heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg altijd in het Nederlands dat de winkel of deur los is ipv open
ook moeilijk af te leren
Jij bent held van de dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topic
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee juist nietdie opmerking was gewoon heel wijs. Duimpje omhoog
Hoe kan dat nou weer over datum zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben zo zwaar gevaarlijk bezig eigenlijk he... Ik drink spa rood die over datum is![]()
Er staat een tht datum opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer over datum zijn?
lol water over datumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat een tht datum op(Waarschijnlijk omdat het gewoon verplicht is
)
Ben benieuwd welke foto's jij bedoelt dat je jezelf er zo erg aan ergert.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
Inplaats van alles Quoten van andere users kan je misschien zelf ook gewoon wat nuttigs toevoegen?quote:
Ben ook benieuwd welke ze bedoelen, en in foto topics ga ik dus echt niet foto's apart plaatsen omdat sommige lapzwansen hier waarschijnlijk zo eenzaam zijn dat ze zich aan ons ergerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |