Stijn ik heb op dit en mijn andere account maar 1x een ban gehad..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je meestal post, kom je een keer ergens anders, gewoon normaal doen
zo simpel is het.
wat was je andere acc?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn ik heb op dit en mijn andere account maar 1x een ban gehad..
Ja,, ik heb wel Nederlands gesprokenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay, dan heb je geen eigen taaltje!! Maar ik bedoelde Nederlands!
dat is wel wederzijds.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een beeld van jou. Ik vind je soms heel aardig en soms heel irritant
Dat snap ik bestquote:
sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best
Niet dat je dan gelijk hebt hoor, want ik ben slechts lief en leuk
Dat geeft niets. Vele mensen zien dat nietquote:
Goed voor de dames hosselen zag je net al wel bij littlebrowniequote:
Ik spreek niet met een Nederlands of Engels accent in de andere taalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed voor de dames hosselen zag je net al wel bij littlebrownie
nee ik bedoel als je Brits accent heb bij Engels pratenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek niet met een Nederlands of Engels accent in de andere taal![]()
Ik heb meer een neutraal accent geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je Brits accent heb bij Engels praten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je cockney?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik verveel me vierkant dood.![]()
Bij mij hoor je het wel extreem ergquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb meer een neutraal accent geloof ik
Nou ja, misschien wel meer Engels dan iets anders.
Hoe zou ik dat moeten kunnen.quote:
Hoe lang woon je er alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij hoor je het wel extreem erg![]()
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten kunnen.
Ik kom daar niet vandaan.
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.quote:
Spreek je ook ABN though?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaan
Misschien, geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.
mwa niet echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek je ook ABN though?
Dus zonder WestFries accent
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijnquote:
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemenquote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemen![]()
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijn
klinkt achterhoeksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon nh man. het heet west-friesland
niet minachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.
Lastig als je het niet weetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks = zo, pieper = aardappel, zeven = zeuven, nou = nu.
wezen = zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |