ehm nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je doet toch ook "alles" wat je baas dicteert. Zo ook al die bedrijven, instituten. Neem dat microsoft en google braaf meewerken aan PRISM.
Dus no ... is zo totaal onjuist.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je doet waarvoor je aangenomen bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je doet toch ook "alles" wat je baas dicteert. Zo ook al die bedrijven, instituten. Neem dat microsoft en google braaf meewerken aan PRISM.
Dus no ... is zo totaal onjuist.
Mederwerkers van foute en criminele bedrijven hebben geen notie wat voor radertje ze zijn in het geheel. En zelfs bedrijven zelf weten niet dat ze fout bezig zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat je doet waarvoor je aangenomen bent.
Interessant dat Saudi is een van die grootste vrienden van t west.eh?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik er niet naast zit is tot op heden Saoedi-Arabië de grootste leverancier van olie. Een achterlijke moslim staat. En de geboorte grond van Osama bin Laden.
Logisch er zit olie. Wat heroïne is voor een junk is olie voor het westen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Interessant dat Saudi is een van die grootste vrienden van t west.eh?
Hypocrisie noemen ze dat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Logisch er zit olie. Wat heroïne is voor een junk is olie voor het westen.
Dat zijn we allemaal. Iedereen heeft wel spullen gemaakt van olie in huis.quote:
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Iedereen heeft wel spullen gemaakt van olie in huis.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.
Is niet verboden, ook niet legaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.
Huh? Niet verboden, niet legaal?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Is niet verboden, ook niet legaal
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbarenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef sturmpie het volgende:
er is natuurlijk altijd een kans dat 99% van de wereldbevolking de 1% rijksten ter wereld dwingt om toe te geven aan de wensen van de wereldbevolking
mwaah, het is maar waar je geboren bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbaren
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt nu op hennep neem ik aan?
Een soort oogklep-beleidquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruiken
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbaren
Ok you're rightquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mwaah, het is maar waar je geboren bent
7,92 miljard mensen uitmaken voor barbaars is een beetje overdreven
Daarom meteen snuiven in plaats van houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruiken
er zijn maar 7.16 miljard mensen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mwaah, het is maar waar je geboren bent
7,92 miljard mensen uitmaken voor barbaars is een beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |