Kut, is dat nu? Fred heeft de tvquote:
oh gruwelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
De meldingen zitten aan de verkeerde kant.
[ afbeelding ]
Da's nuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, is dat nu? Fred heeft de tv![]()
Of is het een herhaling?
Ik ben nog met mijn vakantiebandje bezigquote:
Oh zo heb ik er ook ooit eentje gekendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand op Bjoetielab die Kicky heet
Weet ik veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh zo heb ik er ook ooit eentje gekendKomt ze uit de noordelijke regionen?
Wat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ze heeft er een naamketting van. Het staat naast iemand die een naamketting heeft voor haar overleden dode kat
Het stomme is dus, ik had dat laatst ook op m'n NL Feestboek, maar toen weer niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Respect jonge, ze had die kat al zeven maanden! Ze was er kapot van!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een naamketting voor mijn overleden vlooienplaag
Irri!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een naamketting voor mijn overleden vlooienplaag
Ik krijg jeuk van het "vind ik leuk".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Irri!!
Maar waarom heb je de engelse versie eigenlijk? (afgezien van dat je de taal prima spreekt enseauw)
True that...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van het "vind ik leuk".
Je moet eerst een vergunning aanvragenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
True that...
Kan je zomaar omschakelen naar de Engelse versie?
Jup. Je kan 'm zelfs op de kop zetten of in piratenengels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
True that...
Kan je zomaar omschakelen naar de Engelse versie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden deze mensen niet mogen batsen voor ze getrouwd zijn?
Daarna zou het ook verboden moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
HUUUUUUUUUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
een complete review voor een liga reep
+1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarna zou het ook verboden moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag bijna niet dat het nep was
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook hele mooie natuurlijke clipin extensionsWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag bijna niet dat het nep wasJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Is ze ook zwanger?quote:
Niet dat ik het kan zien. Maar haar zus is diegene hierboven die met die foetus getrouwd is, dus het bevestigd het idee dat ze van de heer niet mogen batsen voor het huwelijkquote:
De rel komt nog niet op gangquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kon het niet laten
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
Ik ga NIET googlen wat dat is damnit. Dan weet ik alweer dat ik met gillende honger m'n nest inga ķf nog een extra reep chocolade naar binnen prop uit frustratie dat ik dat niet hebquote:
Zo ja, dan ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik deze trend gemist?![]()
http://instagram.com/p/bgEPzpITI-/
Ik ben een vuige metaller, dus och.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ben >30 dus dan telt het denk ik niet
Ermahgerd, dan ben ik dubbel belastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een vuige metaller, dus och.
Tevens een hipster, want jij had een kindle voordat het cool wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een vuige metaller, dus och.
Ik heet geen IJs, maar ik kan wel iets met photoshopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
IJs, deed jij nou wel eens dingen met fotosoep?
Nah dat was ook niet de intentie, maar fuck wat een lillik shirtquote:
OHJA! Nou kijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heet geen IJs, maar ik kan wel iets met photoshop
*WIJST VOL TROTS OP DE TETTENBANNER*
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tevens een hipster, want jij had een kindle voordat het cool was
klinkt als een bepaalde knip en plak layer waarvan de naam me even ontschoten is. Zit links onderaan, een cirkeltje...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OHJA! Nou kijkIk was dus aan het photoshoppen en toen rende er een kat over mijn toetsenbord (what else is new
) en sindsdien geeft 'ie alles in mijn foto dat te licht (overbelicht/onderbelicht, whatever) is niet weer in de daadwerkelijke kleur, maar rood. Dus nu heb ik allerlei pics van lampen ed die juist zo horen, maar ik kan ze niet goed soepen omdat ik door die rode vlekken niet zie hoe het er daadwerkelijk uitziet
HOE krijg ik dat uit?
Mijn antwoord is soortgelijk. Daar moet je iets aan en/of uit zettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als een bepaalde knip en plak layer waarvan de naam me even ontschoten is. Zit links onderaan, een cirkeltje...
Mask?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als een bepaalde knip en plak layer waarvan de naam me even ontschoten is. Zit links onderaan, een cirkeltje...
Is dat ook als je raw bewerkt? Ik kan namelijk een boel knoppen niet gebruiken als ik in het schuifjes-scherm met raw zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is een app? Want dan ga ik ff zoeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een soort triviant maar dan anders. Best leuk!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat is een app? Want dan ga ik ff zoeken.
Ik speel nog steeds WF trouwens
QB staat er... Groen en oranje blokjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik typ op de play store "qui" en ik krijg als suggesties: Quiz battel, Quiz batlle en Quiz bettle
Ik zie er meerdere Skjoe, hoe ziet het icoontje eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met velen dank aan Max
3!
eau. Geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Dat is het niet, probleem is dat dat knopje wat jij zegt alleen te openen is nádat ik het raw-bestand daadwerkelijk heb geopend en in dát scherm doet het probleem zich niet meer voor
Hiero is het probleem dus, maar kan ik niet bij de menu's en de knoppen aan de zijkant:
[ afbeelding ]
En hiero kan ik wél bij die knopjes en menu's, maar is er dus geen probleem meer:
[ afbeelding ]
Met velen dank aan Max
als je het maar filmtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Suf he?Ik denk dat ik maar gewoon katten op mijn laptop ga flikkeren tot het weer weg is
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Dat is het niet, probleem is dat dat knopje wat jij zegt alleen te openen is nádat ik het raw-bestand daadwerkelijk heb geopend en in dát scherm doet het probleem zich niet meer voor
Hiero is het probleem dus, maar kan ik niet bij de menu's en de knoppen aan de zijkant:Ik werk nooit in Raw, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met velen dank aan Max![]()
Het lijkt erop dat de highlights geselecteerd zijn, maar hoe je dat dan weer uitzet...
Foto gewoon opnieuw openen helpt niet?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Lol, waarschijnlijk is dat heel lastig met al dat rondspattende bloed wegens levend gevild worden enzoquote:
Ow, weer zo'n spel met een maximale speeltijd. Dat heb ik een beetje opgegeven, ik wil spelen als ik er zin in heb.quote:
zeikerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow, weer zo'n spel met een maximale speeltijd. Dat heb ik een beetje opgegeven, ik wil spelen als ik er zin in heb.
Dat vind ik zo fijn aan drawsomething, je spel blijft rustig 100 dagen staan
Jaquote:
Ik bedoel autoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Default instelling al geprobeerd? (eerste foto)
zeikerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil zelf bepalen wanneer ik speel![]()
Is de reden dat ik zowel met WF als Rumble genokt ben
Default heeft alleen betrekking op de schuifjes die je ziet. Als ik zeg maar de belichting en het contrast enzo verander en ik druk op default gaat 'ie weer terug naar 'as shot' zeg maar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Default instelling al geprobeerd? (eerste foto)
Ow, wacht, auto is de tegenhanger van default, als ik auto indruk gaat photoshop zelf de belichting enzo instellenquote:
Ik kan zulke spelletjes niet, ik haal me nog levendig voor de geest hķe slecht ik wel niet was met rumblequote:
quote:
Jouw achteraf-hartje-post zodat ik zeker weet dat je me nog lief vindtquote:
dit is feitjeskennis!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan zulke spelletjes niet, ik haal me nog levendig voor de geest hķe slecht ik wel niet was met rumble
Er komt een nieuwe film aan met Woody Harrelson én dat joch uit Zombieland, maar wélke was het nou ook al weer..quote:
goed hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Jouw achteraf-hartje-post zodat ik zeker weet dat je me nog lief vindt![]()
Jij weet hoe je met autisten om moet gaanquote:
hoe heet je daar?quote:
Never mind! Gevondenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmmm.. Kun je het met één hand spelen?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, now you see me! Die wil ik wel zien hoor, Woody Harrelson, God aka Morgan Freeman, Michael Caine en dat jong van Zombieland in één filmOver goochelaars die een bank overvallen
quote:
Hij zit in het rijtje mensen wat ik een paar tikken wil verkopen om onduidelijke redenenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
You know me so well
Molo, ik heb geen fucking clou of hij dood gaat, en dat hij raar praat was me niet opgevallen (hoewel dat nu ongetwijfeld gaat veranderen)
Ah, dat is eh, lastig, als je die film zou willen kijken welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij zit in het rijtje mensen wat ik een paar tikken wil verkopen om onduidelijke redenen
Komt denk ik door de (overigens erg leuke) film Candyland waar hij hoofdrol in heeft als opperkneus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, dat is eh, lastig, als je die film zou willen kijken wel
Nooit van gehoord, ik mijd al die takkespelletjesquote:
Ik ook niet, maar ze hadden het er net overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ik mijd al die takkespelletjes
Ik doe niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd doen jullie hetnu ook allemaal met elkaar??
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is zo'n aidsnummerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
En ineens zag ik je lopen, en ik dacht.......
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn naam is haasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zekers, daarom plant ik even dit liedje in jouw hoofdquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef Incantrix het volgende:
JA ECHT
Welterusten mopjes. Ik hoop écht op een doorslaapnacht, ik zit er wel een beetje doorheen atm. On the bright side: mijn dochter heeft nu twee (TWO! ZWEI!) tanden om mij mee te bijten
Fuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers, daarom plant ik even dit liedje in jouw hoofd
Lekker dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
Ik had toch verteld van die invaller die per ongeluk mijn sleutel (van ALLES op werk!!!) had meegenomen en verzuimd had mij daarover in te lichten toen ze er thuis achter kwam?
Die heb ik er vandaag dus op aangesproken, ze vond het maar gek dat ik ernstig boos én teleurgesteld was, waardoor ik haar volledig uitgekafferd heb.
Kids these days
Logica! Ik zou daar ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
Ze was er donderdagavond achter gekomen en dacht dus "oh, ik neem m dinsdag als ik er weer ben wel weer mee"
Echt, wat een dom wicht, ik snap dat gewoon niet, ergo, ik ben nog steeds pissig
Ik voel me domquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe heet jij op QB?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik faal zoooo hard in de blauwe vragen, en geel is ook zwak.
Oh hai trouwens.
nodig jij Dwyn maar uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voornaam en de 3 letters van voorzetsels en achternaam.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voornaam en de 3 letters van voorzetsels en achternaam.![]()
Weet iemand dit toevallig?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
Dat P2 seductive zand lakje kun je zeker echt alleen in deutschland kaufen?
P2 is alleen in Deutschlandquote:
Shoppen, duh!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Sind Sie erfreunded mit den Deutsche Leute, frau Dwyn???
Was mussen Sie etwas anders im Deutschland?
Ik ga mee met vrienden die boodschappen gaan doen in Duitslandquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Sind Sie erfreunded mit den Deutsche Leute, frau Dwyn???
Was mussen Sie etwas anders im Deutschland?
Hoi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dicht genoeg bij Duitsland wonen om er even langs te gaan.
Ik wil het ook
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga mee met vrienden die boodschappen gaan doen in Duitsland
Haha. Ik heb alleen helaas zelf geen auto! Anders stond ik met 20 minuten in Oberhausen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh, zit me nu te bedenken dat jij heul niet zo gek ver van Duitsland af woont
Ik denk altijd aan omgeving Utrecht bij jou, om een of andere reden
VERHUIZEN!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
FUUUUU, ik kom een stopcontact te kort.
Naaisssss. Als jij afgestudeerd bent (dat duurt niet zo lang meer toch?), blijf je daar dan wonen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha. Ik heb alleen helaas zelf geen auto! Anders stond ik met 20 minuten in Oberhausen.
Ik ga wel eerst hier zoeken ja! Ik woon hier goedkoop dus zou wel het handigst zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Naaisssss. Als jij afgestudeerd bent (dat duurt niet zo lang meer toch?), blijf je daar dan wonen?
Even een compleet andere vraag
Kijk, das helemaal mooiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst hier zoeken ja! Ik woon hier goedkoop dus zou wel het handigst zijn.
Eerst moet school af.quote:
Prioriteiten jonge!quote:
Morgen langs de mediamarkt voor een grotere stekkerdoos.quote:
Gij fout wijf, ik hou van uw smaakquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Want nu kan m'n wereldbollamp niet aan. #firstworldproblems
quote:
Gij hipsterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Hij kon wel aan, maar m'n videorecorder neemt het contact in nu.
Toffe stad en prachtige omgevingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Dwyn het volgende:
Ik hou wel van Arnhem. Op die klote heuvels na.
Videorecorder?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Hij kon wel aan, maar m'n videorecorder neemt het contact in nu.
Ja, bossen hebben we genoeg!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Toffe stad en prachtige omgeving
Ik was een keer verdwaald in de bossen daar met collega, op zoek naar locatie voor lezing, omdat zij de TomTom weigerde aan te zetten![]()
![]()
Was emoslinger waardig, maar wel veel mooie plekjes onderweg gezien
Ik heb wel een hele matige wayfarernamaakzonnebril.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een wereldbollamp, een videorecorder en een 3 jaar oude kindle.
Wanneer ga je een hipsterbril kopen?
Ik wil later als ik groot ben een oud spookhuis in de bossen daarquote:
Volgens mij heeft Ren zoiets voor de Kavia'squote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=280502659030
![]()
Hipsterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele matige wayfarernamaakzonnebril.
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil later als ik groot ben een oud spookhuis in de bossen daar
Ook in pantâh print?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ren zoiets voor de Kavia's
Godsamme, dat heeft Fred niet eensquote:
Voor erbij he, naast mijn huis hier, een hutje in Zweden en een kotje in Brabant of zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nice!
Op zich vind ik dit wel een fijne buurt, maar een normaal huis is hier helaas niet te betalen!
Neuh, ze heeft dat ding gewonnenquote:
Hij was van m'n opa.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, dat heeft Fred niet eens
(hij heeft wel 300 LP's trouwens)
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor erbij he, naast mijn huis hier, een hutje in Zweden en een kotje in Brabant of zo
Onrealistische dromen
Ik heb 'm al een tijd.quote:
Gelukkig maar, als je voor zoiets geld uit geeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft dat ding gewonnen
HET IS WAARHEID.quote:
Dat is wel wat voor mijn kat die te lui is om te lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=280502659030
![]()
Nah, ik email liever.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
IJs gebruikt zeker voor communicatie ook nog telegrammen, flessenpost en postduiven![]()
Fucking hipsters van tegenwoordig
Of een geit/alpaca erinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is wel wat voor mijn kat die te lui is om te lopen![]()
Kan Bep hem de hele dag rondkarren
Emaille, zulks een prachtig vakwerkquote:
Nah, liever staal.quote:
Zo'n oud Duits achtig model?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, liever staal.
Matcht met m'n niet meer te krijgen-theepot.
Nope, dubbelwandig geval. Maar ik kwam er laatst achter dat "de mijne" helemaal niet meer te krijgen is.quote:
Oh yayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Molo het volgende:
Taart, ik heb die haar mayo gevonden en gebruikjt, voelt wel lekker:D
Hipsterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, dubbelwandig geval. Maar ik kwam er laatst achter dat "de mijne" helemaal niet meer te krijgen is.
Haarmayo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh yay
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik nooit meer zonder kanBinnenkort nog ff paar potten inslaan
Ik heb het één keer gebruikt dus kan er nog niet zo gek veel over zeggen. Zeker niet omdat ik mijn haar net zaterdag korter heb laten knippen (kreeg knoopjes in de droge puntenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh yay
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik nooit meer zonder kanBinnenkort nog ff paar potten inslaan
5 minuten als ik het als conditioner gebruik. Maar meestal doe ik het ná het douchen als leave inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gebruikt dus kan er nog niet zo gek veel over zeggen. Zeker niet omdat ik mijn haar net zaterdag korter heb laten knippen (kreeg knoopjes in de droge punten) en ik het 6 uur erin heb laten zitten maar ondertussen wel een gestuucte muur heb geschuurd, dus heel mijn haar zat vol schuurstof
Volgende keer onder normalere omstandigheden feesten
Hoe lang laat jij het intrekken?
Oh daar is mijn haar echt te dun voor vrees ik, dat wordt te zwaar dan. Maar als maskertje lijkt het me prima spulquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
5 minuten als ik het als conditioner gebruik. Maar meestal doe ik het ná het douchen als leave in
Who cares, ik wist meteen wat je bedoeldequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu dat het helemaal geen haar mayo heet
Daar hebben we het net overquote:
Westlanders Unitedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Who cares, ik wist meteen wat je bedoelde
Negerhaar schapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar hebben we het net over
Ja dus, 5 euro bij kruidvat, in het negerhaar schap
Ga morgen wel even kijken, moet toch nog even een plakspiegel halen voor het werk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
Mijn haar is ook super droog, dus heeft deels een negerhaarbehandeling nodig
Grote kruidvatten in ongure buurten hebben die shizzle welquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ga morgen wel even kijken, moet toch nog even een plakspiegel halen voor het werk.
Hahaha. Er zitten er hier drie in de stad dus ik mag toch lijden dat eentje het wel heeft!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote kruidvatten in ongure buurten hebben die shizzle wel
Ooh je dit zat er wel aan te komenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laptop is er al ERMHAGERDquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:27 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat Fedex vandaag komt!
Ja ik heb gebeld want er staat op het briefje 'FINAL ATTEMPT. Package will be returned to sender if we do not receive further delivery instructions'.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn laptop is er al ERMHAGERD
Had je fedex gebeld? Die waren heul aardig toen ik ooit een pakje kreeg
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik heb gebeld want er staat op het briefje 'FINAL ATTEMPT. Package will be returned to sender if we do not receive further delivery instructions'.![]()
Maar goed, ik kreeg een jongen aan de telefoon die zei dat ze meestal rond dezelfde tijd komen en op het briefje staat dat ze om 12.07 zijn geweest. (Ik was om 12.20 thuis)
Stuur ze weg en zeg dat je sintersik niet bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer mijn Fedex komt vandaag of morgen. Morgen komt beter uit, dus het zal wel vandaag komen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stuur ze weg en zeg dat je sintersik niet bent
Er kwam gister een oost europees vrouwtje met vieze vent die overduidelijk samen hoorden. Zij had een dikke pushupbh/nep tieten waar je naar moest blijven staren, godverdommequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je een jurk aantrekt met knoopjes en er na er een wereldreis op te hebben zitten thuis achterkomt dat je bovenste knoopje is opengesprongen. Ik vond iedereen al zo opvallend vaak kijken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is wel Sintersik d'r schuld moet vanmiddag op controle
Oh, ik dacht je hebt van die powerfoods superkruiden besteldquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
IHerb! Real Techniques kwasten en ik had wat supplementen besteld.
Nee haha. Wel snel, met 5 dagen in huis.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je hebt van die powerfoods superkruiden besteld
Nice! Redelijk dure kwasten wel toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee haha. Wel snel, met 5 dagen in huis.
Valt bij Iherb wel mee. Ik heb een set van 3 voor 17 dollar en een losse voor 10 dollar. En er gaat nog 10 dollar korting van de hele bestelling af.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice! Redelijk dure kwasten wel toch?
Oh ik dacht velen duurquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Valt bij Iherb wel mee. Ik heb een set van 3 voor 17 dollar en een losse voor 10 dollar. En er gaat nog 10 dollar korting van de hele bestelling af.
Die van mn conch is in de afgelopen week drie keer losgekomen. Fijne plek om weer vast te doen ook, zo in je oorquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dat zo plots het balletje van je tragus er afvalt![]()
Wel weer op kunnen zetten; maar wat het gedonder![]()
![]()
Ook alquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van mn conch is in de afgelopen week drie keer losgekomen. Fijne plek om weer vast te doen ook, zo in je oor
Als ie er eenmaal op zit draai ik het nog extra na met een stukje tissue of keukenpapier, dan kun je het toch net wat strakker draaienquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook alNee die gelukkig nog niet... En ik hoop dat die helix er nooit uitvalt; want dan heb ik echt problemen
Tragusballetje is er al 1x eerder uit gevallen en toen was mijn piercing er ook bijna uit... Heeft cif em heel voorzichtig kunnen terugduwen met een pincet; want ik was meteen panisch dat; als ie er eenmaal uit zou vallen; ik em er niet meer in zou krijgen
Wel irri om terug te draaien... Zo'n klein balletje en dan zweterige handen![]()
Latex handschoentjes regelen, dat heeft mij heel veel moeite gescheeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook alNee die gelukkig nog niet... En ik hoop dat die helix er nooit uitvalt; want dan heb ik echt problemen
Tragusballetje is er al 1x eerder uit gevallen en toen was mijn piercing er ook bijna uit... Heeft cif em heel voorzichtig kunnen terugduwen met een pincet; want ik was meteen panisch dat; als ie er eenmaal uit zou vallen; ik em er niet meer in zou krijgen
Wel irri om terug te draaien... Zo'n klein balletje en dan zweterige handen![]()
Nee bij m'n beste vriendin in de buurt. Waren heel veel hulpdiensten en alles, en eerder op de avond was er ook al politie langs geweest bij dat huis schijnbaar.quote:
+1quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Diconnected het volgende:
ugh ik moet mn benen scheren maar geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |