Kom volgende keer even bij mij langs. Zal ik je het tegendeel bewijzenquote:Daarnaast heb ik gisteren niemand gesproken die niet als een halve Marokkaan
Dat moet er toch iets anders zijn waarom jij het bij hem uithoudt. Ik kan wel een suggestie doen maar dan ga ik in banaliteiten vervallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:10 schreef secondelijm het volgende:
Bizar inderdaad hoeveel blanken daar een Surinaams accent hebben. Een Almeerse vriend van mij (lichtblond haar, blauwe ogen) heeft dat ook, inclusief een zeer beperkte woordenschat, en ik moet zeggen dat ik me wel 's voor 'm schaam als we in gezelschap van anderen zijn die wel gewoon beschaafd kunnen praten en het enige wat hij uit weet te kramen zijn dingen als 'kk vet', 'kk hoog', 'kk moeilijk'Die gast is al 25
Mwah...'t bij hem uithouden...ik spreek 'm hoogstens 10x per jaar, is goed te doen hoor, los van z'n taalgebruik is 't een aardige gozer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit geweest in Almere, niet van plan ook, zou niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben.
[..]
Dat moet er toch iets anders zijn waarom jij het bij hem uithoudt. Ik kan wel een suggestie doen maar dan ga ik in banaliteiten vervallen.
Ow, ik las het verkeerd. Het is 'een vriend' niet jouw vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:15 schreef secondelijm het volgende:
[..]
Mwah...'t bij hem uithouden...ik spreek 'm hoogstens 10x per jaar, is goed te doen hoor, los van z'n taalgebruik is 't een aardige gozer.
Juistquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, ik las het verkeerd. Het is 'een vriend' niet jouw vriend.
Nog nooit in Den Helder geweest?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:20 schreef HSG het volgende:
AlmereDe grootste pauperstad van Nederland.
Gezien het een broeinest is voor bepaalde artiesten is dat voor mij alleen al een reden om te pleiten om er een hele hoge muur omheen te bouwen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:29 schreef DW457 het volgende:
Volendam is btw nog veel erger. Allemaal van die opgeschoten jochies met ouders die te veel geld hebben. Dat hele dorp lijkt wel gevuld te zijn met kermisvolk.
T staat al netjes in een soort van quarantaine vanwege de uitgestrekte weilanden die eromheen liggen aan de ene kant en t water aan de andere kant.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien het een broeinest is voor bepaalde artiesten is dat voor mij alleen al een reden om te pleiten om er een hele hoge muur omheen te bouwen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:20 schreef HSG het volgende:
AlmereDe grootste pauperstad van Nederland.
Hippe buurtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef Fides het volgende:
Goh, was totaal niet te voorspellen dat er in de hippere/duurdere buurten van Amsterdam minder tuig rondloopt dan in Almere.
Veel hipsters, was er toevallig afgelopen weekend.quote:
Ja, geen idee. Mensen willen er graag wonen. Ik zou ook niet zo snel 200k+ betalen voor 40m2, maar mensen betalen het hè. In Almere kan je daarvoor waarschijnlijk een gezinswoning kopen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Veel hipsters, was er toevallig afgelopen weekend.
Dit, geboren en getogen Almeerder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Almere is best een aardige stad als je inderdaad door het volk wat daar rondloopt heen kunt kijken.
en dat, mijn koopwoning, 140m2, 171kquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Mensen willen er graag wonen. Ik zou ook niet zo snel 200k+ betalen voor 40m2, maar mensen betalen het hè. In Almere kan je daarvoor waarschijnlijk een gezinswoning kopen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Robophatt het volgende:
Volgens mij ben ik echt nog nooit in Almere geweest.
Prima woning voor een ambtenaar ja.quote:
word ook eens tijd dat ik dat aanpas, al dik 3 jaar geen burgerwerker meerquote:
Van ambtenaar gepromoveerd naar IT'er. Goed werck manG!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef ShinzoZ het volgende:
[..]
word ook eens tijd dat ik dat aanpas, al dik 3 jaar geen burgerwerker meer
http://iwiapm.hyves.nl/quote:
quote:Ik woon hier sinds ik 6 maanden was. En heb super veel schatjes leren kennen in Almere. En wil hun nooit meer kwijt <3
Almere is gwn beter:heartbounce:
quote:Dewi.
ik werd almeerse kakker genoemd door een boer. Sukkeltje.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Randstad
Groetjes,
De rest van Nederland
Groningen is een mooie stadquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef pussycatdoll het volgende:
Groningen, paddepoel![]()
Assen, Assen-oost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |