Godverquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Moet je wel even opletten dat ze niet alleen in het weekend geldig zijn. Dat zijn die van mij namelijk wel!
Ik heb ze wel eens van een NS-medewerker gehad en die was ook doordeweeks geldig.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver
In de fucking vakantie! Normaal gelden die kaarten toch altijd?
Ik kreeg ze bij de reclame!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Mss het volgende:
HOEEEEEEEEEE kom ik aan zo'n boekje? Ik heb ook een NS-abonnement
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens van een NS-medewerker gehad en die was ook doordeweeks geldig.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Nu moet ik tussen de paupers in de 2e klas gaan zittenen de treinHOEren
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.quote:
En wat moest je daarvoor doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.
Bij mij komen ze ook nooit langs, terwijl ik diensten van 8, 10, 19 of 24 uur draaiquote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom komen ze nooit eens bij mij langs op een donderdagDan moest ik ook vaak genoeg 11u werken
![]()
Mhehe
Het helpt wel dat ik al op een station werk en dagelijks een praatje maak met willekeurige NS-ers. Maar deze NS-er is erg aardig. Hij heeft wel vaker van dat soort acties. Bosje bloemen toen ik mijn rijbewijs had gehaald enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom komen ze nooit eens bij mij langs op een donderdagDan moest ik ook vaak genoeg 11u werken
![]()
Mhehe
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
He's back
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik wilde mijn stufi en ov aanvragen.
Wil ik inloggen met mijn digid (die ik nu uit mijn hoofd weet), moet je daarvoor een digid met sms authenticatie hebben
Dus ik dat activeren, krijg ik een sms, komt daarna in beeld dat je 5 werkdagen moet wachten op een brief met een bevestigingscode
emoslinger.gif
Ik gebruik bookfinder.com maar ik weet niet of die ook NLse boeken pakt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:52 schreef megamandy het volgende:
Is er een site waar je ook de prijs van boeken kan vergelijken?Moet schoolboeken gaan bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |