Kom op zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef indaha het volgende:
Het gaat vast helemaal goedkomen want jullie zijn allemaal lekker gek en lief![]()
![]()
Krijgen we wel een update wie het beste kan rollebollen
Ik geloof je direct, zonder enig twijfelmomentquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds elke meet (met dezelfde mensen) en het leuke is: het valt altijd 100% mee en dat is elke keer weer een verrassing
Owkee, ik moet echt iets gaan doen aan die drie hersencellen van me. Ze doen raar
Maar het is echt waar
Nou ja, ze zijn gewoon leuk. Met hun eigen eigenaardigheden en fratsen. Als je dat wel prima vindt en er niet mee zit dat zij het wel best vinden dat jij ook lovable bent om wie je bent, dan zal het allemaal wel goedkomen. Uiteraard geldt dat ook voor mij, maar dat zeg je wat moeilijk over jezelf. Maar heus, het zijn moppies
gaat over bakken en is op ned 2 dacht ik. Is een engels format.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Laysa het volgende:
Ik geloof je direct, zonder enig twijfelmoment
Respect! Ik heb sinds kort iets nieuws: blaren. Ik was heus van plan te gaan oefenen voor zoiets als 30km, maar het trainingsschema ligt even op z'n kontquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Laysa het volgende:
Ondertussen heeft schoonpaps deze dag ook goed uitgelopen...op naar dag 3
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Laysa het volgende:
Ondertussen heeft schoonpaps deze dag ook goed uitgelopen...op naar dag 3
Ik had gerust een dagje of 4 met hem mee mogen lopen...maar dat kan ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Respect! Ik heb sinds kort iets nieuws: blaren. Ik was heus van plan te gaan oefenen voor zoiets als 30km, maar het trainingsschema ligt even op z'n kont
Ja jij natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Kom op zeg
Dat kun jij van tevoren toch wel bedenken! Gekkerd
Heb ik vorige week voor het eerst gezien en is idd erg leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaat over bakken en is op ned 2 dacht ik. Is een engels format.
Zeker met dit weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb ik vorige week voor het eerst gezien en is idd erg leuk![]()
Laysa wat goed van je schoonvader
mijn favo ging er uit vorige weekquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb ik vorige week voor het eerst gezien en is idd erg leuk![]()
Laysa wat goed van je schoonvader
Gaat dit over de vierdaagse?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had gerust een dagje of 4 met hem mee mogen lopen...maar dat kan ik niet![]()
![]()
En vrijdag loopt schoonmams met hem mee dus ik ga wel aan de st anna staan...gewoon voor hun...en dan loop ik een richting naar links op om te kijken of ik bekenden zie...omdat dat kan
Oh, dus toch... je had het zo makkelijk over 'een dagje of vier meelopen'... denk dat niemand dat zomaar kanquote:
Ik denk dat ook niet...Het is meer van als ik het leuk had gevonden dan was het voor hem geen probleem geweestquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dus toch... je had het zo makkelijk over 'een dagje of vier meelopen'... denk dat niemand dat zomaar kan
Het lijkt me wel tof om het ooit een keer te doen. Als ik conditie heb of zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet...Het is meer van als ik het leuk had gevonden dan was het voor hem geen probleem geweest
Ik wil dat ooit ook nog doen. En de Alp op fietsenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof om het ooit een keer te doen. Als ik conditie heb of zo
Mijn man wil dat ook nog ooit doen maar dan lopend de Alp opquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit ook nog doen. En de Alp op fietsengewoon om te bewijzen dat dat kan met een hartkwaal.
Ben meer een fietser dan een loper eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man wil dat ook nog ooit doen maar dan lopend de Alp op
Jij past ongetwijfeld prima bij ons zooitje ongeregeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
o god...Nu maar hopen dat ik niet tegen val
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij past ongetwijfeld prima bij ons zooitje ongeregeld
Gaat je vast 200% meevallen achteraf
Anders halen we je opquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En nu is mijn schoonmoeder ook op de hoogte dus 2 moeders die me richting friesland schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |