1996 ben geboren
Er zit ook nog een gedachtegang achter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, Ik kan er echt niet tegen als iemand zegt 'wat denk je zelf?' Ik heb geen idee ja, ik vraag het toch niet voor niks!?
Eigenlijk wil ik gewoon eerlijk zijn. Ik houd niet zo van dat korte haar, dus negatief veranderd.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
En terecht. Je bent zelfs op de fiets een groot gevaar
quote:
En die luid?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zit ook nog een gedachtegang achter.
cockringquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze vrouwen willen dan ook een ring door de snikkel hebben.
ohja dat las ik jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hihi kmoest naar de hel van iemand hier ;s
Ik ga sowieso wel hoesten als ik al in de buurt ervan komquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik drink altijd heel veel als ik dat doe anders ga ik zo hoesten dat is kut
Wodkaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
2 anderhalve literflessen op een avond
Water?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
2 anderhalve literflessen op een avond
quote:
Oh ja ik wilde jou nog iets vragenquote:
bestelTquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Komt omdat de Engelse liever willen dat je thee besteld, ze haten koffie en geven je daarom expres kleine kopjes!
.....quote:
Nee, ik leg het uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
ga je nu jezelf quoten en jezelf gelijk geven?
ahahah ajaquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
ga je nu jezelf quoten en jezelf gelijk geven?
ahahahahahquote:
GMTAquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh daar ga ik even een uurtje naar luisteren.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh kut blauw in het topic ik ben gone
Ik weet het niet. Het is het net niet...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
is dit niet wat voor jou sofje popje
slechtquote:
waarom hahahahquote:
Hoiquote:
Irritant liedje en deuntjequote:
super grappig juist hahahaquote:
quote:
Waar is Krabs dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
Brownie is gewoon verdrietig en chagrijnig omdat ze niet met krabs kan praten
ierlandquote:
omg dit liedje is hinderlijk as shitquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
Brownie is gewoon verdrietig en chagrijnig omdat ze niet met krabs kan praten
dit liedje is echt leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg dit liedje is hinderlijk as shit
awhquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem gisteravond en vanochtend gesproken hoor
quote:
Geen idee, ik drink nooit koffie maar bij Starbucks is dat bijv. niet normaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde jou nog iets vragen
De vorige keer dat ik met mijn moeder in Londen was, als ze ergens koffie bestelde kreeg zo overal van die kleine kopjesNieteens espresso, gewoon normale zwarte koffie, maar in kopjes half zo klein als die in Nederland
? Is dat normaal daar?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die comment zie ik vaak, ik verzin betere dingen!! En ehhh ik heet geen Sven!!!
Nah had het meer over restaurantjes en terrasjes enzo hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink nooit koffie maar bij Starbucks is dat bijv. niet normaal
Ik drink het werkelijk nooit dus geen idee, sorryquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nah had het meer over restaurantjes en terrasjes enzo haha
nog nooit van het liedje en de clip gehoord hahaahquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
deze clip mocht ik vroeger nooit kijken van mijn vader
was op mtvquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit van het liedje en de clip gehoord hahaah
nickelodeonquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
wat was ook alweer die zender waar sabrina the teenage witch altijd op kwam
nee een oude zenderquote:
het had een roze tekentje. its met 6 of box ofzo.quote:
the boxquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
het had een roze tekentje. its met 6 of box ofzo.
Ja had hem gevondenquote:
kom warcraftquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
* Stuart verveeld zich en gaat om die reden iets anders doen
jij luistert die van mij ook niet dusquote:
ik heb hem geluisterd hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jij luistert die van mij ook niet dus
OMG BOKSquote:
oh ik luister die van jou nuquote:
nou zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
okee ik ga woe is me niet meer luisteren
ze hebben ook rustigere hoor zonder screamquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik luister die van jou nu
....
nu niet meer
quote:
je stelt me teleurquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik luister die van jou nu
....
nu niet meer
hahaha vuile emoquote:
quote:
luister je dit ook?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
IT MUST BE HARD TO TALK SHIT WITH A DICK IN YOUR THROAT
favourite lyrics ever
nee dit is me iets tequote:
heb ik jou op wapp? ik ken jou verder niet tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
watje
maar je moet even je whap checken want hij ontvangt niet
Dat dacht ik dus ook eerstquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb ik jou op wapp? ik ken jou verder niet toch
oh jawelquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb ik jou op wapp? ik ken jou verder niet toch
je hebt mijn nummer alquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
kan iemand mij het nummer van sof even whatsappen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |