Ik heb daar geen foto's van gemaakt! Ik beloof dat als het af is ik een foto zal laten zien maar dat duurt nog even (met mijn tempoquote:
aiii ook met jou er bij op he. Via dm mag ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen foto's van gemaakt! Ik beloof dat als het af is ik een foto zal laten zien maar dat duurt nog even (met mijn tempo)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Supergirl ik ben er uit, je bent best leuk
Preuts ben ik inderdaad niet, maar denk nou niet dat ik een of andere lompe boerin ben hequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja je reacties enzo, tenminste niet zo preuts als sommige wijven, ook best knap
Nee tuurlijk niet, je komt alleen maar uit zeelandquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Preuts ben ik inderdaad niet, maar denk nou niet dat ik een of andere lompe boerin ben he
Dat dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je komt alleen maar uit zeeland
Ik kom zelf uit brabant, ik heb geleerd mezelf aan te passen aan elk dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat dialect![]()
Maar keer met een meisje gegaan die daarvandaan kwam, dat gaat toch een partij irriteren zeg
Het meeste zuidelijke vind ik nog wel te pruimen, maar dit + alles uit het noorden/oosten is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit brabant, ik heb geleerd mezelf aan te passen aan elk dialect
Hoe meer dronken ik ben, hoe beschaafder ik ga praten, al dan niet met dubbele tongquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het meeste zuidelijke vind ik nog wel te pruimen, maar dit + alles uit het noorden/oosten is echt verschrikkelijk
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar er wonen ook normale mensen zónder dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat dialect![]()
Maar keer met een meisje gegaan die daarvandaan kwam, dat gaat toch een partij irriteren zeg
Brabantquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar we wonen ook normale mensen zónder dialectja echt waar! Niet iedereen over 1 kam scheren. Ik praat compleet zonder dialect. Mijn moeder denkt dat ik een zachte G ga krijgen omdat ik in Brabant ga wonen
mooi niet (stiekem hoopt ze dat gewoon omdat ze zelf uit Brabant komt)
Zij kwam uit Vlissingen geloof ik en ze durfde ook te beweren dat ze geen accent hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar er wonen ook normale mensen zónder dialectja echt waar! Niet iedereen over 1 kam scheren. Ik praat compleet zonder dialect. Mijn moeder denkt dat ik een zachte G ga krijgen omdat ik in Brabant ga wonen
mooi niet (stiekem hoopt ze dat gewoon omdat ze zelf uit Brabant komt)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zij kwam uit Vlissingen geloof ik en ze durfde ook te beweren dat ze geen accent had
jij houd van aandachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe dit topic trouwens ooit aan de 10 pagina's is gekomen, is mij een raadsel..
Het boerenlandschap ben ik juist dol op. Koetjes, schaapjes en paardjes in de weiquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:15 schreef jody566 het volgende:
zeeland is faccking boeren man kijk dat boeren landschap zeg meer dan 1000 woorden tochhhh
wel lekker neuken op het strand of verlaten weilandquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het boerenlandschap ben ik juist dol op. Koetjes, schaapjes en paardjes in de weiliever dan zo'n stinkstad als Amsterdam of Rotterdam, waar ik het niet langer dan een weekend uithoud
hoe werkt dat mangquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
www.vocaroo.com spreek maar een persoonlijk bericht in voor me
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?quote:
ja ik sprak shit in maar hij zij errrrrrorquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?
Komt doordat ik manycam heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |