Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smitje ! Jou heb ik lang niet gezien !
En dan wordt mij verweten niet geïnteresseerd te zijn in de mensen hierquote:
Ja, ouder is volwassener is beter.quote:maar inderdaad, dat was het wel. En natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo. maar het is mij wel tevaak overkomen. ik denk dat het tijd wordt voor een wat oudere meid, want heb tot nog toe niet iemand gehad die ouder dan 20 was. En dan merk je toch wel wat een rare wezens die meisjes eigelijk zijn....
Ik wou dat ik nog 16 kon zijn met mijn brein en (wereld)kennis en levenservaring van nuquote:
quote:
Daarom, verschilt per geval.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze rond hun 20ste raar gaan doen.
Lol, op m'n 16e had ik een periode dat er iedere 2 weken wel een ander wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Achja, als ik op dit moment niks anders heb en geen zin heb om helemaal opnieuw te beginnen..
Lief dagboekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan wordt mij verweten niet geïnteresseerd te zijn in de mensen hier
[..]
Ja, ouder is volwassener is beter.
Maar sowieso zijn sommige chicks gewoon labiel, voor altijd
Die moet je leren spotten en de chille eruit leren te pikken
Zelfs 20'ers kunnen chill zijn jwz
[..]
Ik wou dat ik nog 16 kon zijn met mijn brein en (wereld)kennis en levenservaring van nu
[..]
[..]
Daarom, verschilt per geval.
De éne is op d'r 16e een labiele kuthoer, de ander op d'r 20e, de ander op d'r 30e en de ander is haar hele leven een labiele kuthoer
Zelfde geldt voor mannen, trouwens
Ik kan btw ook niet zo goed tegen mensen die zeuren dat alle vrouwen labiele kuthoeren zijn, terwijl ze zelf zo'n faalhaas zijn dat ze alleen de labiele kuthoeren eruit halen en juist alle normale chille vrouwen links laten liggenDan doe je 't ook jezelf aan weetje
[..]
Lol, op m'n 16e had ik een periode dat er iedere 2 weken wel een ander was
Zo moeilijk zal 't toch niet zijn
1. Je hebt tettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, op m'n 16e had ik een periode dat er iedere 2 weken wel een ander was
Zo moeilijk zal 't toch niet zijn
4 huillachies in een reactie op mij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, verschilt per geval.
De éne is op d'r 16e een labiele kuthoer, de ander op d'r 20e, de ander op d'r 30e en de ander is haar hele leven een labiele kuthoer
Zelfde geldt voor mannen, trouwens
Ik kan btw ook niet zo goed tegen mensen die zeuren dat alle vrouwen labiele kuthoeren zijn, terwijl ze zelf zo'n faalhaas zijn dat ze alleen de labiele kuthoeren eruit halen en juist alle normale chille vrouwen links laten liggenDan doe je 't ook jezelf aan weetje
Excuses, allemaal excuses.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, moet m'n dagelijkse dosis wiet nog innemen.
Je kan wel afwisselen, disco bowlen, disco zwemmen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
4 huillachies in een reactie op mij?![]()
Ach, elke gek zijn gebrek natuurlijk. Probleem is dat ik dan weer naar de kinderdisco moet om er 1 van een jaar of 16/17 te vinden om over 3 of 4 jaar er weer achter te komen dat ze rond hun 20ste weer vreemd gaan doen.![]()
Niks tegen vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg.
Tieten zijn handig, maar degene die ik deed waren net zo, en die hadden geen tietenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1. Je hebt tetten
2. Ik doe niet mee aan laatste trends/groepen/etc, dus iemand neemt me voor wie ik ben of niet.
Tevens kan ik wel iemand krijgen, wil niet zeggen dat ik haar wil
Ik ben zwaaaar kieskeurig.
Druk en zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smitje ! Jou heb ik lang niet gezien !
Nja niet op jou natuurlijk, dat hele verhaal had gewoon emo.gifs nodig, whehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
4 huillachies in een reactie op mij?![]()
Ach, elke gek zijn gebrek natuurlijk. Probleem is dat ik dan weer naar de kinderdisco moet om er 1 van een jaar of 16/17 te vinden om over 3 of 4 jaar er weer achter te komen dat ze rond hun 20ste weer vreemd gaan doen.![]()
Niks tegen vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |