Oke, jij mag de xBoxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deels eens met de mensen om je heen die in armoede leven
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..quote:
Okay, maak maar een afspraak om deze te bezorgen bij mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, jij mag de xBox
[..]
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..
GAMECAMP TOT JE ER BIJ NEER VALT.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, jij mag de xBox
[..]
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..
Tot wanneer ben je eigenlijk in NL?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, maak maar een afspraak om deze te bezorgen bij me
Plus alle spelletjes
VA doet me denken aan hondjes, die laten ook altijd de vrouwtjes winnen bij het spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zul je VA nooit horen zeggen, sinds ik hem heb ingemaakt
Hij liet mij niet winnen hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA doet me denken aan hondjes, die laten ook altijd de vrouwtjes winnen bij het spelen
Ik mis VA, waar is hij!?
M'n zusje ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij liet mij niet winnen hoor
Banned uit de JNG SC
Wat? Banned uit de SCquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij liet mij niet winnen hoor
Banned uit de JNG SC
* SGY Accepteert het inschrijfformulier met liefde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet schrijft zich in voor een Gamecamp.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
M'n zusje ook.
inb4 pics van je zusje.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar een zusje, ik zou tenminste wel pics posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |