Veel hipsters, was er toevallig afgelopen weekend.quote:
Ja, geen idee. Mensen willen er graag wonen. Ik zou ook niet zo snel 200k+ betalen voor 40m2, maar mensen betalen het hè. In Almere kan je daarvoor waarschijnlijk een gezinswoning kopen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Veel hipsters, was er toevallig afgelopen weekend.
Dit, geboren en getogen Almeerder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Almere is best een aardige stad als je inderdaad door het volk wat daar rondloopt heen kunt kijken.
en dat, mijn koopwoning, 140m2, 171kquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Mensen willen er graag wonen. Ik zou ook niet zo snel 200k+ betalen voor 40m2, maar mensen betalen het hè. In Almere kan je daarvoor waarschijnlijk een gezinswoning kopen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Robophatt het volgende:
Volgens mij ben ik echt nog nooit in Almere geweest.
Prima woning voor een ambtenaar ja.quote:
word ook eens tijd dat ik dat aanpas, al dik 3 jaar geen burgerwerker meerquote:
Van ambtenaar gepromoveerd naar IT'er. Goed werck manG!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef ShinzoZ het volgende:
[..]
word ook eens tijd dat ik dat aanpas, al dik 3 jaar geen burgerwerker meer
http://iwiapm.hyves.nl/quote:
quote:Ik woon hier sinds ik 6 maanden was. En heb super veel schatjes leren kennen in Almere. En wil hun nooit meer kwijt <3
Almere is gwn beter:heartbounce:
quote:Dewi.
ik werd almeerse kakker genoemd door een boer. Sukkeltje.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Randstad
Groetjes,
De rest van Nederland
Groningen is een mooie stadquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef pussycatdoll het volgende:
Groningen, paddepoel![]()
Assen, Assen-oost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |