PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik zag hem op 1 staan bij punt 2 dus ging eens zoeken bij punt 1. Daar stond hij op 1.23 achter Westra en nu heeft hij 1.19 voor na de afdalingquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol Roy Curvers gaat als de brandweer
Ja kan niet kloppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag hem op 1 staan bij punt 2 dus ging eens zoeken bij punt 1. Daar stond hij op 1.23 achter Westra en nu heeft hij 1.19 voor na de afdaling
Sneetjevoordreetje ik moest gewoon hardop lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#SneetjevoorDreetje
Tot 's avonds laat koekeloert ie gewoon mee hoor
[ afbeelding ]
Zegt meer over jullie dan over hem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#SneetjevoorDreetje
Tot 's avonds laat koekeloert ie gewoon mee hoor
[ afbeelding ]
Die mag je van mij wel uitleggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zegt meer over jullie dan over hem.
Hij heeft 3 dagen niet gepost en gelijk geven jullie hem zoveel aandacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die mag je van mij wel uitleggen
Die klojo van een TT heeft weer eens ruzie lopen maken natuurlijk. Fatale afloop dit keer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil serieus dat Dreetje terugkomt. Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd.
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil serieus dat Dreetje terugkomt. Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd.
Oh ja, dat is wat ik ook al zeiquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij heeft 3 dagen niet gepost en gelijk geven jullie hem zoveel aandacht.
Wat een einddwaas weer die TT jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die klojo van een TT heeft weer eens ruzie lopen maken natuurlijk. Fatale afloop dit keer.
Ik ben nu aan het teruglezen jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.
Kwam omdat hij zei dat hij maar 0.1 seconde langzamer was met sprinten op 30 meter dan het Wereldrecord.
Dit denk ik ook de hele tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Seems legitquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.
Kwam omdat hij zei dat hij maar 0.1 seconde langzamer was met sprinten op 30 meter dan het Wereldrecord.
Ja hij vond het gek dat we hem niet geloofdenquote:
Kan makkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kunnen we TT niet gewoon wegjagen? Hij praat toch alleen maar over de Tour.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kunnen we TT niet gewoon wegjagen? Hij praat toch alleen maar over de Tour.
Bied anders persoonlijk je excuses aan. Via whatsapp ofzo. Heb zijn nummer wel voor je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij verdient die aandacht. Ik kan het wel goed met hem vinden en hij blijkt nu ook nog eens retesnel te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Niet? Ik post af en toe nog wel eens een team of vraag iemand om mijn team af te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan makkelijk
Overigens heb ik jou nog nooit een fut gerelateerde post zien maken
Maar sorry he.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet? Ik post af en toe nog wel eens een team of vraag iemand om mijn team af te maken.
Hee Dionquote:
Niemand geeft een neuk om PSV. Kutclub.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar sorry he.![]()
Ik post ook over PSV trouwens, niet alleen de Tour. Verder wordt hier sowieso weinig meer over Fut gepost, ik ga mee in die ontwikkeling
Klopt, maar zonder die ginger is het hier best een beetje saai.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar sorry he.![]()
Ik post ook over PSV trouwens, niet alleen de Tour. Verder wordt hier sowieso weinig meer over Fut gepost, ik ga mee in die ontwikkeling
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee DionHoe bevalt je nieuwe crib? En is de kleine er al?
Mooi. en spannendquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Huisje bevalt prima![]()
Nee de kleine is er nog niet, over +- 4 weken begint het serieuze leven![]()
Ik denk niet dat dat de reden isquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt hier minder over FUT gepost omdat ik minder post.
Dankjequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi. en spannendVeel sterkte en geluk ermee iig
Weet je al wat het wordt?
hou even lekker je snater dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt hier minder over FUT gepost omdat ik minder post.
Noice. Over een paar jaar weer wat nieuw grut hier in het topic dusquote:
Lekker voetballen, je moet hem goed opvoeden ik zal een RKC shirtje opsturen.quote:
Altijd makkelijk wanneer de luiers op zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker voetballen, je moet hem goed opvoeden ik zal een RKC shirtje opsturen.
Heyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Altijd makkelijk wanneer de luiers op zijn
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dion, is dat zwembadje voor jou of gaan jullie een water birth doen?
quote:
kom yu-gi-oh battle houden dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee ok bedankt gr gr
Of Jizz Jerk rapidquote:
okquote:
Nee de reden is dat iedereen er een beetje klaar mee is, met deze FUTquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
Maar de reden dat hier minder over FUT wordt gepost is niet alleen omdat ik minder post (en lang niet altijd over FUT) maar ook omdat anderen die over FUT posten minder posten.
dit jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee de reden is dat iedereen er een beetje klaar mee is, met deze FUT
Wat is dezenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat het raar volk is in Waalwijk wist ik wel maar dat het zo erg was...
[ afbeelding ]
Ik ben nooit klaar met traden en silver packs openen. Wat het spel zelf betreft kan het wel kloppen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat waren we eigenlijk halverwege het jaar al.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet iedereen, nu is het wel echt bijna iedereenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat waren we eigenlijk halverwege het jaar al.
Maar op wie hebben ze dat geboden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Chelsea heeft 11.5 miljoen geboden plus David Luiz of Juan Mata.
Zeg het maar jongons
Rooney. Is afgewezen door manuquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar op wie hebben ze dat geboden?
Buttnerquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oh lolquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Luiz of Mata lijkt me nogal een verschil in waarde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
Godver ik wil Shrek niet in een Chelsea shirt zien en Mata niet in een Man Utd shirt
Dat betekent niet dat het helemaal klaar isquote:
hoezo nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het helemaal klaar is
Dikke kans op een vervolgbodquote:
Man Utd kan wel een speler als Mata gebruiken idd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Luiz of Mata lijkt me nogal een verschil in waarde.
Als ik Man U was geweest had ik het wel gedaan, 10 miljoen plus Mata
David Luiz ook welquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Man Utd kan wel een speler als Mata gebruiken idd.
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 17-07-2013 om 13:11:02Nieuw voor #PSplus vanaf 31/07; NFS: Most Wanted, Mafia II, Spec Ops: The Line, LEGO: LotR en When Vikings Attacks! http://t.co/55oVNCzhWZ reageer retweet
nicequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef Zhano het volgende:
twitter:PlayStationNL twitterde op woensdag 17-07-2013 om 13:11:02Nieuw voor #PSplus vanaf 31/07; NFS: Most Wanted, Mafia II, Spec Ops: The Line, LEGO: LotR en When Vikings Attacks! http://t.co/55oVNCzhWZ reageer retweet
Ik vond er echt geen reet aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicemafia 2 moest ik sowieso nog een keer spelen
mij werd ie juist aangeradenquote:
Eerder geklapt wordenquote:
Even afwachten, Westra's sterke stuk komt nog en hij wint niets op de anderequote:
Westra pakt misschien een halve minuut terug in het laatste stuk. Verschil is te groot denk ik, of De Gendt moet instorten. Maar gezien zijn 3e plaats in de eerste tijdrit, denk het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even afwachten, Westra's sterke stuk komt nog en hij wint niets op de andere
Jonge ik ben een baas dus we gaan niet dood.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij werd ie juist aangeraden
[..]
Eerder geklapt wordenGeen idee, ff kijken wanneer de andere 2 kunnen
We gingen laatst met zn 3en maar jij was er niet bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge ik ben een baas dus we gaan niet dood.
Die heb ik hier gisteren ook al voorbij zien komen tochquote:
Wefut linkjes als afbeelding gebruiken werkt helaas nog niet.quote:
Repostwaardigquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik hier gisteren ook al voorbij zien komen toch?
Blijft toch raar
Moet Fok! ff inbouwen dan..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wefut linkjes als afbeelding gebruiken werkt helaas nog niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even afwachten, Westra's sterke stuk komt nog en hij wint niets op de andere
Oké verschil tussen De Gendt en Westra in het laatste tussenpunt exact 30 secondequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Westra pakt misschien een halve minuut terug in het laatste stuk. Verschil is te groot denk ik, of De Gendt moet instorten. Maar gezien zijn 3e plaats in de eerste tijdrit, denk het niet.
Ja en De Gendt kan echt niet goed afdalen, wordt Close idd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Oké verschil tussen De Gendt en Westra in het laatste tussenpunt exact 30 secondeDit wordt close.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en De Gendt kan echt niet goed afdalen, wordt Close idd.
Maar ze gaan doe koers wss neutraliseren vanwege het onweer dat er komt
Wanneer heb je gemaild dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:50 schreef Reemi het volgende:
Hoster reageert niet op de vraag rond welk tijdstip de server overbelast werd. Lekker dan.
Roep mij dan of voeg mij toe op skype.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
We gingen laatst met zn 3en maar jij was er niet bij.
Psstquote:
10:00. Als ze je website blokkeren mogen ze dan wel even rap antwoorden lijkt me.quote:
Zou je wel denken ja. Welke hoster zit je nu bij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
10:00. Als ze je website blokkeren mogen ze dan wel even rap antwoorden lijkt me.
Rein ook langzamerquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Westra heeft toch lekker doorgereden
Alleen Izaguirre nu nog sneller en die kan goed dalenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
8e tussentijd na 13,5km en hij pakt ze allemaal weer terug
dat is best een redelijke linksback.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen Izaguirre nu nog sneller en die kan goed dalen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
http://youarenotaphotographer.com/page/4/
Serieus wtf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Suits:picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis meequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
http://youarenotaphotographer.com/page/4/
Serieus wtf
quote:
Ik kan het me niet voorstellen, het is namelijk een jankbal eerste klas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hier postte Pino112 vroeger toch? En die liep altijd als een malle te ragen?
Nee dat was een anderequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
quote:
Oja die heb ik ook wel eens gezienquote:
Van wie is dat mislukt hoofd nou eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook wel eens gezien
[ afbeelding ]
Die komt in de video neem ik aan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na zoveel silver packs heb ik dan eindelijk De Koef in een pack
Pino0 was dat geloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Coppercab, maar die wordt gebruikt als Dreetjequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Van wie is dat mislukt hoofd nou eigenlijk?![]()
Ik heb geen zin om terug te lezen
Helaas, ik ben nu geen video aan het opnemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die komt in de video neem ik aan?
Dat zou kut zijn, ik ben vrij als het goed is dus kan eindelijk eens een hele dag kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze willen morgen de etappe inkorten en maar 1x de alpe op![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:28 schreef Pino0 het volgende:
in sommige wedstrijden heb je alles tegen
overtredingen worden begaan en er word niet gefloten
terwijl de tegenpartij door kanker ea gewoon alles mee krijgt
publiekelijk onthoofden die kk ea topmannen
Iedereen, maar Pino0quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nja ik rage ook wel eens door FIFA hoor
Ik net nog. Gooide met mijn controller en de L1/L2 vlogen er afquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nja ik rage ook wel eens door FIFA hoor
Haha dat nog net niet, ik gooi niet met spullen. Ragen als Degjiquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik net nog. Gooide met mijn controller en de L1/L2 vlogen er afgelukkig heb ik m nog kunnen repareren
Ik heb deze Fifa al drie controllers kapot gegooidquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat nog net niet, ik gooi niet met spullen. Ragen als Degji
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Pino0 het volgende:
HET ZAL GODVERDOMME WEER IS NIET
IK VERDEDIG ELKE GODVERDOMME KUT VOORZET EN WEER IN DE LAATSTE MINUTEN SCOORT KK HERNANDES TEGEN FUCKING LUIZ 1.75M KLEIN KUT VENTJE
ALLE JEZUS ZEG FUCKING EA WAAROM DIE KK GESCRIPTE KK ZOOI ERIN HELEMALK K LEIP IK GA RAGE OP HET EA FORUM
FUCKING HELL WAAROM SCRIPTED STUFF IN EEN FUCKING SPORT SPEL????????????????????????????????????????????????????????
[ http://imageshack.us/photo/my-images/514/easuckszp6.jpg/ (copy/paste deze link) ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb deze Fifa al drie controllers kapot gegooid
Word je daar echt enthousiast van?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik nu aan het opnemen was was het mooi geweest om mijn reactie te horen want ik kreeg eindelijk een keer Umtiti in een pack (niet in forfortoe maar in fortrieonetoe)
Skklzquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn graveyard..
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn graveyard..
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn graveyard..
Dit is alleen vanaf Januari 2013.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds FIFA08 dezelfde controller.
Ik heb iedere maand een nieuwe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds FIFA08 dezelfde controller.
Valt wel mee. Ik zei alleen zijn naam hardop (maar niet zo hard dat iedereen het kon horen) In de video's ben ik tot nu toe ook nog niet heel enthousiast geweest.quote:
Haha heldquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn graveyard..
Ik hoorde wel een piepje in jouw stem toen je Oemtiti for for toe binnenhaalde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zei alleen zijn naam hardop (maar niet zo hard dat iedereen het kon horen) In de video's ben ik tot nu toe ook nog niet heel enthousiast geweest.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een piepje in jouw stem toen je Oemtiti for for toe binnenhaalde.
Die heb ik nooit binnengehaald, wel had iemand hem in 4-4-2 veranderd nadat ik hem had verkocht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een piepje in jouw stem toen je Oemtiti for for toe binnenhaalde.
twitter:VictorPalsson twitterde op woensdag 17-07-2013 om 14:04:01Just arrived in Arnhem, it stinks here! reageer retweet
Volgens mij had je toen wel een nat plekje in jouw onderbroek..quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit binnengehaald, wel had iemand hem in 4-4-2 veranderd nadat ik hem had verkocht.
Ik verwacht een kruisloos tijgerprintje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Wat voor onderbroek zou hij hebben? Een mooie witte mannenslip?
Ik denk een olifantje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik verwacht een kruisloos tijgerprintje.
Ik ga denk ik een golf 5 GTI kopenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eens even een rondje rijden in een Golf 6 GTI
Nee, toen was ik nog in het Nederlands filmpjes aan het opnemen dus die hele uitspraak van forfortoe was toen nog niet bekend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen wel een nat plekje in jouw onderbroek..
Deze is van mijn neef, ben een week op hun huis en honden passen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een golf 5 GTI kopen
En dan in de prak rijden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deze is van mijn neef, ben een week op hun huis en honden passen.
Maar kan het niet weerstaan om er niet even mee te gaan rijden.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik had een golf 5 FSI, heerlijke bak en ben toen overgestapt op Mercedes sportcoupequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deze is van mijn neef, ben een week op hun huis en honden passen.
Maar kan het niet weerstaan om er niet even mee te gaan rijden.
Ja, als student kan ik het nog niet financieren. Maar als hij deze wegdoet wil ik hem waarschijnlijk over nemen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een golf 5 FSI, heerlijke bak en ben toen overgestapt op Mercedes sportcoupe
Wat een bazenauto was dat en toen kreeg ik lease. Nu nieuwe baan dus weer op zoek naar een leuke.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk een olifantje.
[ afbeelding ]
Redelijk prijzige auto's trouwensquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, als student kan ik het nog niet financieren. Maar als hij deze wegdoet wil ik hem waarschijnlijk over nemen.
Geen idee van prijzen, ik zit nu te kijken naar een Golf 5 GTI uit 2008 ofzo. Met 50 op de teller want wil hem nog wel chippen. Prijs hangt zo tussen de 14 a 15 duizend euro.quote:
ongeveer 5k voor een GTI uit '85quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee van prijzen, ik zit nu te kijken naar een Golf 5 GTI uit 2008 ofzo. Met 50 op de teller want wil hem nog wel chippen. Prijs hangt zo tussen de 14 a 15 duizend euro.
Maar ik wil een recente, ergens mis ik mijn mercedes wel. Het was geen supersnelle maar wel een bazenautoquote:
Yep, half jaar gedaan en toen naar de sloop.quote:
50 op de teller is toch wel echt de max wat betreft het chippen of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee van prijzen, ik zit nu te kijken naar een Golf 5 GTI uit 2008 ofzo. Met 50 op de teller want wil hem nog wel chippen. Prijs hangt zo tussen de 14 a 15 duizend euro.
Dan is het nog rendabel ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
50 op de teller is toch wel echt de max wat betreft het chippen of niet?
Echt een lekkere bak, even snel wat landweggetjes gepakt hier.quote:
ik zou ook liever de nieuwe hebben hoor, maar de oude is gewoon tofquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar ik wil een recente, ergens mis ik mijn mercedes wel. Het was geen supersnelle maar wel een bazenauto
Baptiste is dit jaar ook al goed hoor pacehoertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel 8 gold IFs in dit TOTW. Ook een paar BraSilvers met 4* (Leonardo en Camilo) en een GK. Verder nog Toivio en de bronzes zijn niet echt goed op Moffat na, Jean-Baptiste wordt volgend jaar heel goed maar nu is hij dat nog niet.
Die CB van Blackpool bedoel je? O ja:quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Baptiste is dit jaar ook al goed hoor pacehoertje
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die CB van Blackpool bedoel je? O ja:Nergens voor nodig dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die CB van Blackpool bedoel je? O ja:denk je dat je grappig bent ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het over jean-baptiste
Mij een pacehoer noemen ook niet. Als je de bal kaatst, kun je hem terugverwachten. En wat weet hij nou van bronzes?quote:
[..]
Die CB van Blackpool bedoel je? O ja:Zelf gaan huilen als wij jou de uitvinder van de 7ATB noemen en dan zulke grapjes maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
ik heb drie maanden met een 352 MLS team gespeeld met hem erin, dus ik weet wel het een en ander vriendquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mij een pacehoer noemen ook niet. Als je de bal kaatst, kun je hem terugverwachten. En wat weet hij nou van bronzes?
Ik verlaagde me even tot jullie niveau. Verder slaat dat nergens op want het is pas 7 atb als je 3-5-2 speelt op ultra defensive en met verdedigende CDMs en een LM en RM.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelf gaan huilen als wij jou de uitvinder van de 7ATB noemen en dan zulke grapjes maken.
Jullie niveau?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verlaagde me even tot jullie niveau. Verder slaat dat nergens op want het is pas 7 atb als je 3-5-2 speelt op ultra defensive en met verdedigende CDMs en een LM en RM.
Jullie? Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verlaagde me even tot jullie niveau. Verder slaat dat nergens op want het is pas 7 atb als je 3-5-2 speelt op ultra defensive en met verdedigende CDMs en een LM en RM.
Ok dan is hij wel goed, mijn excuses.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb drie maanden met een 352 MLS team gespeeld met hem erin, dus ik weet wel het een en ander vriend
Sommige mensen maken dat soort grappen wel vaker. Dit was ook een grap.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie niveau?
Meneertje voelt zich boven de rest verheven sinds hij streetcredz heeft voor zijn bronze skills.
iemand die jazz jack rabbit speelt neem je toch niet serieusquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie niveau?
Meneertje voelt zich boven de rest verheven sinds hij streetcredz heeft voor zijn bronze skills.
Ik vind dat gewoon leuk, ik speel het al 10 jaar lang (10 jaar geleden kregen we ook internet)quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand die jazz jack rabbit speelt neem je toch niet serieus
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon leuk, ik speel het al 10 jaar lang (10 jaar geleden kregen we ook internet)
Nergens voor nodig dit. Ik ben trouwens 23.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij zegt 24 ofzo. Maar op mij komt hij over als 15.
Zo oud schat ik hem ook ongeveer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Reemi het volgende:
Ik heb trouwens DM-contact gehad met Greetje. Ze maakt het goed.
Dit soort opmerkingen getuigt ook niet echt van volwassen gedrag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook een DM van Sneetje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Reemi het volgende:
who the F is greetje ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Reemi het volgende:
Zus van Dreetje.quote:
Het ging een keer toevallig over jou en ik vroeg het me gewoon af. Geen problemen met je verder hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zelf ook niet het idee dat ik 23 ben. Eerder 18. Maar ik vind het jammer dat mensen die hier normaal niks over mij posten ineens dingen gaan zeggen omdat ik een keer een flauwe grap maak (die niet eens serieus was bedoeld)
Laat gaan joh. Soms deel je uit, en soms incasseer je watquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zelf ook niet het idee dat ik 23 ben. Eerder 18. Maar ik vind het jammer dat mensen die hier normaal niks over mij posten ineens dingen gaan zeggen omdat ik een keer een flauwe grap maak (die niet eens serieus was bedoeld)
Ik gedraag me als een 12 jarige.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
zo ziet de zus van dreetje er echt niet uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zus van Dreetje.
[ afbeelding ]
Zou haar wel doen.
Nog lekkerder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo ziet de zus van dreetje er echt niet uit
Nee want hij komt wel weer terug. Het moet gewoon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu Greetje hier niet meer komt mogen de foto's van zijn zus ook vrij geplaatst worden?
Zullen we naar Andijk gaan en hem opzoeken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want hij komt wel weer terug. Het moet gewoon.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
Eigenlijk zijn wij allemaal trieste figuren. De ene speelt JJ2 en kan niet staand plassen. De ander stopt al z'n vrije tijd in een website die de helft van de tijd niet te bereiken is en weer anderen zijn de hele dag virtuele pakketjes aan het openen in de hoop dat ze iets krijgen zodat ze hun virtuele muntjes weer terug verdienen. Nee, het is een droeve bedoening hier.
Neem de downer uit dit filmpje. Hij heeft een eigen restaurant en is waarschijnlijk socialer dan alle posters op dit forum bij elkaar. Ik ben geïnspireerd geraakt.
http://www.dumpert.nl/med(...)restaurant_ever.html
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een kale dikke eenzame man die wow speelt met kleine kinderen.
Daar ga ik verder niet op in.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is degene die niet staand kan plassen?![]()
![]()
DS2..quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is degene die niet staand kan plassen?![]()
![]()
Hardop lachen hierquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DS2..
Hij heeft nu net deze voor zijn verjaardag gekregen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
z'n broer ook niet he, muur zat onder toen hij het een keer probeerde toch?(ja srs)
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vroeger wel geprobeerd maar dat ging niet goed. En mijn broer piste altijd tegen de muren op dus dat wil ik voorkomen.
quote:
Schiet niet echt op anders...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, tuurlijk fietst hij door. Zou wat zijn als hij af zou stappen
Haha gekke Bauke dat hij dan afstapt en dan omdraait en dan de andere kant op fietst. Dat zou wat wezenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, tuurlijk fietst hij door. Zou wat zijn als hij af zou stappen
Ze is blond hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zus van Dreetje.
[ afbeelding ]
Zou haar wel doen.
Net zoals die trol van Suitsquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit. Maar wel zwaar overhyped hier hoor
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pics van zus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toch zou ik het wel doen voor een nachtje denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Parijs is nog ver zeggen ze altijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
Geen podiumplekken waarschijnlijk. Maar tochIk hou niet van wielrennen maar heb wel genoten van deze tour dankzij ten Dam en Mollema
Ja, zeker weten. Maar het is net als een vrouw tegenkomen in de haven. Dan geil je daar vrij snel op, omdat je een vrouw daar niet verwacht. Zie je haar in een drukke kroeg, dan kijk je er niet eens naar om, omdat er dan veel meer vrouwen rondlopen die vele malen lekkerder zijn. Hier heb je het zelfde effect. Een foto van een vrouw brengt hier de mannenhoofden nou eenmaal wat sneller op hol.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch zou ik het wel doen voor een nachtje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |