quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij post door slotjes heen.
waardeloze mod
Ruim die zooi eens op manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
Wow mijn kamer lijkt ineens gloednieuw vergeleken eerst, (maar het is nog steeds een vuilnisbelt)!
Somsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie dat ook altijd
dat je een uur de tijd hebt en in het laatste kwartier alles moet doen
Sheer lazyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben toch bezig, maar ik doe elke dag 5 minuutjes, over 4 jaar ben ik wel klaar.
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie dat ook altijd
dat je een uur de tijd hebt en in het laatste kwartier alles moet doen
Da's gewoon domquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/
wij hebben een overeenkomstquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
Ik wil mijn arm in het gips. Voor 1 of 2 dagen want cool
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |