Het is zelf een Vogelaarwijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:20 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Paddepoel ken ik, wat een pauperplek is dat. Ook dat antikraak gebouw dat later gesloopt werd.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef wenfer2 het volgende:
Poll: Welke stad is de grootste aids van Nederland?
• Almere
• Amsterdam-Zuidoost
• Leeuwarden
• Zoetermeer
• Heerlen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Flevoland is gewoon een polder. De oostvaarderplassen schijnen erg mooi te zijn. Almere en Lelystad zijn twee nieuwbouwsteden en missen daarom een ziel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 05:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben gelukkig nog nooit in Flevoland geweest.
Anders Helmond wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:20 schreef HSG het volgende:
AlmereDe grootste pauperstad van Nederland.
Purmerend vergeet je nogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef getfitbysmith het volgende:
Almere samen met Zoetermeer de grootste paupersteden van Nederland
Pauperplek inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:06 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Purmerend-Zuid vergeet je nog
Ik mis Rotterdam in de opties.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef wenfer2 het volgende:
Poll: Welke stad is de grootste aids van Nederland?
• Almere
• Amsterdam-Zuidoost
• Leeuwarden
• Zoetermeer
• Heerlen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bijlmer ziet er zeker goed uit. Almere is een grote vinexwijk, als ik daar moest wonen snee ik mijn polsen door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef raptorix het volgende:
Almere is qua omgeving best mooi, enorm groen en goede huizen, zelfde geld trouwens tegenwoordig voor Bijlmer, was er zondag nog, en dat ziet er bovengemiddeld goed uit.
Daar noem je een rijtje zeg. Ben in al die plaatsen geweest en inderdaad het is daar verschrikkelijk. Ik zou Den Helder en Venlo nog toe willen voegen, daar is het ook zo'n troosteloze bende.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef niels0 het volgende:
Almere, Lelystad, Spijkenisse, Terneuzen, Zoetermeer... Allemaal even erg.
Maar dit zitten voornamelijk in Wesselerbronxquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:07 schreef bouwesuperman het volgende:
Enschede zit ook vol met allemaal van die asociale importnederlanders
quote:
Geweest ja, in Spijkenisse zelfs getogen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar noem je een rijtje zeg. Ben in al die plaatsen geweest en inderdaad het is daar verschrikkelijk. Ik zou Den Helder en Venlo nog toe willen voegen, daar is het ook zo'n troosteloze bende.
Nee dat is Helmond al.quote:
Wilders komt uit Venlo, dat zegt op zich al wel genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geweest ja, in Spijkenisse zelfs getogen.M'n broer, zus en moeder wonen er nog steeds.
Den Helder is ook erg inderdaad. Ik heb er vaak moeten overnachten. Venlo ken ik dan weer niet, maar ik geloof dat dat maar beter is ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |