ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet lapohunten en topickapen in zowel GC als JNG en daarna janken dat mensen het niet zo serieus moeten nemen. Wees een vent en sta achter je daden. Wees niet zo'n wijf dat vervolgens met allerlei slappe excuses komt. Daar heb ik geen bewondering voor. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Wat heb jij te zoeken in GC dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.
maar ik ga het proberen.
alleen denk ik dat geen probleem er over maken net zo goed werkt
Oh dear, mogelijk doordat het internet hier er even uitlag. Ik ga even kijkenquote:
Wie allemaal dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
gwn 3 mensen van engeland in 1 topic op nederlands forum ahah
gewoon posten in het afvoerputje, veel gezelliger.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
China webshop, en vroeger grotdwj.
dat was mijn vroegere Bnw sc.
Ja, nog effe en de mensen van GC die daar al 8 of 9 jaar of langer posten gaan zich aanpassen aan jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.
maar ik ga het proberen.
alleen denk ik dat geen probleem er over maken net zo goed werkt
ik doelde vooral op jou hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog effe en de mensen van GC die daar al 8 of 9 jaar of langer posten gaan zich aanpassen aan jou
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:05 schreef Dearest het volgende:
Ik ben heel even weg en de mannetjes moeten elkaar weer de hersenpan inslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |