Voor snelheidsovertredingen heb je 2 maanden ja, maar die parkeerboete moet aan de gemeente betaald worden en dan dus binnen 2 weken. Heb goed gekeken ja...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak iig zsm die van 70 eu over, want die zijn uit mei toch?
En hoe kan het dat je die andere, die je nu binnen hebt, binnen 2 weken moet betalen dan? Normaal krijg je twee maanden ofzo. Heb je wel goed gekeken?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Cat had ik er vrijdag 1 verdiend. Ik blijf bij mijn standpunt dat de CatCat mij de verkeerde kant op stuurde
Links is links. En niet een rotonde 3 kwart.
Wetteloze bende daar in Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Cat had ik er vrijdag 1 verdiend. Ik blijf bij mijn standpunt dat de CatCat mij de verkeerde kant op stuurde
Links is links. En niet een rotonde 3 kwart.
Dat!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, ipv de rotonde driekwart braaf te volgen reed hij dus (wat ik begrijp) gewoon lekker linksom de rotonde af te snijden
O, foei nou toch![]()
Haha, dat overkwam mij gisteren nog, rijdt een mens (het was een oudje maar tochquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, ipv de rotonde driekwart braaf te volgen reed hij dus (wat ik begrijp) gewoon lekker linksom de rotonde af te snijden
O, foei nou toch![]()
quote:
noem je mij nu oudquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Haha, dat overkwam mij gisteren nog, rijdt een mens (het was een oudje maar toch) links om de rotonde terwijl ik er net aan kwam..... het heeft serieus 5 minuten geduurd eer dat mens achteruit die hele 5 meter terugreed.Stak dat lijk nog een middelvinger naar me op ook, omdat ik niet week. Maar dat ging ook niet want achter mij stonden nog 2 auto's, en die toeterden
Ze was er geloof ik nog niet eens van overtuigd dat ze iets fout deed![]()
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan overigens iemand even de kachel lager zetten, ik moet nog de laatste 10 (van de 146) buxussen planten maar ik drijf compleet weg![]()
*gaat het maar doen, klaar is klaar*
By the way, vergeet ook niet die 6 euro over te maken want serieus, ook daarop volgt een boete en die is ook niet mals. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dan loop ik het risico op een verhoging dus nee dank jeKomt wel goed
* indaha stuurt een wolkje naar Knoflookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan overigens iemand even de kachel lager zetten, ik moet nog de laatste 10 (van de 146) buxussen planten maar ik drijf compleet weg![]()
*gaat het maar doen, klaar is klaar*
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef indaha het volgende:
[..]
* indaha stuurt een wolkje naar Knoflook
Nee dat nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, volgens mij zit jij niet met een blauwspoeling in je haar met de onderlip ontspannen tegen de voorruit in de auto, toch?
Welke 6 euro? Ik was van plan het hele bedrag (dus incl administratiekosten) te betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
By the way, vergeet ook niet die 6 euro over te maken want serieus, ook daarop volgt een boete en die is ook niet mals. Niet doen dus.
*zweten gaat met het schepje*
I know maar dacht: ik zeg het maar want die 6 euro administratiekosten is aangevochten en daar daar nog steeds geen beslissing over genomen is of dat wel rechtmatig is zijn er mensen die denken dat, lopende de procedure, niet te hoeven betalen. Het was slechts vriendelijk bedoeld hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Welke 6 euro? Ik was van plan het hele bedrag (dus incl administratiekosten) te betalen.
Godzijdank, anders was ik nog senieler en kippiger dan ik al dachtquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Godzijdank, anders was ik nog senieler en kippiger dan ik al dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |