Hoe zou ik dat moeten kunnen.quote:
Hoe lang woon je er alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij hoor je het wel extreem erg![]()
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten kunnen.
Ik kom daar niet vandaan.
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.quote:
Spreek je ook ABN though?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaan
Misschien, geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.
mwa niet echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek je ook ABN though?
Dus zonder WestFries accent
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijnquote:
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemenquote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemen![]()
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijn
klinkt achterhoeksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon nh man. het heet west-friesland
niet minachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.
Lastig als je het niet weetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks = zo, pieper = aardappel, zeven = zeuven, nou = nu.
wezen = zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |