abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129009829
Afgelopen weekend vond de 2e ronde van het NL Drift series open drift kampioenschap plaats in Tiel.

Het was lekker weer en er waren veel deelnemers. Zondag vond de finale plaats.

Hier nog wat foto's uitgelicht:

Enjoy, commentaar en tips altijd welkom!
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_129010172
Ik heb toch een beetje problemen met vooral de laatste twee foto's. Doordat er geen (vrijwel) geen rook te zien is EN de voorbanden lijken stil te staan is eigenlijk niet te zeggen of de auto's slecht geparkered staan of in volle actie zijn. Ik vind het wel essentieel bij dergelijke foto's dat als er actie is dat deze ook getoond wordt.

Als je de tweede en laatste foto naast elkaar legt dan is er eigenlijk geen verschil te zien. En ik ga er maar vanuit dat de auto op foto twee echt stil staat en de laatste niet ;)

Verder op zich nette verzorgde platen, weinig op aan te merken maar een beetje eentonige serie op flickr. Iets meer variatie zou wenselijk zijn. Maar wellicht ook omdat ik nite zo heel veel met auto's heb dus zonder variatie en actie ben je dan vrij snel uitgekeken op een album vol auto's :P
pi_129010593
Waar is falken

Edit:oeps zitten in fot, mijn excuses!!
pi_129011193
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef Uncle het volgende:
Ik heb toch een beetje problemen met vooral de laatste twee foto's. Doordat er geen (vrijwel) geen rook te zien is EN de voorbanden lijken stil te staan is eigenlijk niet te zeggen of de auto's slecht geparkered staan of in volle actie zijn. Ik vind het wel essentieel bij dergelijke foto's dat als er actie is dat deze ook getoond wordt.

Als je de tweede en laatste foto naast elkaar legt dan is er eigenlijk geen verschil te zien. En ik ga er maar vanuit dat de auto op foto twee echt stil staat en de laatste niet ;)

Verder op zich nette verzorgde platen, weinig op aan te merken maar een beetje eentonige serie op flickr. Iets meer variatie zou wenselijk zijn. Maar wellicht ook omdat ik nite zo heel veel met auto's heb dus zonder variatie en actie ben je dan vrij snel uitgekeken op een album vol auto's :P
Bedankt voor je reactie!

Over de laatste 2 foto's helaas hadden ze de baan nat gemaakt om de banden van de rijders te sparen vandaar het gemis aan rook. Voor mij was het de eerste keer dat ik iets deed met autosport vandaar dat er niet veel variatie in zat. Ik speelde liever op safe met goed resultaat als dat ik veel ging proberen en slecht resultaat kon behalen.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')