werk nou ff mee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nee, er was al een Raymond toen ik me zelf registreerde, en gezien ik zo ontzettend creatief ben w.d.b.t.toen dacht ik ik plak de eerste letter van m'n achternaam d'r gewoon ff snel achter lol. Hup hup registereren dacht ik.
![]()
Niet te weten dat dit zo een wereld tent was toen natuurlijk
Joopquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef no1uknow het volgende:
nog 1 om het af te leren
[ afbeelding ]
slaap lekker gr
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef no1uknow het volgende:
NIEUWEN MASCOTTE GEMACHT
[ afbeelding ]
denk er ff een hardcore liedje onder
en knal ff in OP, TS
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar bayllee is net offline gegaan, één van mijn favorieten.
Ik betaal JB ook altijd met tokens na de daadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook zo'n gast die van die sletjes tokens gaat geven?
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
3FM is altijd goed voor een workout. Wat een kutmuziek man, ik wordt er helemaal agressief van. Straks lekker alles eruit beuken in de gym.
Nee ik kan het goed verbergen (inb4 psychopaat). Maar van 3FM wordt ik wel agressief met hun kut Krystl en Miss Montreal en baggermuziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!
#huppelkutjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!
sowieso word ik helemaal gek van die klotereclames tussendoor. 3 liedjes en dan reclame flikker op. daarom luister ik alleen radio als slam fm leuke setjes draait.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik kan het goed verbergen (inb4 psychopaat). Maar van 3FM wordt ik wel agressief met hun kut Krystl en Miss Montreal en baggermuziek.
Coen en Sander zijn wel grappig af en toe, maar ik luister alleen 3FM op werk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmiddag weer lkr coen en sander mweheheh met die leuke intro van ze
Op publieke zenders is alleen 5 voor heel tot en met 10 over heel reclame, hoowr.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso word ik helemaal gek van die klotereclames tussendoor. 3 liedjes en dan reclame flikker op. daarom luister ik alleen radio als slam fm leuke setjes draait.
hihihihiii #terrasje #prosecco #girlsnightoutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sapje is een beetje een huppelkutje hihi.
maar publieke zenders draaien vaak kudmuziek. Hoowr.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op publieke zenders is alleen 5 voor heel tot en met 10 over heel reclame, hoowr.
#lovemylifequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hihihihiii #terrasje #prosecco #girlsnightout
heb nu al een paar keer van die wyveh gehoord over "Dan is het meidenweekend" "Dan is het handwerkmiddag"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb nu al een paar keer van die wyveh gehoord over "Dan is het meidenweekend" "Dan is het handwerkmiddag"
"Ja dan heb ik afgesproken met de kookclub" tegen hun "echtgenoot".
je vergeet #genieten #love # BBFquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Studio Brussel, weinig gelul, goeie muziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
3FM is altijd goed voor een workout. Wat een kutmuziek man, ik wordt er helemaal agressief van. Straks lekker alles eruit beuken in de gym.
hehehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan n kklekkere handjob
de originele betekenis kwam eigenlijk niet eens in me op toen ik het lasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan n kklekkere handjob
heheheh owww maar jullie snappen wel dat ik breien/haken/knutselen bedoel tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
de originele betekenis kwam eigenlijk niet eens in me op toen ik het las
[ afbeelding ]
Haha straks praten ze alleen maar over kids. Hier gaat nog een vriendin samenwonenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.
Morgen gaat de eerste van m'n vrienden trouwen, het begin van het einde brahs.
ben jij dat op die avatar ?quote:
idd, je zal hem steeds minder zien en de vrouwelijke grip wordt elke maand versterkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.
Morgen gaat de eerste van m'n vrienden trouwen, het begin van het einde brahs.
nee maar ben jij dat ? jij kijkt best wel boosquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een user icoon, geen avatar. En, ben je de weg naar m'n fobo kwijt?
http://www.96fm.com.au/quote:
Iemand heeft m'n lolly afgepakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
nee maar ben jij dat ? jij kijkt best wel boos
ik heb wel een lolly maar die is alleen voor fanta hehehequote:
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
radio is voor mensen die zelf geen controle hebben over wat ze luistereh tog?
er is meer dan 538quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachten
en dan de godganse dag maar hopen dat er OOIT een liedje voorbij komt wat je wel leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |