PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik zag hem op 1 staan bij punt 2 dus ging eens zoeken bij punt 1. Daar stond hij op 1.23 achter Westra en nu heeft hij 1.19 voor na de afdalingquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol Roy Curvers gaat als de brandweer
Ja kan niet kloppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag hem op 1 staan bij punt 2 dus ging eens zoeken bij punt 1. Daar stond hij op 1.23 achter Westra en nu heeft hij 1.19 voor na de afdaling
Sneetjevoordreetje ik moest gewoon hardop lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#SneetjevoorDreetje
Tot 's avonds laat koekeloert ie gewoon mee hoor
[ afbeelding ]
Zegt meer over jullie dan over hem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#SneetjevoorDreetje
Tot 's avonds laat koekeloert ie gewoon mee hoor
[ afbeelding ]
Die mag je van mij wel uitleggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zegt meer over jullie dan over hem.
Hij heeft 3 dagen niet gepost en gelijk geven jullie hem zoveel aandacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die mag je van mij wel uitleggen
Die klojo van een TT heeft weer eens ruzie lopen maken natuurlijk. Fatale afloop dit keer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil serieus dat Dreetje terugkomt. Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd.
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil serieus dat Dreetje terugkomt. Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd.
Oh ja, dat is wat ik ook al zeiquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij heeft 3 dagen niet gepost en gelijk geven jullie hem zoveel aandacht.
Wat een einddwaas weer die TT jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die klojo van een TT heeft weer eens ruzie lopen maken natuurlijk. Fatale afloop dit keer.
Ik ben nu aan het teruglezen jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.
Kwam omdat hij zei dat hij maar 0.1 seconde langzamer was met sprinten op 30 meter dan het Wereldrecord.
Dit denk ik ook de hele tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij heeft 3 dagen niet gepost en gelijk geven jullie hem zoveel aandacht.
Seems legitquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een discussie, daarin heb ik iets gezegd wat nogal uit het verband is getrokken en wat hij zich heel persoonlijk opnam. Dat was niet mijn bedoeling om hem te beledigen en heb ik mijn excuses voor aangeboden, echter vond hij dat hier op het hele forum toch alles wat hij zei niet geloofd werd.
Kwam omdat hij zei dat hij maar 0.1 seconde langzamer was met sprinten op 30 meter dan het Wereldrecord.
Ja hij vond het gek dat we hem niet geloofdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |