Snot.quote:Druppels uit neus: wat is het?
Nee man snot is vet plakkerig en vast, dit is echt water met een kleurtje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Snot.
Opgelost, slotje, geen dank en succes met je snot en alles.
Het is bijna 100% zeker een ontsteking.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee man snot is vet plakkerig en vast, dit is echt water met een kleurtje.
Hmm. Ben niet zo van de huisartsen. Laatste keer dat ik er was was in 2006 of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef tikkeltje het volgende:
[..]
Het is bijna 100% zeker een ontsteking.
Ik zou er wel even mee naar de dokter gaan.
*kan ontsteking zijn in een van de holtes bij je neus of voorhoofd.
En misschien gelijk heel eng maar kan ook hersenvocht zijn.
Ja als het aanhoud ga dan wel of naar een huisarts of een kno-arts.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm. Ben niet zo van de huisartsen. Laatste keer dat ik er was was in 2006 of iets dergelijks.
Kijk wel even of het aanhoudt en als het nog een paar dagen zo gaat dan ga ik wel langs de huisarts.
Weet nu in ieder geval dat ik niet normaal ben.
Dat wisten wij al voordat je neus begon te druipen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm. Ben niet zo van de huisartsen. Laatste keer dat ik er was was in 2006 of iets dergelijks.
Kijk wel even of het aanhoudt en als het nog een paar dagen zo gaat dan ga ik wel langs de huisarts.
Weet nu in ieder geval dat ik niet normaal ben.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee man snot is vet plakkerig en vast, dit is echt water met een kleurtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |