quote:
Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef hilliebillie het volgende:Zoë wat fijn dat je nu zelf het kamertje op hebt kunnen knappen! Dat moet wel een lekker gevoel geven!
Hier zijn we ook bezig met een nieuw kamertje voor Jelle ook ivm de tweede opkomst.. Maar de muur texen heeft mooi m'n man gedaan, heb daar momenteel gewoon de fut niet voor.. Maar goed ik heb wat voorbereidend werk gedaan (gordijnen besteld verspul gehaald) en ik mag de afwerking doen, muurstickers plakken.. Dus dan heb ik toch het gevoel ook zelf wat gedaan te hebben
Heeft iemand daar misschien ervaring mee met muurstickers? Zie nu in de beschrijving staan dat je iets kunt/moet gebruiken om alle lucht achter de sticker uit te krijgen, iemand die weet hoe zoiets heet en waar dat te koop is (bouwmarkt??)
Bij onze muurstickers zat een plastic dingetje om de lucht eruit te strijken. Dat ziet er ongeveer zo uit:
http://www.heerlijketaart(...)terialen/mat112.htmlZoë E drinkt twee keer (en 'snachts) bij mij, zo'n 180 ml borstvoeding overdag uit fles of beker en dan nog ik denk zo'n 200 ml groene thee of water.
Misschien nog een tip. E vindt heeft niet altijd zin in water uit zijn tuitbeker. Wat geweldig werkt is er een ijsklontje in doen. Dan gaat het direct van *klokklokklok* en heeft hij zo zijn beker leeg.
E slaapt in een romper korte mouw en een slaapzakje. Ik vind het wel heel lastig wat hij aan moet voor het slapen. Zeker omdat de muggen E erg lekker vinden. Nu hebben we wel een hor voor zijn raam maar dan weten ze hem toch nog te vinden. Hij had van de week vier enorme muggenbulten op zijn hoofd.
Hebben jullie nog dreumesvriendelijke tips tegen de muggen want ik gebruik liever geen chemische middelen bij E in de buurt.