Waarbij jij diegene bent zonder inhoudelijke argumentenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat een niveau van de discussie trouwens welles nietes
quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarbij jij diegene bent zonder inhoudelijke argumenten.
Feit is dat dit aandeel sinds de herwaardering rond de 2 blijft schommelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het kleine niet.....
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Die lacht zich kromquote:
MUUUUUhahahahahahquote:
alsof bedrijven als ASML DSM en AKZO goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef pikinhand het volgende:
Beleg liever normaal, met dit soort aandelen gaat het voor amateurs vaak fout. Men wordt verliefd op het aandeel en het bedrijf, kan alleen maar goede dingen zien, denkt dat hij een expert is, de dagdromen over flinke winst als het teruggaat naar de oude niveau's wordt dan al snel een zekerheid en na een beetje daling wil iedereen het jarenlang vasthouden tot het goed komt, terwijl je veel beter wat gezonde beleggingsfondsen of indexturbo's kunt kopen.
Ik heb aandelen en calls DSM , al jaren, geen spijt nooit gehadquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
alsof bedrijven als ASML DSM en AKZO goedkoop zijn.
het enige wat ik kan verzinnen momenteel is RDSA kopen op 23,** en verkopen op 25,**
En wat verwacht je daar vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
Met Imtech wacht ik de balans 2013 af
een overzicht van claims en schuldenquote:
Bonussen verhoogd van de rvc.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:11 schreef Sunri5e het volgende:
Morgen de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen en wat dat met de koers gaat doen.
Nog steeds de grootste stijger van de AEXquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het zakt nu toch wel een beetje weg.
Dat wel. Ben benieuwd of we de aankomende dagen niet weer terugzakken naar de 2 euro. Ik denk dat het sentiment (wat gaat Amerika doen) bepalend zal zijn voor het verdere koersverloop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nog steeds de grootste stijger van de AEX
Nee in dit geval niet nu blijkt dat de daling veroorzaakt door de berichten van ABN en Telegraaf leugens waren, dus kan de koers weer omhoog naar de < 2,37 sluiting op de dag voor de berichten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat wel. Ben benieuwd of we de aankomende dagen niet weer terugzakken naar de 2 euro. Ik denk dat het sentiment (wat gaat Amerika doen) bepalend zal zijn voor het verdere koersverloop.
We zitten sneller aan de 2 euro dan gedachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee in dit geval niet nu blijkt dat de daling veroorzaakt door de berichten van ABN en Telegraaf leugens waren, dus kan de koers weer omhoog naar de < 2,37 sluiting op de dag voor de berichten.
Tevens gaat het zeer slecht met een concurent wat kansen biedt om hun klanten/opdrachten binnen te halen.
Binnenkort de cijfers en dan gaat het pas echt los![]()
* Ja ik heb een positie.
En weer er onder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We zitten sneller aan de 2 euro dan gedacht
Geen idee, maar wat kan het zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom kwam die spike omlaag vanmiddag nou vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |