abonnement Unibet Coolblue
pi_129790054
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Leuk verhaal, mooie foto's!
Thanks :D
pi_129839621
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks :D
zet ff een TR om je reis naar voorbije reizen te verplaatsen met link naar je verslag :P ik kan de op niet meer aanpassen :(
pi_129839643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zet ff een TR om je reis naar voorbije reizen te verplaatsen met link naar je verslag :P ik kan de op niet meer aanpassen :(
Oke, zal ik doen :P
pi_129840493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oke, zal ik doen :P
Staat erin (als jullie het zo bedoelden :@ ) Zo niet, Topicstart is geunlockt dus TS kan deze ook weer editen :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_129840533
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Staat erin (als jullie het zo bedoelden :@ ) Zo niet, Topicstart is geunlockt dus TS kan deze ook weer editen :)
Juist, dank u ^O^
  zondag 11 augustus 2013 @ 06:36:44 #131
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129926951


Albanezen _O- als inhalen een Olympische sport was haalden zij alle medailles. Ik heb echt ontelbare bijna-ongelukken aanschouwd, niet normaal. Punt is wel dat ondanks hun lak aan de regels, ze wèl altijd oog hebben voor ander verkeer. Het lijkt chaos, but it just sort of works.

Je gaat wel zelf daardoor steeds meer als een Albanees rijden trouwens - inhalen waar het niet mag, over de stoep langs een file, etc. Lekker offensief scheuren >:)

Wegen zijn ook bizar trouwens - goed asfalt kan gewoon een strook gravel erin hebben, of van dergelijke makelij zijn dat 't óf spekglad is, óf vergeven is van scheuren en potholes, of zo ver omhoog is gekruld dat je bijna een stoeprand op rijdt. In Sarande stopte bijv het asfalt gewoon middenin een woonwijk, waarna we (ik en een Grieks stelletje op een XT die dezelfde kant opgingen) een enorm steile gravelhelling beklommen. Toen gevraagd aan een local hoe we verder moesten, moesten we terug :+ heerlijk gestoord allemaal.

Nu in de bergen @ Montenegro, lekker fris hier. Vandaag Bosnië in w/
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:44:47 #132
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129928188
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 06:36 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Albanezen _O- als inhalen een Olympische sport was haalden zij alle medailles. Ik heb echt ontelbare bijna-ongelukken aanschouwd, niet normaal. Punt is wel dat ondanks hun lak aan de regels, ze wèl altijd oog hebben voor ander verkeer. Het lijkt chaos, but it just sort of works.

Je gaat wel zelf daardoor steeds meer als een Albanees rijden trouwens - inhalen waar het niet mag, over de stoep langs een file, etc. Lekker offensief scheuren >:)

Wegen zijn ook bizar trouwens - goed asfalt kan gewoon een strook gravel erin hebben, of van dergelijke makelij zijn dat 't óf spekglad is, óf vergeven is van scheuren en potholes, of zo ver omhoog is gekruld dat je bijna een stoeprand op rijdt. In Sarande stopte bijv het asfalt gewoon middenin een woonwijk, waarna we (ik en een Grieks stelletje op een XT die dezelfde kant opgingen) een enorm steile gravelhelling beklommen. Toen gevraagd aan een local hoe we verder moesten, moesten we terug :+ heerlijk gestoord allemaal.

Nu in de bergen @ Montenegro, lekker fris hier. Vandaag Bosnië in w/
Klinkt een beetje als Azie :D

Heb je nog iets van een blog/site waar je alles bijhoudt? Of doe je dat hier? :D
The line is a dot to you!
pi_129929246
Nice, klinkt waanzinnig Deka :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:06:04 #134
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129930698
Gisteren maar eens een tourtje door de Eifel gemaakt. Eerst de snelste route naar Adenau genomen en daar bij het Breidscheid-viaduct met honderden andere motorrijders wat geconsumeerd met zicht op het Touristenfahren op de Nordschleife.
Na nog wat plekken rond de Ring afgereden te hebben weer omhoog via Blankenheim naar Aachen.
Anderhalf uur alleen maar wegen om je vingers bij af te likken als motorrijder.
Wie dit leest is gek
pi_129937543
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:44 schreef kepler het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Azie :D

Heb je nog iets van een blog/site waar je alles bijhoudt? Of doe je dat hier? :D
http://twowheelsthirteenreasons.blogspot.nl
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:10:50 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129937869
The line is a dot to you!
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:33:21 #137
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129948760
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, klinkt waanzinnig Deka :D
Montenegro is dat ook, trouwens. Ik noem het nu het Schotland van de Balkan, wát een natuur, wat een bergen zeg. De weg vanuit Montenegro van Pluzine naar Foca is echt zíek zo mooi. Ik heb altijd wat bijdehands te lullen over alles en ik heb al een hele zwik aan mooiheid mogen aanschouwen, maar die weg daaro liet me ronduit sprakeloos (en hij staat op tape *D ).

Ik kwam ook ineens een stuk meer motortoeristen tegen dan de afgelopen weken, en dat verbaasde me niks - ik heb heel de dag vandaag, zowel in Montenegro als in Bosnië heerlijk op snelheid kunnen sturen.

Straks maar eens kijken of ik een duik in de rivier hier aandurf. Lekker koud w/



[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 11-08-2013 19:40:07 ]
pi_129949238
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Montenegro is dat ook, trouwens. Ik noem het nu het Schotland van de Balkan, wát een natuur, wat een bergen zeg. De weg vanuit Montenegro van Pluzine naar Foca is echt zíek zo mooi. Ik heb altijd wat bijdehands te lullen over alles en ik heb al een hele zwik aan mooiheid mogen aanschouwen, maar die weg daaro liet me ronduit sprakeloos (en hij staat op tape *D ).

Ik kwam ook ineens een stuk meer motortoeristen tegen dan de afgelopen weken, en dat verbaasde me niks - ik heb heel de dag vandaag, zowel in Montenegro als in Bosnië heerlijk op snelheid kunnen sturen.

Straks maar eens kijken of ik een duik in de rivier hier aandurf. Lekker koud w/

[ afbeelding ]
Even op Maps gekeken, dat zien er nice uit _O_ Ben benieuwd naar (alle) beelden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:28:11 #139
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130017676
Kroatië was wel leuk, maar teveel toeristen mijns inziens. Daardoor zit je de héle tijd achter een camper danwel caravan te wachten totdat je eens zicht hebt om n te halen :z dat verpest meteen de leuke stuurweggetjes die je hebt langs de Adriatische kust. In any case zijn er wel genoeg wipplekken - zelfs langs de snelweg!



Slovenië is tot nog toe een openbaring, erg mooie, bijn Oostenrijks aandoende natuur. Morgen maar wat verder het land in - denk dat ik Venetië maar laat voor wat het is en van hieruit Oostenrijk binnenkar.
pi_130017814
Wipplekken _O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:24:36 #141
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130019957
De naam van de afslag had ook niet beter kunnen zijn.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:21:49 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130132249
Ik mis een sticker :'(

Ik merk dat ik weer moet wennen aan de Westerse manier van rijden. Eigenlijk werkt, voor mij althans, de Balkan-manier een stuk beter: daar hebben ze schijt aan de regels, maar respect voor elkaar (ze zijn zich altijd bewust van al het andere verkeer, ook al rijden ze overal 80-100), terwijl het hier in Die Heimat weer een ouderwets stresskippen, whatsappsloerie en ouwe-omaatjes verhaal is.

Ik wil terug ;(

[ Bericht 50% gewijzigd door Dekatria op 16-08-2013 15:28:02 ]
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:49:52 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_130173202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik mis een sticker :'(

Ik merk dat ik weer moet wennen aan de Westerse manier van rijden. Eigenlijk werkt, voor mij althans, de Balkan-manier een stuk beter: daar hebben ze schijt aan de regels, maar respect voor elkaar (ze zijn zich altijd bewust van al het andere verkeer, ook al rijden ze overal 80-100), terwijl het hier in Die Heimat weer een ouderwets stresskippen, whatsappsloerie en ouwe-omaatjes verhaal is.

Ik wil terug ;(
Volgend jaar een rondje Scandinavië en je moet nieuwe kisten ivbm plaatsgebrek ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_130173280
Ik zag op je FB dat je voor 2015 IJsland gepland hebt staan? :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130174477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag op je FB dat je voor 2015 IJsland gepland hebt staan? :9
ga je mee op de bandit?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:33:08 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130174621
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgend jaar een rondje Scandinavië en je moet nieuwe kisten ivbm plaatsgebrek ^O^
Scandinavië staat ook op de lijst voor volgend jaar, ja 8-) geen idee alleen nog hoe, en welke landen precies. Nordkapp lijkt me wel vet - iedereen klaagt altijd dat er geen zak te doen is, maar dat is juist het gave eraan mijns inziens. Zelfde met Tenaron - er is niks, maar het is gewoon een vet gevoel om naar het einde van de wereld te rijden.

Denk alleen dat Nordkapp te ver is voor wat ik in gedachte heb - denk niet dat het zo ver wordt als dit jaar, met IJsland (en de bijbehorende verbouwingen aan de Alp) in het achterhoofd. Tsjechië, Polen en/of Slowakije lijken waarschijnlijker.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag op je FB dat je voor 2015 IJsland gepland hebt staan? :9
Ben ik wel van plan. Eerst even zien hoe tussentijds allemaal loopt... maar het zit zeker in de pijplijn inderdaad *D misschien is volgend jaar een goed moment voor de internationale kampeerrit waar al een tijd over geouwehoerd wordt?

Morgen overigens laatste etappe, dan vertrek ik van hier uit Mönchengladbach richting R'dam ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 17-08-2013 20:40:15 ]
pi_130174919
Nordkapp is best leuk alleen moet je dan zorgen dat je er om middernacht bent en niet overdag. 'S nachts is alles daar natuurlijk wel dicht want de mensen zijn naar huis. Daar staat dan weer tegenover dat de tolpoortjes mevrouw en er ook niet meer zijn
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:52:29 #148
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130175260
Net wat ik zeg, Nordkapp is ook een stuk minder waarschijnlijk. Ik zou ook graag meer van Slovenië en Bosnië willen zien :Y)
pi_130181507
Paar dagen nemen om via zweden naar boven te rijden en dan vanaf Noordkaap via lofoten naar beneden is mooi. Bovendien heb ik wat vrienden verspreid in denemarken en Zweden wonen dus gratis slaapplaatsen.
pi_130183421
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ga je mee op de bandit?
Jawohl ^O^ van de winter gaat ie helemaal uit elkaar voor een revisie van rollend deel, en misschien nog een nieuwe distributieketting. Hoop ik weer voor een hele tijd van het gezeur af te zijn.

Nordkapp is volgens mij iets om gezien te hebben. Niet meer en minder dan dat, maar ik wil er toch naartoe.

Tevens, 28e een testrit op een Suzuki DL650 '12. *O* niet om de Bandit te vervangen, maar ter oriëntatie op Aussieland volgend jaar. Ben benieuwd.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')