Fijn.. Nu kan ik het wel vergeten op FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
O, dus er zit eindelijk een gezicht achter deze user?
Kop op, zo erg is het niet. Zie het als iets goeds omdat ik jou veel ouder had geschat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Fijn.. Nu kan ik het wel vergeten op FOK!
Hoe oud zie ik er dan uit en hoe oud had je mij dan geschat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Kop op, zo erg is het niet. Zie het als iets goeds omdat ik jou veel ouder had geschat.
Als ik de foto niet had gezien dan had ik jou tussen de 30 en 40 geschat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe oud zie ik er dan uit en hoe oud had je mij dan geschat?
Op basis waarvan had jij mij die leeftijd gegeven?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:47 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Als ik de foto niet had gezien dan had ik jou tussen de 30 en 40 geschat.
Euhh op je manier van posten denk ik. Maar voor het meeste is het gewoon een gokje. Je komt wat mij betreft heel volwassen over dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op basis waarvan had jij mij die leeftijd gegeven?
Is goed voor mijn ego, dit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Euhh op je manier van posten denk ik. Maar voor het meeste is het gewoon een gokje. Je komt wat mij betreft heel volwassen over dus vandaar.
Of zie ik dat verkeerd?
Als je naar die foto kijkt (het behang) terwijl je naar beneden scrolt, is het best trippy.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |