en ze zijn niet voor niks van 20 naar 2 gekelderd, of mag dat niet gezegd worden op fok, gezien je edit? krijg ik nou een ban?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef arjan1212 het volgende:
Ja ze hebben verlies gedraaid in 2012
oh, dat dacht ik even omdat je het snel weghaalde. Misschien dat je bepaalde mensen hier niet boos mag maken, weetikookniet.quote:
27 augustus worden de halfjaarcijfers gepresenteerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef lucatoni het volgende:
Aandeel heeft de stijgende lijn weer te pakken. Iemand enig vermoeden over de komende weken?
Kan wel goed zijn voor jou als je ze al in je bezit hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:34 schreef Iwanius het volgende:
Nou waar wachten jullie op? Du moment de cijfers goed/slecht zijn ben je een van de velen die of verkoopt of koopt. En dat is nooit goed voor jou op dat moment..
of omhoog of omlaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef lucatoni het volgende:
Aandeel heeft de stijgende lijn weer te pakken. Iemand enig vermoeden over de komende weken?
nee niet dingen zeggen die sommigen pijn doen, dan krijg je een banquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
en ze zijn niet voor niks van 20 naar 2 gekelderd, of mag dat niet gezegd worden op fok, gezien je edit? krijg ik nou een ban?
Kan maar die kans acht ik klein, Fors omhoog of fors omlaag ligt meer in lijn met de verwachtingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kan ook een beetje op het zelfde niveau blijven.
De boekhoudwaarde kan je beter beoordelen nadat de cijfers bekend zijn gemaaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef RY5PRM4x het volgende:
Dinsdagochtend zullen er opnieuw P/L cijfers worden gepubliceerd. Je kan nu een gok wagen, of wachten tot ze zijn gepubliceerd en met de trend meegaan.
Mochten ze tegenvallen dan verwacht ik op zn minst een daling tot 1.19.
Nominale waarde van het bedrijf, boekhoudwaarde, is 2.40 dus op lange termijn zal dat wel haalbaar moeten zijn tenzij Imtech assets gaat verkopen mocht het in problemen komen.
Ik blijf voorlopig neutral wat betreft AMS.IM , laten we eerst wachten tot dinsdag.
Daarom zeg ik, wacht maar geduldig tot na dinsdag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
je beter beoordelen nadat de cijfe
Iedereen rekent op het slechtste en dat zal het ook wel worden. Dit kan nog op conto van het oude bestuur. Dan kunnen ze vanaf nu schoon schip maken en de credits zelf nemen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Morgen om 08:00 de cijfers.
Spannend!
Maar ook de uitleg en prognose.
Daar valt geen peil op te trekken natuurlijk. Maar je kunt best wel wat kopen, als je dat wil. Voor 5% van je portowaarde of zo. Blijft het risico beperkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef lucatoni het volgende:
is het nu verstandig te verkopen? wat denken jullie?
van t liquidatiefondsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heb een klein beetje bijgekocht voor ¤ 1,924
Op de plank ermee en ergens in 2014/15 eens kijken wat ik ervoor kan vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |