quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Is ze 12?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef Toekito het volgende:
Argggh collega is boos dat ik met 2 andere naar bios was. Even serieus hoor. Ga niet de hele planeet bellen als ik naar bios/concert of whatever ga.
En dan daarbij belt ze me zelf ook nooit om iets te gaan doen
qua gedrag wel. Qua leeftijd 32 ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:46 schreef Qwea het volgende:
omfgMijn moeder stuurt haar ww van hotmail naar een wildvreemde
Aaah echt. Die is te dom om te schijten.quote:
klinkt bekend. Als mijn moeder nu nog geleefd had had ze ook alles wat digitaal moest verneukt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah echt. Die is te dom om te schijten.
Ik heb haar reactie gelikedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
qua gedrag wel. Qua leeftijd 32 ofzo.
Heb ook maar niet gereageerd op dr. Beetje sneue reactie zo onder die foto met mike and sully.
Nu lekker relaxed wakker worden en wat was draaien. En dan tour kijkenen dan is ook mijn weekend weer om.
wilde het eerst weggooien van mijn FB maar dan krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Maar idd Toek, lekker niet op reageren.
Alsof je elke keer iedereen die je kent uit moet gaan nodigen en op de hoogte moet gaan brengen als je iets gaat doenDan blijf je bezig. Weet zeker dat zij dat ook niet doet bij alles wat ze met anderen afspreekt hoor, dus lekker laten gaarkoken
toch niet teveel prijs héquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Staatsloten maar een jaar geldig zijn![]()
Moest er net 2 weggooien. Met pijn in het hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |