quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Zozo, grote meid hoor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka deed dat wel bij mij. Maar geen TR gemaakt want huil daar niet om
Als iemand dat bewust doet dan is een TR in mijn mening gewoon terechtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka deed dat wel bij mij. Maar geen TR gemaakt want huil daar niet om
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand dat bewust doet dan is een TR in mijn mening gewoon terecht
Ik maak er een TR van als ik het zie als iemand het bewust doet. Er is genoeg over gesproken en als mensen het dan toch doen verdienen ze een notequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topic
In principe verdienen ze een note ja.. Maar waar maak je je eigenlijk druk om? Jij bent het slachtoffer toch niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak er een TR van als ik het zie als iemand het bewust doet. Er is genoeg over gesproken en als mensen het dan toch doen verdienen ze een note
Ik heb teruggekeken en dat was gewoon pure bagger om het hunten en daarna nog eens kapen ook. Zulk gedrag kan ik absoluut niet waarderenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ja ze verdienen een note of ban, maar het topic hoeft niet vervangen te worden en dan gelijk een heel topic vol spammen over wat er is gebeurd
Daar gaat het niet om. Er zijn regels en als we hier een uitzondering van maken, waar mag dan nog wel iets van worden gezegd? Mag dan straks alles maar omdat het niet een ander schaad?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In principe verdienen ze een note ja.. Maar waar maak je je eigenlijk druk om? Jij bent het slachtoffer toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |