abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129031012
quote:
5s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:44 schreef nietzman het volgende:
http://www.ifixit.com/Gui(...)ve+Replacement/816/1

Deze of is het een MacBook Pro?
Het is een MacBook Pro ja. Online is er wel een filmpje te vinden (youtube) waar uitgebreid uitgelegd wordt hoe je die disk eruit moet halen (en het befaamde zwarte kabeltje die veel problemen kan veroorzaken) maar ik heb momenteel geen andere harde schijven om in die Mac te zetten. (En ik denk niet dat die Mac-schijf in mijn hele oude windows pc past)
Failure is success if we learn from it.
  woensdag 17 juli 2013 @ 07:15:59 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129033898
Aan de onderkant staat een A nummer, bestaand uit 4 cijfers.

Ga naar ifixit.com en zoek daar naar dat nummer en zoek naar de geen die jij hebt. Dan zie je zo hoe je de HDD moet vervangen.

Let op dat je een niet te grote HDD terug plaatst! Want de kans bestaat dat die niet herkend gaat worden.

Ik adviseer je om de HDD te vervangen voor een 120GB ssd van samsung. Is je macbook ook meteen een stuk sneller.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129035456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef VeniVidiViciV het volgende:

Geen idee, laptop is al een tijdje oud (4/5/6 jaar oid?)
Dan KAN het zoals eerder genoemd je HD zijn alleen als dat echt zo is,dan had je dokter dit ook gemeld bij de controletest. Anderzijds kan het ook zijn dat je misschien per ongeluk iets (mapje) heb weggegooid waardoor je dit dus krijgt.

Ik meen mij te herinneren dat ik dit ooit op een "Pismo" laptop van Apple had met OS9, en bij de startup een vraagteken kreeg wat inhield dat het OS(mapje) niet werd gevonden.

Hier vond ik mijn oplossing. :s)

Kijk anders even op andere Apple fora of dit probleem zoals jij dat omschrijft vaker voorkomt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 09:52:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')